دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱
فرمانده سپاه کربلا اعلام کرد
همکاری سپاه کربلا با نیروی انتظامی مازندران در تأمین امنیت آرا
فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه نهاد انقلابی و مردمی سپاه کربلا با همکاری نیروی انتظامی مازندران، تأمین امنیت و صیانت از صندوق‌های آرا را برعهده دارند، افزود: 70 درصد صندوق‌ها معادل 2 هزار و 866 صندوق با مشارکت این دو مجموعه صیانت می‌شوند و در بقیه صندوق‌ها نیز نیروی انتظامی و دیگر ضابطان قضایی پای کار هستند.
همکاری سپاه کربلا با نیروی انتظامی مازندران در تأمین امنیت آرا
 
به گزارش آوای خزر از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی روز چهارشنبه ۲۶ خردادماه ۱۴۰۰ در جمع خبرنگاران با تبریک دهه کرامت و اشاره به بحث داغ این‌روز‌ها درباره انتخابات، از فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و بصیرت در موضوع دهه کرامت و انتخابات گفت؛ از تبلیغات محیطی تا راه‌اندازی تریبون آزاد در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها با هدف جلب مشارکت مردم.

وی بر این نکته تأکید ورزید که در انتخاب‌ها آنچه مبتنی بر شاخصه‌های مدیر انقلابی است باید مد نظر قرار بگیرد تا آینده درخشانی در انتظار مردم کشورمان باشد.

فرمانده سپاه کربلا با گریزی به وضعیت باثبات جمهوری اسلامی ایران به لحاظ امنیتی و اینکه همه شرایط برای برگزاری انتخابات باشکوه، آزاد و همراه با باامنیت در استان مهیاست، اعلام کرد: در همین ارتباط با رصد و شناسایی دقیقی که سپاه پاسداران انجام داد؛ برخی از سرپل‌های ناامن‌ساز در حوزه انتخابات که از خارج راهبری می‌شدند را طی یک عملیات غافلگیرانه، در ۱۵ خردادماه دستگیر کردیم و اکنون در اختیار دستگاه قضایی قرار دارند.

سردار مسلمی با اعلام اینکه سپاه کربلا تأمین امنیت ۷۰ درصد صندوق‌های اخذ رأی به تعداد ۲ هزار و ۸۶۶ صندوق را با مشارکت نیروی انتظامی استان برعهده دارد، از بهره‌مندی تیم‌های حفاظتی درخصوص آموزش‌های لازم در این زمینه گفت.

به گزارش آوای خزر، وی در بخش دیگری از سخنان خود از کشفیات و دستگیری‌های اخیر سپاه گفت و ابتدا اعلام کرد: در چند ماه گذشته یک باند خرید و فروش سلاح شناسایی شد که در این عملیات ۶ نفر دستگیر و تعدادی ارشاد شدند.

سردار مسلمی ادامه داد: سلاح‌هایی که در این مدت در شهر‌های مختلف استان کشف شد شامل ۱۳ قبضه سلاح شکاری، ۴ قبضه سلاح جنگی، ۹۶ فشنگ شکاری و ۲۰ فشنگ جنگی بوده است.

فرمانده سپاه کربلا از دستگیری یکی از ابربدهکاران بانکی مازندران در ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ خبر داد که با هوشیاری اطلاعات سپاه استان دستگیر شد؛ با این توضیح که نامبرده از سال‌های گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به شبکه بانکی بدهکار بود و با نفوذ در دستگاه‌های متولی از پرداخت آن اجتناب می‌کرد و به اخللال در بازار نهاده‌های دامی و جوجه یکروزه از طریق گرانفروشی،  در  اختیار دستگاه‌های قضایی قرار گرفت.

وی همچنین از شناسایی و دستگیری یک باند بزرگ خرید و فروش مواد مخدر در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی خبر داد که در همین ارتباط ۵ نفر دستگیر شدند و بیش از ۲۰۰ کیلوگرم تریاک، شیشه و حشیش و همچنین ۴ خودرو از آن‌ها کشف شد.

وی در این نشست خبری که به منظور بیان عملکرد‌های سپاه در سه ماه گذشته ترتیب داده شده بود، با اشاره به تفاهمنامه سپاه کربلا با اداره‌کل منابع طبیعی و سازمان جنگل‌ها و مراتع در خصوص حفاظت و صیانت از جنگل‌های شمال اشاره کرد تا از اقدامات غیرقانونی به ویژه قاچاق چوب جلوگیری شود.

فرمانده سپاه کربلا همچنین اشاره‌ای به اجرای طرح "شهید سلیمانی" جهت پایش، رصد و عملیات اجرایی با هدف ریشه‌کنی کووید ۱۹ در سطح روستا‌ها و مناطق محروم داشت و اعلام کرد که در کنار دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل با بسیج امکانات لجستیکی و انسانی در تزریق واکسن کمک خواهند کرد و سوله‌هایی را نیز در صورت ضرورت، در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی استان قرار می‌دهد.

سردار مسلمی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه قطعاً جریان انقلابی تعامل با بیرون را با حفظ استقلال کشور در دستور کار خود دارد، اشاره‌ای به موضوع برجام داشت و معتقد است آنچه ما را به فرجام قابل قبولی در برجام می‌رساند؛ عملکرد مبتنی بر فرمایشات رهبر انقلاب است ضمن آنکه مشکلات کشور در به پایان رساندن برجام خلاصه نمی‌شود.

وی در پایان با اشاره به نقشی که سپاه به عنوان ضابط قضایی در انتخابات دارد، این نهاد را تنها مجموعه‌ای عنوان کرد که بر رد یا تأیید صلاحیت افراد نظارت دارد.

انتهای پیام/۱۰۰۱
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها