دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
به‌نظر می‌رسد که با ادامه روند مذاکرات هسته‌ای ایران پالایشگاه‌های هند بار دیگر به یکی از اصلی‌ترین خریداران نفت ایران تبدیل خواهند شد.

به گزارش آوای خزر، به نقل از رویترز،  هند در سال ۲۰۱۹ پس از خروج یکجانبه دولت ترامپ از برجام و بازگشت تحریم های واشنگتن علیه تهران واردات نفت خود از ایران را متوقف کرد. اما اکنون دولت جو بایدن و ایران سرگرم مذاکرات غیرمستقیم برای احیای برجام هستند که می تواند به رفع تحریمهای نفتی منتهی شود.

براوردها حاکی از آن است که ایران صادرات نفت خود را در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ پس از این که تحریمها رفع شدند، به ۱.۵ میلیون بشکه در روز افزایش دهد.

در سال مالی که از آوریل سال ۲۰۱۸ آغاز شده بود هند که سابق بر این بزرگترین مشتری نفت ایران پس از چین بوده است حداکثر ۴۸۰ هزار بشکه در روز نفت از ایران خریداری کرد. چندین پالایشگاه هندی که تجهیزات آنها مناسب فرآوری نفت ایران است، متعهد شده اند بمحض رفع تحریمها، خرید نفت ایران را ازسربگیرند.

به گفته سخنگوی بهارات پترولیوم این شرکت دولتی که قصد دارد ۴۵ درصد از خرید نفت را در بازار محموله های تکی انجام دهد، در صورت  رفع تحریمها، نفت ایران را خریداری خواهد کرد.

نفت ایران مناسب پالایشگاه کوچی شرکت بهارات پترولیوم است و دو تا دو و نیم دلار در هر بشکه ارزانتر از گریدهای مشابه است و نزدیکی جغرافیایی به ایران به معنای آن است که هزینه های حمل محموله های نفتی کمتر خواهد بود.

هند مشتری نفت ایران می شود

به گفته شرکت هندوستان پترولیوم نیز اگر قیمت نفت ایران مناسب باشد، این شرکت آن را خریداری خواهد کرد. ام کی سورانا، رییس هیات مدیره هندوستان پترولیوم گفت: این شرکت با توجه به شرایط اقتصادی فنی و زمان رفع تحریمها و وضع انجام مبادلات تجاری، خرید نفت ایران را بررسی خواهد کرد.

یک منبع آگاه اعلام کرده است که شرکت ایندین اویل هم انتظار دارد خرید محموله های تک را کاهش دهد و می تواند در سال مالی جاری به راحتی حدود دو میلیون تن (۱۴.۶ میلیون بشکه) نفت ایران را فرآوری کند؛ شرکت ایندین اویل قصد دارد ۵۶ درصد از وارداتش در سال مالی جاری را از طریق قراردادهای بلندمدت انجام دهد.  پالایشگاه‌های هندی برای خرید نفت ارزانتر، خرید محموله های تک را در مقایسه با حجم قراردادی افزایش داده اند.

منابع واردات نفت هند پس از توقف واردات نفت ایران بسیار متنوع شد و این کشور خرید نفت آمریکا را افزایش داد.  یک مقام شرکت پالایش و پتروشیمی مانگالور اظهار کرد شرکتش خرید محموله های تک را کاهش داده و نفت ایران را خریداری خواهد کرد.

ازسرگیری خرید نفت ایران به هند کمک خواهد کرد عرضه کمتر عراق و کویت که تحت توافق محدودیت عرضه اوپک پلاس به منظور تقویت قیمتها، تولیدشان را کاهش داده اند را جبران کند.

 

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار