دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
مربیان خارجی که حالا از فدراسیون فوتبال، استقلال و پرسپولیس شکایت کرده‌اند با بیکار ماندن سبب شدند که غرامت خود را کامل دریافت کنند.

به گزارش آوای خزر؛ یکی از علامت سوال هایی که در خصوص این پرونده به وجود می آید این است که چرا این مربیان و حتی بازیکنان خارجی بعد از ترک ایران راهی هیچ تیمی نمی شوند؟ پاسخ کاملا روشن است. آن ها ترجیح می دهند تا پایان قراردادی که داشتند بیکار بمانند تا بتوانند غرامت کامل خود و البته سود آن را دریافت کنند. در روزهای اخیر حضور استراماچونی در الغرافه قطر قطعی شد دقیقا در همان زمانی که پایان قرارداد فسخ شده اش با استقلال بود. حالا استراماچونی که در این یک سال و نیم استراحت می کرد می تواند پول کامل خود را از استقلال بگیرد.این اتفاق برای کالدرون و ویلموتس هم رخ داده و هیچ یک از آن ها در هیچ تیمی مشغول به کار نشدند چرا که طبق قوانین نه مربیان و نه بازیکنان نمی توانند در یک تاریخ از دو تیم دستمزد بگیرند.

نکته دیگر این است که اگر بازیکن یا مربی با تیمی فسخ کرده باشد در صورتی که با تیم جدید قرارداد امضا کنند مبلغ دستمزد جدیدش از غرامتی که در انتظار او است کم می شود برهمین اساس ترجیح می دهند یا بیکار بمانند یا اینکه مبلغ کمتری قرارداد ببندند. یعنی اگر یک بازیکن خارجی با پرسپولیس یا استقلال ۷۰۰ هزار یورو قرارداد امضا کرده باشد و بعد از فسخ راهی تیمی شود؛ تلاش می کند که دستمزد کمتری بگیرد؛ مثلا ۱۰۰ هزار یورو. طبق قانون ۱۰۰ هزار یورو از مبلغ ۷۰۰ هزار یورو کسر می شود و غرامت باشگاه قبلی ۶۰۰ هزار یورو می شود. درواقع در چنین شرایطی به سود باشگاه هاست که فرد فسخ کننده با مبلغ بالایی راهی تیم دیگری شود اما گویا خارجی ها زرنگ تر از آن هستند که چنین کاری را صورت بدهند./ایلنا

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها