دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
رپورتاژ
برای آشنایی با بهترین تور‌های مسافرتی داخلی که از شهر‌های مختلف اجرا می‌شود در ادامه با ما همراه باشید.

تورهای داخلی آژانس فارا گشت از کدام شهرها بهتر و کامل تر اجرا می شوند؟

وب سایت ایران تراول که یک سایت گردشگری است، اخیرا مطلب کامل و جامعی درباره تورهای داخلی که از شهرهای مختلف برگزار می شوند را درج کرده است. در ادامه این صفحه آن را برای شما آورده ایم:

در این مطلب می خواهیم درباره تورهای مسافرتی به خصوص تور داخلی فارا گشت که مجری اصلی تور ایرانگردی (با قطار، هواپیما و اتوبوس) در ایران می باشد صحبت کنیم و به معرفی بهترین تورهای مسافرتی داخلی که از شهرهای مختلف اجرا می کند بپردازیم.

تورها با امکانات و قیمت مناسبی که دارند شرایطی را برای تمام ایرانیان فراهم نموده تا آن‌ ها با هر توان مالی بتوانند لحظات شیرینی را در سفر برای خود و خانواده ‌شان فراهم نمایند.

تور داخلی از مشهد

مشهد یکی از شهر‌های توریستی در ایران است. جالب این جاست که این شهر هم برای تور‌های زیارتی مناسب است و هم برای تور‌های سیاحتی. اما خود مردمان مشهد که سال‌های زیادی از تمام دیدنی‌ها و تفریحات شهرشان استفاده کرده اند نیاز دارند که به شهر‌های دیگر سفر کنند و تجربه‌های جدید توریستی کسب کنند؛ بنابراین تور‌های مسافرتی داخلی از مشهد https://faragasht.com/tour/domestic-tour-from-mashhad/

که به تور داخلی از مشهد نیز مشهور است برای مشهدی‌های عزیز پر مخاطب شده اند.

هر سال تعداد زیادی مسافر از شهر مشهد به صورت زمینی یا هوایی به سفر و گردش به شهر‌های دیگر ایران می‌روند تا تنوع و لذتی متفاوت از هر روزشان را ببرند.

جالب این جاست که بقدری مسافران مشهدی در خواست سفر به شهر‌های دیگر ایران دارند، برایشان تدارک‌های مفصلی برای رزرو تور‌های مسافرتی دیده اند.

وسایل نقلیه سفر همچون قطار، اتوبوس و هواپیما در اکثر مسیر‌ها مشغول جابجا کردن مسافران هستند.

شهر‌های مختلفی از مشهدی‌ها پذیرایی می‌کنند. برای مثال به راحتی می‌توانید در تور‌های زمینی و هوایی ثبت نام کنید و با استفاده از تور‌های چابهار، شیراز، اصفهان، قشم، کیش، سرعین، تبریز، کرمان و یزد راهی شوید.

"آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر مجری اصلی یا مستقیم تور‌های مسافرتی، سیاحتی و زیارتی داخلی از مبدا مشهد است. چندین سال است که اجرای حرفه ای‌ترین برنامه سفر‌ها را برای هم وطنان مشهدی خودمون رو داشته ایم. فارا گشت دارای مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است؛ پس با خیال راحت می‌تونی از خدمات این آژانس همچون سایر مشهدی‌های عزیز که تا به حال به آن‌ها خدمت رسانی کردیم و مشتری چند ساله ما شده اند، استفاده کنی. "

تور داخلی از شیراز

شیراز هم یکی دیگر از شهر‌های توریستی و معروف در جهان است. هر سال تعداد زیادی از مسافرین داخلی و خارجی به این شهر در ماه‌های مختلف سفر می‌کنند تا شکوه تاریخ ایرانیان را در کنار طبیعتی با صفا مشاهده کنند.

اما خود شیرازی‌ها چی؟ آیا آن‌ها برایشان کفایت می‌کند که سال‌های متمادی از جاذبه‌های دیدنی شهرشان دیدن کنند؟ دیدنی تکراری...

مسلما مردم شیراز که معروف هستند به خوش گذران‌ترین مردمان ایران، احتیاج خواهند داشت به شهر‌های دیگر سفر کنند و لذتی چند برابر از خوش گذراندن در سفر ببرند؛ بنابراین آژانس فارا گشت رسالت خود می‌داند که برای شیرازی‌های عزیز نیز برنامه‌های متنوع گردشگری در تور‌های مسافرتی داخلی از شیراز

https://faragasht.com/tour/domestic-tour-from-shiraz/

یا همان تور داخلی از شیراز را اجرا کند. تور‌هایی به صورت زمینی و هوایی.

شیرازی‌ها به راحتی می‌توانند انتخاب کنند که با اتوبوس، قطار یا هواپیما می‌خواهند سفر کنند. چون به اکثر شهر‌های ایران از ترمینال، راه آهن و یا فرودگاه شیراز هر روز حرکت داریم.

مثلا تور‌های مشهد، اصفهان، یزد، تبریز، سرعین، کرمان، قشم، کیش و چابهار از بیشترین مسیر‌های مسافرتی از مبدا شیراز هستند.

به قول وب سایت آژانس مسافرتی فارا گشت: "هر روشی را که برای مسافرت انتخاب کنی، می‌تونی از طریق خدمات تور داخلی از شیراز فارا گشت به سلیقه دلخواهت برسی. مثلاً بهترین هتل رو توی شهر‌های گردشگری بزرگ مورد نظرت رو پیدا کنی. یا ساعت رفت و برگشتت با هواپیما، قطار یا اتوبوس رو با تخفیف دلخواهت رزرو کنی. اگه هم قیمت تور ایرانگردی از شیراز برات خیلی مهمه، باز هم استفاده از آژانس خدمات ویژه گردشگری فارا گشت، بهت کمک می‌کنه. "

تور داخلی از رشت

برای هم وطنان گیلانی به خصوص رشتی‌های عزیز نیز خدمات ویژه مسافرتی تدارک دیده شده است تا آن‌ها نیز بتوانند از شهر‌های مختلف دیدن کنند و بدون دغدغه از شهر خودشان سفر را آغاز کنند.

از ویژگی‌های شهر رشت این است که فرودگاه بین المللی دارند که هر روز پرواز به شهر‌های معروف ایران را در برنامه خودش دارد. ترمینال مجهز و راه آهن معروفش هم که نیاز به معرفی ندارد. پس هموطنان رشتی می‌توانند با یک تماس تور داخلی دلخواهشان را رزرو کنند.

تور داخلی از اصفهان

اصفهانی‌های عزیز هم جزو پر مسافرترین مردمان ایران هستند. به قدری مسافرت می‌کنند که برای اکثر مسیرها، پرواز مستقیم دارند. در کنارش ترمینال اتوبسرانی قوی با راننده‌های حرفه‌ای که بتوانند آن‌ها را به شهری که دوست دارند ببرند.

راه آهن اصفهان نیز هر روز در حال بهتر شدن است تا تور‌های زمینی از اصفهان نیز به قدرت تور‌های هوایی برسد و اصفهانی‌های عزیز هم طبق سلیقه و دلخواهشان به هرجا که دوست دارند با هر وسلیه‌ای که تمایل دارند در تور‌های مسافرتی داخلی از اصفهان شرکت کنند.

تورهای داخلی از سایر شهرها

خدمات اجرای تور‌های ایرانگردی فارا گشت به این ۴ شهر ختم نمی‌شود. تور داخلی از تهران یکی از حرفه ای‌ترین اجرا‌ها را در بین تور‌ها دارد.

در کنارش تور‌های مسافرتی از شهر‌های مختلف ایران همچون قشم، کیش، چابهار، زاهدان، یزد، کرمان، اهواز، کرمانشاه، ساری، سنندج، تبریز و سرعین نیز باید به این جمع اضافه کرد. پس فرقی نمی‌کند که از کجا باشید، از هر جای ایران تور‌های مسافرتی ایرانگردی و داخلی توسط آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر با ارزان‌ترین قیمت و تخفیفات لحظه آخری و ویژه در بهترین هتل‌های داخلی برای شما اجرا می‌شود. کافی است که تلفن را بردارید و با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱۸۸۹۰۹۲۹۶ و ۰۹۲۰۸۰۰۸۱۰۸

بهترین کارشناسان رزرو تور آماده مشاوره و ثبت نام شما در برنامه مسافرتی داخلی و ایرانگردی هستند.

شما کدام تور داخلی را انتخاب می کنید؟

فرقی نمی‌کند قصد دیدن یک شهر بسیار دور را داشته باشید و یا تصمیم شما از سفر زیارت و توسل باشد؛ و یا آن طرف‌تر به نزدیکی ساحل دریا رفته و روح و جان را با امواج دریا جلایی دوباره دهید.

 به هرحال ایران با شهرها، شهرستان‌ها و روستا‌های فراوان خود شما را سیراب از حس خوب سفر خواهد کرد و اماکن دیدنی اش خستگی رکود در میان خشکی و تاریکی زندگی روزمره را از تنتان بیرون خواهد نمود.

 پس فقط باید دقت نمایید هدفتان از سفر چیست به دنبال تفاوت می‌گردید یا ماجراجویی، آرامش و سکوت می‌خواهید یا تکاپو و خروش. آنگاه می‌توانید بهترین تور مسافرتی داخلی را با فارا گشت انتخاب نموده و اقامتی شایسته برای خود در شهری به رنگ دلخواهتان داشته باشید.

منبع برای خواندن ادامه مطلب:

https://irantrawell.com/2021/04/03/تور-داخلی-فارا-گشت-از-کدام-شهرها-کامل-تر/

 

 

 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار