دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
مترو گلدوین مایر پوسترهای جذابی از فیلم «خاندان گوچی» یا «سرای گوچی» (House of Gucci) به کارگردانی ریدلی اسکات منتشر کرده که ظاهر ایتالیایی و خاص بازیگران سرشناس این فیلم را به تصویر می‌کشند.

به گزارش آوای خزر، بالاخره نخستین تریلر و پوسترهای خاندان گوچی منتشر شد که نوید یک اثر جالب توجه از ریدلی اسکات را می‌دهند؛ فیلمی درباره‌ی عشق، خیانت، ثروت و جنونِ قدرت که از هم‌اکنون در لیست مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ قرار گرفته است. در پوسترهای خاندان گوچی می‌توانیم ظاهر و پوشش بازیگران مطرح اثر جدید اسکات را ببینیم.

فیلم خاندان گوچیفیلم خاندان گوچیفیلم خاندان گوچی
  • فیلم خاندان گوچی
  • فیلم خاندان گوچی
  • فیلم خاندان گوچی

همان‌طور که از اسم فیلم پیداست، قرار است با خاندان گوچی سری به دنیای مد و فشن بزنیم و کمی با اسرار پشت پرده‌ی کمپانی گوچی در زمان ریاست پاتریزیا رجیانی همسر سابق مایٔوریزیو گوچی آشنا شویم. فیلم جدید اسکات اقتباسی از کتاب «خانه‌ی گوچی: یک داستان حساس از جنایت، جنون، فریبندگی و طمع» نوشته‌ی سارا گی فوردن است که به داستان کشته شدن نوه‌ی گوچی، طراح مشهور ایتالیایی توسط همسرش می‌پردازد.

خاندان گوچی اولین فعالیت لیدی گاگا در عرصه‌ی بازیگری پس از فیلم موفق «ستاره‌ای متولد شده ‌است» خواهد بود. بازی لیدی گاگا در این فیلم توجه بسیاری از سینمادوستان را به خود جلب کرد و به خاطر آن در نودویکمین دوره‌ی جوایز اسکار، نامزد جایزه‌ی بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد. از میان دیگر بازیگران سرشناس این فیلم می‌توان به آدام درایور، جرد لتو و آل پاچینو اشاره کرد.

علاوه‌بر این فیلم طی ماه‌های آتی ریدلی اسکات قصد دارد یک خوانش شخصی و غیراقتباسی از زندگی ناپلئون بناپارت را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از دیوید اسکارپا و با بازی واکین فینیکس جلوی دوربین ببرد. اسکارپا پیش از این فیلم‌نامه‌ی «تمام پول‌های دنیا» را برای اسکات نوشته است و فینیکس هم قبل از این پروژه در فیلم موفق گلادیاتور با این کارگردان سرشناس همکاری داشته است. بنا بر گزارش هالیوود ریپورتر اسکات این فیلم را برای شرکت فاکس قرن بیستم و دیزنی خواهد ساخت.

خاندان گوچی برای اکران در تاریخ ۲۴ نوامبر ۲۰۲۱ (۳۰ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است، اما ممکن است به خاطر تراکم فیلم‌های در صف اکران، شاهد تغییر این تاریخ باشیم./IndieWire

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها