دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
رپورتاژ آگهی/
اگر به دنبال سرمایه گذاری یا خانه دار شدن هستید، در ادامه بدانید شرایط پیش فروش و پرداخت پروژه تریتیوم ۴ به چه صورت است. شرایط فوق العاده سرمایه گذاری در این پروژه را از دست ندهید.

 

قطعا برای خرید هر ساختمان، برج و... شرایط پرداخت و پیش فروش برای هر شخصی حائز اهمیت است. داشتن شرایط عالی ما را مجاب به خرید آن برج یا پروژه خواهد کرد. اگر به دنبال سرمایه گذاری یا خانه دار شدن هستید، در ادامه بدانید شرایط پیش فروش و پرداخت پروژه تریتیوم ۴ به چه صورت است. شرایط فوق العاده سرمایه گذاری در این پروژه را از دست ندهید.

 

پروژه بی‌نظیر تریتیوم 4

پروژه تریتیوم ۴ یکی دیگر از پروژه‌های تریتیوم در منطقه ۲۲ است. این پروژه با توجه به موقعیت مکانی فوق‌العاده به الماس منطقه ۲۲ تبدیل خواهد شد. در ادامه با ویژگی‌های بی‌نظیر این پروژه آشنا شوید.

شرایط پیش فروش و پرداخت پروژه تریتیوم ۴ به چه صورت است؟

آشنایی با سایر پروژه های تریتیوم در منطقه 22 تهران

اگر هنوز به خرید تریتیوم 4 شک دارید، شما را با پروژه های قبلی آشنا خواهیم کرد تا شما فرصت سرمایه گذاری در پروژه تریتیوم 4 را به هیچ عنوان از دست ندهید. با ما در ادامه همراه باشید.

 

تریتیوم 1

برج تریتیوم ۱ یکی از برج‌های بی‌نظیر منطقه ۲۲ تهران است. تریتیوم ۱ بنایی با نمایی فوق‌العاده، دسترسی بسیار عالی به محور‌های مواصلات و دور از هرگونه آلودگی است. از دیگر ویژگی‌های این برج می‌توان به دسترسی بسیار عالی به مراکز تجاری اشاره کرد. این پروژه به واسطه امکانات بی‌نظیری که ارائه می‌دهد، یکی از بهترین برج‌های منطقه ۲۲ تهران شناخته می‌شود.

برج تریتیوم ۱ یکی از پروژه‌های چیتگر از نظر موقعیت جغرافیایی و مکانی، یک بنای فوق العاده و کم نظیر در غرب تهران است. موقعیت مکانی عالی برج تریتیوم ۱ علاوه بر اینکه ساکنان این برج را از هوای سالم در منطقه‌ای عاری از ترافیک و آلودگی صوتی برخوردار می‌کند، دسترسی آسان و سریع کارکنان این برج را به شریان‌های مواصلاتی غرب پایتخت، از جمله آزادراه تهران-کرج و بزرگراه خرازی میسر می‌سازد.

تریتیوم 2

از دیگر برج‌های تریتیوم، تریتیوم ۲ است. این برج که در خیابان شهید مظفری قرار دارد یکی از برج‌های کم جمعیت این منطقه است. تریتیوم ۲ دارای ۱۵ طبقه مسکونی است. هر طبقه دارای ۸ واحد است؛ پس در مجموع دارای ۱۲۰ واحد است.

 

شرایط پیش فروش و پرداخت پروژه تریتیوم ۴ به چه صورت است؟

تریتیوم 3

تریتیوم ۳ جزء پروژه‌های مروارید شهر است. این برج در مرحله اسکلت است. با توجه به امکانات خارق‌العاده‌ای که برای این برج در نظر گرفته شده است، پیش بینی می‌شود این برج به یکی از بهترین برج‌های این منطقه تبدیل شود.

 

ویژگی‌های منحصر به فرد منطقه 22 تهران

منطقه ۲۲ بدون شک بزرگترین نمود توسعه شهری در تهران است. منطقه ۲۲ مساحتی بالغ بر ۱۰۰۰۰ هکتار دارد. این منطقه برای رفع کمبود‌های مناطق دیگر تهران طراحی شده است. دسترسی فوق‌العاده این منطقه به اتوبان و مترو از دیگر ویژگی‌های این منطقه است.

منطقه ۲۲ جدیدترین بافت مسکونی در تهران را داراست. این منطقه در سالم‌ترین و پایدارترین شرایط آب و هوایی از لحاظ آلودگی است. وجود جاذبه‌های گردشگری بسیار عالی این منطقه، هر شخصی را جذب خود می‌کند.

منطقه ۲۲ به علت رشد روزافزون قیمت زمین‌هایش مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرارگرفته است. موقعیت مکانی بسیار عالی این منطقه، شرایط آب و هوایی مناسب، دور بودن از آلودگی و کم بودن آلودگی‌های صوتی از دیگر ویژگی‌های این منطقه اقتصادی بی‌نظیر است.

در این منطقه پروژه‌های ساختمانی بسیار زیادی در حال ساخت است. اگر به دنبال سرمایه گذاری در این منطقه هستید، پروژه‌های بی‌نظیر تریتیوم را از دست ندهید. برج تریتیوم ۴، جدیدترین برج تریتیوم در منطقه ۲۲ تهران است. برای آگاهی از شرایط پیش فروش و تریتیوم ۴ با ما همراه باشید.

موقعیت مکانی پروژه تریتیوم 4

همانطور که در بخش‌های فوق اشاره شد، برج تریتیوم ۴ دارای موقعیت مکانی فوق العاده‌ای است. دسترسی بسیار عالی این برج به اتوبان‌های اطراف از ویژگی‌های این برج است. از دیگر ویژگی‌های این برج، دسترسی بسیار عالی به مراکز تجاری و تفریحی است. برج تریتیوم ۴ در منطقه‌ای احداث خواهد شد که به دور از هرگونه آلودگی صوتی و شلوغی باشد، پس فرصت سرمایه گذاری در پروژه را از دست ندهید.

 

شرایط پیش فروش و پرداخت پروژه تریتیوم ۴ به چه صورت است؟

نحوه فروش و پیش پرداخت پروژه تریتیوم 4

سازنده این پروژه به مانند دیگر پروژه‌های تریتیوم، نیکان سازه سدید است. در آینده‌ای نه چندان دور شرایط پیش فروش و پرداخت پروژه تریتیوم ۴ در دسترس شما قرار خواهد گرفت. تنها پیشنهاد ما به شما از دست ندادن فرصت سرمایه گذاری در پروژه تریتیوم ۴ است.

انتهای پیام/۱۰۰۰
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار