دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲
رئیس هیأت اجرایی ستاد دکتر رئیسی در مازندران:
مردم از حرف‌های غیرکارشناسی خسته شده‌اند
رئیس هیأت اجرایی ستاد دکتر رئیسی در مازندران گفت: مردم از وعده و وعید و حرف‌های غیرکارشناسی خسته شده‌اند و با این حال هنوز هم برخی‌ها شعار و وعده می‌دهند.

به گزارش خبرنگار آوای خزر از شهرستان ساری، دست‌اندرکاران ستاد مرکزی آیت ا... سیدابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مازندران، عصر امروز دوشنبه 10 خردادماه با برگزاری یک برنامه هم‌اندیشی که به دلیل ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور تعدادی از خبرنگاران برگزار شد، بار دیگر بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید داشتند.

سیدعلی ادیانی معاون ستاد مرکزی آقای رییسی در شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی و رییس هیأت اجرایی ستاد در مازندران، به خبرنگاران گفت: ما در کشور با دو تفکر روبرو هستیم که همه افراد جزیی از این منظومه فکری هستند؛ یک تفکر مبتنی بر مدیریت جهادی و دیگری تفکر مبتنی بر مدیریت "تکنوکراتی" با نگاه به غرب‌گرایی.

وی به سه جریان قوی در انقلاب که دست مساعدت به آقای رییسی دادند اشاره و اعلام کرد که این سه جریان متشکل از شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی(روحانیت، احزاب و اقشار)، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، و شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر رئیسی هستند که همه کاملاً متحد بوده و بین آنها در برنامه و هدف نهایی، هیچ اختلافی وجود ندارد.

مردم از حرف‌های غیرکارشناسی خسته شده‌اند

رییس هیأت اجرایی ستاد آیت ا... رئیسی در مازندران با بیان اینکه انتخابات مانند جنگ است و نیاز به رجز خوانی داریم، ادامه داد: البته مردم از وعده و وعید، و حرف‌های غیرکارشناسی خسته شده‌اند، حتی اکنون نیز برخی‌ها وعده می‌دهند به عنوان نمونه در بحث یارانه‌ها، که این موضوعات در واقع باید به‌عنوان پیشنهاد مطرح شود و نه به عنوان وعده، زیرا نیاز به بررسی و رأی و مصوبه دارد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مازندران با بیان اینکه اراده این دولت مردمی و ایران قوی اصلاح ساختارهاست؛ و اینکه مردم به گفتمان "انقلاب" و "ایران قوی" رأی می‌دهند؛ به نقش بی‌بدیل مردم در اقتدار نظام اشاره و یادآور شد که اصل قدرت نظام مردم هستند، و ما وقتی ایران قوی داریم که گسستی بین حاکمیت و مردم نباشد.

سید علی ادیانی در پایان بر موضوع روشنی به نام "اخلاق انتخاباتی" تأکید و خاطرنشان کرد: این مهم باید هم در فضای مجازی و هم در هم‌اندیشی‌ها و جلسات تبلیغاتی ستاد مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/1001

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها