دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت نیروهای مردمی انقلاب اسلامی در مازندران:
ایران قوی با ساماندهی نظام اداری - مالی حاصل می‌شود
رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت نیروهای مردمی انقلاب اسلامی در مازندران گفت: زمانی ما ایران قوی خواهیم داشت که نظام اداری ما چالاک، نظام پولی شفاف، نظام تولید به‌روز و نظام گمرگ و تجارت خارجی نیز علمی باشد.
به گزارش آوای خزر،  سید علی ادیانی بعدازظهر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه در چارچوب قانون اساسی و در حدود اختیارات رئیس جمهور قطعاً دولت کارکرد‌های متعددی دارد، افزود: اما "ساخت و ساز" و "سازو کار" دو کارکرد مهم دولت تلقی می‌شود، و یکی از نشانه‌های دولت موفق ساخت و ساز‌های جدی در امور زیر بنایی است.

وی اظهار داشت: اگر در یک کشور در حوزه‌های مختلف زیرساخت لازم انجام نگیرد، جاذبه‌ی سرمایه‌گذاریبرای سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی هم ندارد.

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت نیرو‌های مردمی در مازندران گفت: دولت مکلف به تقویت و قوام‌بخشی زیرساخت‌هایی است که می‌تواند پیشران توسعه کشور در همه حوزه‌ها باشد.

ادیانی "ساز و کار"  را  مهم‌ترین ویژگی یک دولت کارآمد دانست و توضیح داد: مشکل امروز کشور ما نبود سازوکار‌هایی در تراز انقلاب اسلامی و یا وجود ساز و کاروهای نیمه‌معطل، ناکارآمد و ناموفق در درون کشور است.

وی یادآور شد: بزرگترین انتظار و مهم‌ترین برنامه برای دولت سیزدهم توجه جدی به ارائه لوایح و برنامه‌ها برای اصلاح سازوکار‌های موجود در درون کشور است.

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی در مازندران افزود: یکی از نشانه‌های بارز و مهم در دولت سیزدهم این است که ببینیم چه شاخص‌ها و برنامه‌هایی در قالب اصلاح سازوکار‌های کشور دارند.

ادیانی با بیان اینکه کشور در حوزه مالی، پولی و بانکی و همچنین حوزه اشتغال نیاز به سازوکار دارد، تصریح کرد: مشکل امروز کشور ما نبود ساز و کار مناسب در نظام اداری، پولی، مالیاتی و تولید است، لذا شعار آقای رئیسی دولت مردمی و ایران قوی است این‌ها جزء الزامات ایران قوی تلقی می‌شود؛ زمانی ما ایران قوی خواهیم داشت که نظام اداری ما چالاک، نظام پولی شفاف، نظام تولید به‌روز و نظام گمرگ و تجارت خارجی نیز علمی باشد.

وی بیان کرد: اگر ما در حوزه امنیتی و دفاعی حرفی برای گفتن داریم دلیلش آن است که در حوزه‌های امنیتی و دفاعی از تکنولوژی روز و نخبگان بهره‌گیری کردیم.

ادیانی ادامه داد: دولت قطعا در نخستین روز‌های کاری به سراغ معیشت مردم خواهد رفت؛ سفره مردم به سامان نخواهد شد مگر اینکه دولت ساز و کار‌های ساماندهی در درون کشور ایجاد کند.

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی در مازندران تاکید کرد که دولت مردمی می‌تواند ایران قوی را در قالب حدود اختیارات وظایف رئیس جمهور در کشور رقم بزند.

وی درباره مناظره انتخاباتی گفت: مردم انتظار ندارند بین کسانی که مدعی ریاست جمهوری هستند، بداخلاقی وجود داشته باشد.

ادیانی در پایان گفت: برای ریاست جمهوری رشته تحصیلی چندان مهم نیست و باید دارای شرط کافی و هنر به کارگیری همه ظرفیت‌ها و تخصص‌ها در مجاری مختلف باشد.

انتهای پیام/۱۰۰۰
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار