دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:
تأمین ۷۶ درصد پروتئین سویا در شرکت بهپاک/ضرورت اختصاص اعتبار ۴۰۰ میلیون دلاری جهت توسعه بهپاک
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بازدید از شرکت بهپاک بهشهر، با اشاره به تأمین ۷۶ درصد از پروتئین سویا توسط این شرکت، از ضرورت اختصاص اعتبار ۴۰۰ میلیون دلاری برای رساندن ظرفیت این شرکت به میزان واقعی گفت.
به گزارش آوای خزر از شهرستان بهشهر، "فدا حسین مالکی" ظهر امروز در بازدید از شرکت صنعتی بهپاک با اشاره به نقش اساسی واحد‌های تولیدی در اقتصاد کشور، این مجموعه‌ها را همانند حلقه‌هایی به یکدیگر متصل توصیف کرد که اگر یکی از این حلقه‌ها از هم جدا شوند؛ یک جامعه دچار بحران خواهد شد.

وی ادامه داد: توسعه یک واحد تولیدی در گرو رفع موانع آن است و باید با اقدامات همه جانبه از تعدیلی واحد‌های تولیدی جلوگیری کرد و به واحد‌های تولیدی فعال؛ جان تازه‌ای بخشید.
 
تأمین ۷۶ درصد پروتئین سویا در شرکت بهپاک/ضرورت اختصاص اعتبار ۴۰۰ میلیون دلاری برای بهپاک
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار آوای خزر، هدف از بازدید خود از شرکت صنعتی بهپاک را بررسی مشکلات این واحد تولیدی دانست و گفت: واحد‌های تولیدی سرمایه ملی است چرا که این واحد‌ها سبب افزایش اشتغال و بهره وری خواهند شد و قطعا شرکت صنعتی بهپاک حرف اول را در برندسازی بهشهر می‌زند و باید موانع موجود را از سر راه این واحد تولیدی برداشت.

مالکی با بیان اینکه شرکت صنعتی بهپاک بیش از ۷۶ درصد از سهم تامین پروتئین سویا در کشور را دارد، خاطرنشان کرد: شرکت صنعتی بهپاک با سابقه‌ی بیش از ۵۰ سال و با فعالیت درخشان، نباید به هیچ‌عنوان مورد بی‌توجهی قرار بگیرد و لازم است درصدد حل مشکلاتش گام اساسی برداشت.
 
تأمین ۷۶ درصد پروتئین سویا در شرکت بهپاک/ضرورت اختصاص اعتبار ۴۰۰ میلیون دلاری برای بهپاک

وی ادامه داد: باید تلاش همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی معطوف به تقویت میزان تولید واحد‌های تولیدی کشور و ارتقای سطح اشتغال آن‌ها باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اظهار تأسف از اینکه دولت فعلی در دور زدن تحریم‌ها بی‌تفاوت بوده است، گفت: نیمی از مشکلات تولیدی و اقتصادی در گرو بی‌تدبیری‌هاست نه در گرو تحریم‌ها؛ ولو اینکه از تحریم‌ها به خود تحریمی رسیده‌ایم.

این عضو خانه ملت در پایان سخنان خود اظهار کرد: برای اینکه بهپاک به ظرفیت واقعی برسد، حدود ۴۰۰ میلیون دلار هزینه نیاز دارد فلذا این ظرفیت را باید با حمایت افزایش دهیم تا نیرو‌های جوان و متخصص به کارخانه تزریق شوند و همچنین شاهد پیشرفت چشمگیر این کارخانه باشیم.

انتهای پیام/۱۰۰۲
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها