دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۷۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲
گاهی ریزش و رشد کند تار‌های مو نسبت به درمان‌هایی نظیر استفاده از شامپو‌های تقویتی، درمان‌های گیاهی و ... مقاوم است. در این صورت استفاده از انواع قرص برای رشد سریع مو‌ها یک درمان موثر محسوب می‌شود.
برای رشد سریع موها چه قرصی بخوریم؟

آوای خزر سرویس سلامت - بسیاری مو‌های سالم و شاداب را نشانه‌ سلامتی یا زیبایی می‌دانند. مانند هر بخش دیگری از بدن، مو نیز به مواد مغذی مختلفی برای رشد و حفظ سلامتی نیاز دارد. درواقع ریزش مو، با کمبود‌های تغذیه‌ای در ارتباط است. گرچه عواملی مانند ژنتیک و هورمون‌ها نیز بر رشد مو اثرگذارند، اما مصرف برخی مواد غذایی و داروها، می‌توانند به سلامت مو کمک کنند. در این مقاله قصد داریم تعدادی قرص برای رشد سریع مو‌ را معرفی کنیم.


در صورتی که مطالعه اثرات قرص خاصی برای رشد سریع مو مد نظر شماست، با عناوینی که در فهرست موضوعی زیر ارائه شده‌اند، به قسمت دلخواه خود برسید:

  • قرص ویویسکال
  • قرص بیوتین
  • قرص دوتاستراید
  • قرص فیناگرو
  • قرص فیناستراید

قرص برای رشد سریع مو‌ها

۱. قرص ویویسکال

 

قرص برای رشد سریع مو

 
قرص مکمل ویویسکال ریزش مو و موخوره را کاهش می‌دهد. درصورتی که این دارو دو نوبت در روز (صبح و شام) و به مدت شش ماه مرف شود، رشد مو‌ها افزایش خواهد یافت. قرص مکمل ویویسکال تقویت کننده و افزایش دهنده رشد مو است که ظاهر مو‌ها را زیباتر می‌کند و از ریزش آن جلوگیری به عمل می‌آورد. آمینومار، یک ماده دریایی است که موهارا تغذیه می‌کند و آن‌ها را سالم نگاه می‌دارد و در برابر عواملی مانند آرایش بیش از حد مو، تغذیه نامناسب و استرس از موها محافظت می‌کند. عصاره دم اسب صحرایی موجود در این قرص‌ها، باعث تقویت فولیکول‌های مو می‌شود و گردش خون را در پوست سر افزایش می‌دهد.
 
این مکمل پرفروش‌ترین قرص برای رشد سریع مو‌ها در مردان و زنان در سراسر جهان است که اثرات آن توسط ۵ آزمایش بالینی ثابت شده است. تغذیه مو‌ها با این مکمل در طول یک ماه، می‌تواند ریزش مو را کاهش دهد و در مقابل به رشد مو‌ها سرعت ببخشد. به علاوه قرص ویویسکال، تار‌های مو را ضخیم‌تر و شفاف‌تر می‌کند. ویویسکال حاوی یک ماده دریایی به نام «آمینو مار» و ترکیباتی منحصر به فرد منند نیاسین، بیوتین، روی، ویتامین سی و عصاره دم اسب صحرایی است. این قرص نسبت به سایر محصولات موجود، با کاهش ۱/۵ برابری ریزش مو، موثرترین محصول شناخته می‌شود.
علاوه بر این وجود ترکیبی طبیعی از پروتئین‌های آبزیان آب‌های عمیق، عصاره دم اسب صحرایی و ویتامین سی در این قرص، مانع از خشک و خرد شدن تارهای مو می‌شود.
ویویسکال همچنین برای افرادی که سایر محصولات را امتحان کرده‌اند، اما نتیجه‌ خوبی دریافت نکرده‌اند، گزینه خوبی به شمار می‌آید. حتی برای افرادی که موهای آنها در نقاط خاصی مدت‌ها رشد نکرده است، این قرص ها، در لیست بهترین مکمل‌ها برای رشد سریع مو قرار دارد.
ویویسکال یک انتخاب محبوب برای متخصصان زیبایی و افراد مشهور از جمله ستاره‌هایی مانند ریس ویترسیون و مایلی سایرس بوده و در نشریاتی مانند مجله نیویورک نیز به عنوان محصولات برتر معرفی شده است.


۲. قرص بیوتین

 

قرص برای رشد سریع مو

 

ویتامین‌ها مواد حیاتی هستند که باید روزانه از طریق رژیم غذایی ما تامین شوند. کمبود هرکدام از ویتامین‌های ضروری بدن، علائمی ایجاد می‌کند که درصورت بی توجهی به آن می‌تواند منجر به بیماری یا مشکلات جدی‌تر شود. بیوتین، یکی از ویتامین‌های گروه B (ب کمپلکس) است که در برخی خوراکی‌ها یافت می‌شود، اما مصرف آن به صورت قرص مکمل نیز امکان پذیر است. این ویتامین، بر سلامت پوست و مو تاثیر بسیاری دارد. بدن انسان قادر به ذخیره کردن این ویتامین نیست و به همین دلیل بهتر است، این ویتامین را به صورت مکمل مصرف کنید.
بیوتین یک ویتامین محلول در آب است که با نام‌های B۷ یا H، کوآنزیم R و فاکتور W نیز معرفی می‌شود. بیوتین برای متابولیسم چربی، کروبوهیدرات، پروتئین و درنهایت تولید انرژی مورد نیاز است. در افراد دیابتی، از قرص‌های بیوتین و کروم برای کمک به مدیریت قند خون استفاده می‌شود مصرف این ویتامین در افراد دیابتی، به ویژه بیمارانی که با دارو قادر به کنترل قند خون خود نیستند، می‌تواند احساس سوزن سوزن شدن دست و پا را در آن‌ها بهبود دهد. قرص بیوتین همچنین به درمان بیماری‌هایی مانند التهاب روده، اسهال و سایر بیماری‌های گوارشی کمک می‌کند.
در رابطه با موضوع مورد بحث ما، یعنی انواع قرص برای رشد سریع مو، بیوتین در صورتی‌که با روی مصرف شود می‌تواند تاثیر مضاعفی بر رشد مو داشته باشد. این ویتامین همانطور که گفته شد در سلامت پوست و مو تاثیر بسزایی دارد و درصورت مصرف آن به شکل مکمل می‌توان رشد مو‌ها را سرعت بخشید و از ریزش آن‌ها جلوگیری کرد.
زنان باردار (با مشورت پزشک)، بیمارانی که از طریق لوله تغذیه می‌شوند، افراد در معرض سوء تغذیه، افراد سیگاری در معرض کمبود ویتامین B، کسانی که رژیم‌های لاغری سختی اتخاذ کرده‌اند یا به دلایلی به طور ناگهانی کاهش وزن داشته‌اند، از جمله افرادی هستند که برای آنها مصرف روزانه بیوتین تجویز می‌شود.
از جمله علائم کمبود بیوتین در بدن، می‌توان اشاره کرد به:
  • نازک شدن تار‌های مو و یا تغییر رنگ مو
  • ایجاد یک حلقه‌ی قرمز رنگ دور چشم، بینی و دهان
  • افسردگی، بی حوصلگی و توهم
  • خارش در بازو‌ها یا پا‌ها

 

۳. قرص دوتاستراید

 

قرص برای رشد موها در مردان

 

قرص دوتاستراید یک مکمل است که برای رفع برخی از مشکلات هورمونی در مردان تجویز می‌شود و درصورتی که ریزش مو، به این مسائل مربوط باشد آن را درمان می‌کند. از دوتاستراید همچنین در درمان بزرگی خوش خیم غده پروستات نیز استفاده می‌شود. از آنجا که این دارو تنظیم کننده هورمون‌های مردانه است، برای جلوگیری از ریزش مو در زنان کاربردی ندارد.
فیناستراید، قرص مشابه دوتاستراید است که قبل از دوتاستراید تجویز می‌شود و درصورتی که بیمار با مصرف آن نتیجه‌ای نگیرد، پزشک به سراغ دوتاستراید می‌رود. مصرف این دارو روزانه همراه یا بدون غذا است.
از عوارض مصرف قرص دوتاستراید می‌توان کاهش میل جنسی، کاهش حجم انزال، حجیم شدن سینه‌ها و آلرژی را نام برد. در ابتدای مصرف قرص دوتاستراید ممکن است ریزش مو افزایش یابد، اما پس از تداوم مصرف، همه چیز به حالت عادی بازمی‌گردد.

 


۴. قرص فیناگرو

قرص فیناگرو یکی دیگر از قرص‌های هورمونی است که برای جلوگیری از ریزش مو در مردان تجویز می‌شود، به علاوه این قرص برای رشد سریع مو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. قرص فیناگرو که با نام فیناستراید نیز شناخته می‌شود، علاوه بر درمان ریزش مو، برای بزرگی خوش خیم پروستات نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته توجه داشته باشید که مصرف این قرص‌ها باید تحت نظارت پزشک باشد.
در شش ماهه اول مصرف قرص فیناگرو، ممکن است ریزش مو همچنان ادامه داشته باشد یا حتی شدت بگیرد، اما نگران نباشید، زیرا برای اثربخشی دارو باید صبر کنید. لازم به ذکر است که اثرات دارو، به محض اینکه مصرف متوقف شود، از بین می‌رود. همچنین دوره درمانی با این قرص بسیار بلند مدت است، به طوری که معمولا بیشتری تاثیر را دو سال پس از مصرف مداوم مشاهده خواهید کرد.
این قرص صرفا برای آقایان تجویز می‌شود، بنابراین خانم‌ها باید از مصرف آن خودداری کنند و حتی از تماس پوست با آن اجتناب نمایند. درصورتی که با مصرف این دارو علائمی از قبیل: تنگی نفس، تورم صورت یا گلو و یا هرگونه نشانه‌ی حساسیت شدید به پزشک مراجعه نمایید.
 

۵. قرص فیناستراید

قرص فیناستراید

همچون دو مورد قبلی، فیناستراید نیز  یک قرص مکمل است و برای درمان ریزش مو در آقایان تجویز می‌شود. این قرص توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است و برای درمان طاسی ناشی از افزایش هورومون‌های جنسی مردانه تجویز می‌شود.
از جمله عوارض مصرف قرص فیناستراید کاهش میل جنسی، اشکال در نعوظ، کاهش مقدار مایع منی، خشکی چشم، چروک پوست، افسردگی و پرخاش است.
دوز و نحوه‌ی مصرف این دارو حتما باید تحت نظارت پزشک تعیین شود.


اجاره ویلا در شمال

شمال، مقصد پر طرفدار گردشگران ایرانی

شمال مقصدی است هیجان انگیز و پرطرفدار در بین گردشگران ایرانی که به دلیل برخورداری از هوای مطبوع، طبیعت بکر، ساحل زیبا و جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوان هر ساله و علی‌الخصوص در تعطیلات میزبان میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی میباشد.

شمال کجاست؟

اگر اهل سفر باشید میدانید که در بیشتر مواقع سال مقصد سفر گردشگران داخلی شمال کشور است، مقصدی به نام شمال  که نوار جنوبی دریای خزر میباشد و بین ما ایرانی ها به شمال شهرت دارد از تلفیق سه استان خوش آب و هوای مازندارن، گیلان و گلستان تشکیل شده است. اگر شما هم جزء افرادی هستید که چرخ های ماشینتان به سمت شمال در حرکت است با رنتی جا همراه شوید تا دیدنی ترین جاذبه .ها، مهیج ترین تفرجگاه ها، بهترین رستوران ها و به صرفه ترین اقامتگاه ها را در شهرهای مختلف شمالی خدمتتان معرفی کنیم

 

سخن آخر

ریزش مو و رشد اندک تارهای مو، مشکل اغلب ما محسوب می‌شود. بسیاری از ما به هر دری زده‌ایم تا این مشکل را حل کنیم، از شامپوهای مختلف استفاده کرده‌ایم، رژیم غذایی غنی از ویتامین را در پیش گرفته‌ایم، از ماسک‌ها از جمله ماسک سیر برای تقویت مو استفاده کرده‌ایم، اما متاسفانه نتیجه دلخواه حاصل نشده است. قرص‌های مکمل یکی از راه‌های موثر برای درمان این مشکل هستند. نظر شما در این رابطه چیست؟ لطفا اگر تجربه استفاده از قرص برای رشد سریع مو را داشته‌اید، آن  را با ما و سایر مخاطبان ستاره در میان بگذارید.
انتهای پیام/1000
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ashkan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
1
آب پیاز را با با آب لیمو ترش و ریشه درخت انجیر که در الکل خوابیده جوشانده و سپس با خاک رس مخلوط نمایید محلول را پس از پانزده روز در ظرف دربسته نگهداری کنید و سپس از پارچه سفید عبور داده صاف کنید و روزی دوبار 10 شب و 5 صبح به کف سر بمالید و بایک وسیله چوبی مثل قاشق ماساژ دهید (دست خودش جذب میکند) تاثیر آن قطعی و همیشگی است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها