دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
گوشی خود را به سمت کف اتاق تان بگیرید، روی گزینه گردباد بزنید و لحظاتی بعد، ببینید که دقیقاً آن سوی کره زمین چه خبر است!

آوای خزر/ ابزار واقعیت افزوده جدید گوگل رویای بسیاری از ما برای حفر یک تونل و سفر به نقطه ای دیگر از کره زمین را محقق کرده است. این ابزار فلوم (Floom) نام دارد و یک وب سایت است که از طریق مرورگر یک دستگاه اندرویدی می توان به آن دسترسی داشت. این وب سایت برای ارائه خدمات خود از WebXR API استفاده می کند و به کاربران اجازه اکتشاف در کره زمین را می دهد.

حفر تونل به نقاط مختلف جهان با

ابزار فلوم از فناوری واقعیت افزوده استفاده می کند و تونلی مجازی را به سمتی دیگر از کره زمین در مرورگر اینترنت کروم باز می کند. کار با این ابزار بسیار ساده است و فقط باید تلفن همراه خود را به سمت کف زمین گرفته و سپس روی گزینه گردباد روی نمایشگر ضربه بزنید.

با این کار حفره ای به سمت دیگر جهان باز شده و تجربه سفر به آن سوی زمین را خواهید داشت. شما می توانید مکانی که در حفره نمایش داده می شود را باز کرده و با کمک اپلیکیشن گوگل ارث روی نمایشگر تلفن همراه خود نگاهی با جزئیات بیشتر به محیط اطراف بیندازید. همچنین، شما می توانید نحوه تعامل تونل با کره زمین را با تغییر زاویه تلفن همراه خود کنترل کنید.

وب سایت فلوم یکی از جدیدترین ابزارهای گوگل است که تجربه های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را خلق می کنند. وب سایت فلوم در حال حاضر در دستگاه های اندرویدی قابل استفاده است و برای استفاده از آن باید آخری نسخه مرورگر کروم را در دستگاه خود نصب کنید. فلوم برای دستگاه های iOS قابل استفاده نیست.

 
 
کد ویدیو
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها