دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
آیت الله محمدی لائینی در مراسم بهره برداری از بوستان شهدای گمنام شهرستان نکا:
شعار‌های کاندیداها را با عملکردشان مورد ارزیابی قرار می‌دهیم
امام جمعه ساری و نماینده ولی فقیه در مازندران، در مراسم بهره برداری از بوستان شهدای گمنام شهرستان نکا گفت: شعار‌های کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها را با عملکردشان مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.
به گزارش آوای خزر، آیت الله محمدی لائینی در مراسم بهره برداری از بوستان شهدای گمنام شهرستان نکا، اظهار کرد: تلاش‌های زیادی برای تکمیل این پروژه در مدت ۱۰۰ روز، انجام شده است و مشخص می شود در صورتی که اراده وجود داشته باشد ما می‌توانیم ۱۰۰ روزِ کارآمد را در استان مازندران تجربه کنیم.

 وی با اعلام اینکه ابراز خوشحالی خویش را نسبت به کار‌ها و پروژه‌های انجام شده اعلام می‌دارم، گفت: انتظار داریم که پروژه‌های نیمه تمام سریعتر به اتمام برسد.

نماینده ولی فقیه با اشاره به کار‌های به زمین مانده پس از سیل ۷۸‌ در شهرستان نکا از جمله عدم آزاد سازی اراضی رودخانه، بیان کرد: اشغال مجدد اراضی آزاد شده در ستاد بحران شهرستان باید تعیین تکلیف شود.

لائینی اضافه کرد: اقدامات زیادی پس از سیل انجام نشده است که شایسته است فرمانداری و شهرداری در این زمینه تصمیمات مناسبی اتخاذ کنند.

وی خاطر نشان کرد: انتظار داریم؛ این پارک که مزین به نام شهدا شده هم مورد استفاده قرار گرفته و هم ارزش‌های انقلاب اسلامی را حفظ کنیم و فضایی در پارک ایجاد شود که همه خانواده‌ها از این ظرفیت ایجاد شده استفاده کنند.

نماینده، ولی فقیه در ارتباط با ضرورت شرکت در انتخابات، گفت: مردم به علی (ع) در مدتی "نه" گفتند و به شدت دچار مشکل شدند و آثار آن همچنان باقی است، بعد از امام علی (ع) دوباره مردم به امام حسن (ع) "نه" گفتند و باز هم نتیجه آن تسلط بنی‌امیه و معاویه بر مردم بوده که مشکلات جدی برای مردم را به وجود آوردند.

امام جمعه مرکز مازندران با اشاره به همراهی مردم ایران با امام راحل، از سال ۴۲ به بعد، گفت: سال ۵۷ انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسیده است و امروز شاهد اقتدار مردم ایران اسلامی هستیم. در حال حاضر رهبر معظم انقلاب، و شهدا ما را برای حضور در انتخابات فراخواندند، پیام حضور مردم در انتخابات بسیار رسا و معنادار است، همه دشمنان ما و ایادی آن‌ها بسیج شدن که مانع مردم در انتخابات شوند.

وی ادامه داد: همه ما وظیفه شرکت جدی در انتخابات را داریم و باید حضور حداکثری داشته باشیم و به یاد و نام شهدا در انتخابات شرکت کنیم.
 
شعار‌های کاندیدای را با عملکردشان مورد ارزیابی قرار دهیم

نماینده، ولی فقیه در استان مازندران خاطر نشان کرد: شرایط برای انتخاب فرد اصلح وجود دارد، به شخصی که تفکر ارزشی و سازش ناپذیری با دشمن را دارد باید رای بدهیم.

وی ادامه داد: شعار‌های کاندیداها را با عملکردشان مورد ارزیابی قرار دهیم، مردم ما با بصیرت هستند، باید تحلیل و بصیرت داشته باشیم، رای در نظام اسلامی مانند رای دادن در سایر کشور‌ها نیست، اینجا ارواح شهدا نظاره گر رفتار ما هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان مازندران خاطر نشان کرد: شهید رجائی زمانی که منتخب مردم شده بود گریه می‌کرد و معتقد بود که در برابر همه مردم مسئول است، اعضای شورا باید توجه داشته باشند که در برابر همه مسئول هستند.

لائینی در پایان گفت: با حضور پرشور در انتخابات 1400، و انتخاب فرد اصلح، بار دیگر دشمنان را ناامید کنیم.


انتهای پیام/۱۰۰۰
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار