دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۹
خودروی سدان برقی EQS مرسدس بنز آخرین قدم در طرح بلندپروازانه ۲۰۳۹ این شرکت است که هدفش ایجاد ناوگان کاملا جدیدی از ماشین‌های جدید کربن‌-خنثی (بدون انتشار گازهای کربنی) در طول دو دهه است.

به گزارش آوای خزر؛ به نقل از نیواطلس مدل EQS پس از به بازار آمدن اعضای دیگری خانواده EQ یعنی کراس‌اوور EQC، ون EQV و هاچپک EQA عرضه شده است.

هدف شرکت مرسدس این است که این خودروهای برقی تا سال ۲۰۳۰ بیش از نیمی از فروش خودروهایش را تشکیل دهند و EQS می‌تواند نقش عمده‌ای برای رسیدن به این هدف ایفا کند و دست کم خریداران خودورهای سدان لوکس و پیشرفته را به خود جلب کند. 

EQS در دو مدل عرضه می‌شود: مدل پایه +EQS ۴۵۰ با موتور ۲۴۵ کیلوواتی با موتور برقی اکسل عقب و مدل EQS ۵۸۰ ۴Matic  که یک موتور برقی اکسل جلو هم دارد و قدرت کلی‌اش به ۳۸۵ کیلووات می‌رسد. مدل +۴۵۰ در ۵.۵ ثانیه سرعتش را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر می‌رساند و در مدل ۵۸۰ این زمان به ۴.۱ ثانیه کاهش می‌یابد. در هر دوی این ماشین‌ها حداکثر سرعت به ۲۰۹ کیلومتر در ساعت می‌رسد. مرسدس قصد دارد در آینده یک مدل ۴۷۰ کیلوواتی هم به این دو مدل اضافه کند.

مجموعه‌ای از عوامل از جمله باتری جدیدی پرتراکم در این مدل جدید امکان پیمودن مسافتی ۷۷۰ کیلومتری را بدون نیاز به شارژ می‌دهد.

مرسدس بنز  مدل برقی ماشین‌های لوکس کلاس S را هم معرفی می‌کند

یک عامل دیگر در مدل جدید خصوصیات عالی آیرودینامیکی آن است که به گفته مرسدس باعث شده است که در شرایط مطلوب «ضریب پسار» آن در حدد ۰.۲۰ باشد که پایین‌ترین‌ها در دنیای خودروها است. ضریب پسار میزان مقاومت یک جسم در برابر حرکت در داخل یک سیال (مثلا ماشین درون هوا) را نشان می‌دهد و هر چه کمتر باشد به معنای آن است خودرو بهتر می‌تواند هوای پیش رویش را بشکافد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار