دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
تفاهم‌نامه فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران با مسئولین ورزش‌های ناشنوایان کشورهای افغانستان، قرقیزستان و مالزی امضا شد.
به گزارش آوای خزر و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران با رئیس شورای ورزش‌های ناشنوایان افغانستان، رئیس المپیک کودکان خاص و مدرسه ورزش‌های جوانان قرقیزستان، رئیس سازمان جنبش ورزش‌های ناشنوایان قرقیزستان و انجمن ورزش‌های ناشنوایان کشور مالزی در حاشیه مسابقات فوتبال انتخابی المپیک 2022 ناشنوایان در جزیره کیش، تفاهم‌نامه همکاری و تبادل تجربیات علمی و عملی امضا کرد.

در حاشیه مسابقات فوتبال انتخابی المپیک تابستانی 2022 ناشنوایان در جزیره کیش، مهران تیشه‌گران رئیس فدراسیون در نشست‌های جداگانه با مسئولان ورزش‌های ناشنوایان کشورهای قرقیزستان، افغانستان و مالزی برای ارتقای سطح کیفی و آموزشی علمی مربیان و تبادل عملی تجربیات با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تورنمنت‌های ورزشی دوجانبه با شرایط مساوی از نظر تقبل هزینه‌ها، تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

همکاری و تعامل در حوزه رشته‌های مختلف ورزشی و مراودات مختلف در مورد امور داوری، مربیگری و مدیریت بر ورزش‌های ناشنوایان از جمله مفاد مهم این تفاهم نامه‌هاست. براساس این تفاهم‌نامه پیرامون برگزاری اردوی مشترک و بازی‌های دوستانه بین تیم‌های ملی کشورها نیز بحث و تبادل‌نظر به عمل آمده است.

تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان در مسابقات فوتبال انتخابی المپیک 2022 ناشنوایان در جزیره کیش قهرمان و به همراه تیم‌های عراق، کره جنوبی و ازبکستان جواز حضور در المپیک 2022 ناشنوایان در برزیل را به دست آورد.

ذوالفقارنسب: در تیم فوتبال ناشنوایان باید به لحاظ وزن و قد تجدیدنظر شود/ مطمئنم تیم ملی درس خوبی به عراق می‌دهد

انتهای پیام/1005


 

 

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها