دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۱
تصاویر آخرین لحظات زندگی رونالد گرین نشان می‌دهد که در بازداشت پلیس، با اسلحه شوک الکتریکی هدف قرار گرفت، لگد خورد و روی زمین کشیده شد.

به گاارش آوای خزر، نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، دو سال بعد از مرگ رونالد گرین، شهروند سیاه پوست در بازداشت پلیس آمریکا در لوئیزیانا، اکنون تصاویری دهشتناک از آخرین لحظات زندگی این سیاه پوست منتشر شده است که نشان از بی رحمی پلیس در برخورد با این شهروند است. مجری شبکه ضمن هشدار به بینندگان درباره آزار دهنده و ناراحت کننده بودن این تصاویر گفت با این حال این تصاویر روشن‌ترین تصویر از آخرین لحظات زندگی رونالد گرین را نشان می‌دهد که در بازداشت پلیس، با اسلحه شوک الکتریکی هدف قرار گرفت، لگد خورد و روی زمین کشیده شد.

انتشار تصاویر وحشتناک از بی‌رحمی پلیس آمریکا/عکس

این شهروند در مقاطع مختلف این ویدئو بارها از نیروهای پلیس عذرخواهی می‌کند و تاکید دارد که رفتار آن‌ها باعث دهشت زده شدن او شده است و در نهایت دست به دامان حضرت مسیح (ع) می‌شود و همه این‌ها در حالی است که رفتار خشن و بی رحمانه افرادی که وی را بازداشت کرده اند همچنان ادامه دارد.گرین با دست بند با شکم به روی زمین خوابانده شده است و رفتارهای ملتمسانه او از بازداشت کنندگانش نه تنها تاثیری در کاهش خشونت ندارد بلکه باعث می‌شود هر چه بیشتر با خشونت با او برخورد کنند. مکالمات بی سیم نیروهای پلیس در آن زمان این ادعا را طرح می‌کنند که گرین در حال رانندگی در لاین اشتباه است و ممکن است کسی را به کشتن بدهد؛ با این حال در تمام تصاویری که تا کنون از نحوه بازداشت وی منتشر شده است نشانی از خودروی ادعایی به چشم نمی‌خورد.

پلیس لوئیزیانا در ابتدای امر گفته بود تصادفی روی داده و سر رونالد به فرمان برخورد کرده است

پلیس تصاویر دش-کم (دوربین نصب شده روی داشبورد خودرو) و بادی-کم (دوربین نصب شده روی بدن پلیس) خود را بعد از آنکه رسانه‌های مختلف تصاویر و ویدئوهای مختلفی از این شهروند منتشر کردند، انتشار داد. آسوشیتدپرس اولین رسانه‌ای بود که تصاویر مربوط به رفتار خشونت بار پلیس با گرین را منتشر کرده بود. فعالان، پلیس را به سرپوش گذاشتن به این جنایت متهم کرده اند و سی ان ان نیز اسناد مربوط به کالبدشکافی و گزارش پزشکی قانونی را به دست آورده است. بازداشت گرین و مرگ وی در زمان بازداشت در ماه مه ۲۰۱۹ روی داده و پلیس لوئیزیانا دو سال از انتشار این ویدئو سر باز زده بود.

انتشار تصاویر وحشتناک از بی‌رحمی پلیس آمریکا/عکس

خانواده گرین گفته اند پلیس لوئیزیانا در ابتدای امر به آن‌ها گفته بود تصادفی روی داده و سر رونالد به فرمان برخورد کرده و بر اثر همین برخورد جان سپرده است. به گفته خانواده گرین، پلیس لوئیزیانا در ابتدای امر هیچ اشاره‌ای به بازداشت رونالد گرین و برخورد خشونت بار با وی نکرده بود. گزارشی دیگر از پلیس نشان می‌دهد که گرین در زمان بازداشت در برابر ماموران مقاومت و با آن‌ها زد و خورد کرده است. به ادعای این گزارش، گرین در بیمارستان جان باخته است. در تصاویری که از شب بازداشت گرین منتشر شده است، معلوم نیست که به وی خدمات پزشکی ارائه شده باشد، ولی در ویدئوی دیگر، تکنسین درمانی از راه رسیده است و ابراز نگرانی می‌کند و زمانی که کار تمام می‌شود، یکی از نیروهای حاضر که صدای وی شنیده می‌شود با آب و تاب از ضرب و شتم این شهروند می‌گوید.

گزارش پزشکی قانونی که سی ان ان به آن دست یافته است نشان می‌دهد که علت مرگ گرین هذیان و آشفته گویی ناشی از مصرف کوکائین است که بر اثر برخورد و تصادف، درگیری فیزیکی، چندین آسیب به سر و محدودیت‌های ناشی از بازداشت ذکر شده است. از جمله موارد ذکر شده در این گزارش همچنین به شکستگی در استخوان سینه و از بین رفتن مهم‌ترین رگ بدن اشاره می‌شود. این گزارش همچنین بیان می‌دارد که گرین مقادیر زیادی الکل و کوکائین در خون داشت. تصاویری که در برخی از صفحات فیس بوک از جسد گرین منتشر شده، نشان از میزان آسیب‌هایی دارد که به او وارد آمده است؛ در عین حال نوع آسیبی که به بدن وی وارد آمده است با آسیبی که از تصادف حادث می‌شود همخوانی ندارد و بیشتر می‌تواند ناشی از ضربات متعدد از یک جسم سخت باشد.

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار