دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴
چهره های مشهور هیچ راه فراری از نگاه مردم ندارند. این مسأله به ویژه در مورد اعضای خاندان سلطنتی انگلیس صدق می کند که در هر موقعیت اجتماعی ای باید تصویری بی عیب و نقص از خود به نمایش بگذارند.

به گزارش آوای خزر، چهره های مشهور هیچ راه فراری از نگاه مردم ندارند. این مسأله به ویژه در مورد اعضای خاندان سلطنتی انگلیس صدق می کند که در هر موقعیت اجتماعی ای باید تصویری بی عیب و نقص از خود به نمایش بگذارند. علاوه بر پیروی از دستورالعمل ها و سنت ها، آن ها ترفندهای ساده ای هم دارند که هر کسی می تواند آن ها را امتحان کند تا همیشه ظاهری شیک و مرتب داشته باشد.

در ادامه با این ترفندها آشنا خواهیم شد.

۱- استفاده از رنگ های تند برای ایجاد تأکید

ملکه الیزابت دوم با پوشیدن رنگ های تند مطمئن می شود که از هر نقطه ای می تواند به راحتی تشخیص داده شود، امری که کمک می کند او را در جمعیت گم نکنند. اگر می خواهید که توجه ها را به خود جلب کنید این ترفند بسیار خوبی است چون رنگ های تند گزینه ای عالی برای ثبت شدن در خاطر دیگران هستند و به سرعت قابل تشخیص اند.

۲- استفاده از گیره های مو برای ثابت نگه داشتن موها

یک ترفندی که کیت میدلتون بارها آن را به کار گرفته استفاده از تورهای موی شفاف است تا موهایش مدام در صورتش نیایند و به هم نریزند. با این کار مدل موهایش به هم نمی ریزد و موها راحت جمع می شوند.

۳- گذاشتن کلاه به نحوی خاص برای ایجاد تأکید بر چهره

تا قبل از دهه ی ۱۹۵۰ خیلی به ندرت می شد زنان خاندان سلطنتی انگلیس را بدون کلاه دید. با این حال، زمانه عوض شده و حالا بیشتر در رویدادهای رسمی می توان آن را دید. البته هر کسی مدل کلاهی که دوست دارد را به سر می گذارد: در حالی که ملکه همیشه کلاهی به رنگ لباسش به سر می گذارد، کیت میدلتون از مدل های ساده تری استفاده می کند. و برای آنکه لبه ی کلاه چهره را نپوشاند، آن را اندکی جلو می کشند.

 

۴- بافتن مو دور نیم تاج برای جلوگیری از افتادن آن

نیم تاج یکی از زیورآلات کلاسیک زنان خاندان سلطنتی انگلیس است که معمولاً آن را در رویدادهای رسمی شبانه به سر می گذارند. اما برای آنکه از روی سرشان سُر نخورد، مقداری از موهای خود را به آن می بافند. بعضی نیم تاج ها حتی یک کش یا سیم با روکشی شبیه به رنگ موی شخص دارند به طوری که تنها جلوی نیم تاج دیده می شود.

۵- گرفتن کیف در دست برای اجتناب از موقعیت های ناخوشایند

دوشس کمبریج برای مواقعی که دست دادن می تواند ناخوشایند باشد همیشه از یک کیف دستی کوچک استفاده می کند. به همین دلیل است که همیشه آن را با هر دو دست خود جلوی بدنش نگه می دارد. از سویی دیگر، ملکه الیزابت اغلب کیف دستی خود را از طرفی به طرفی دیگر جا به جا می کند تا نشان دهد که دیگر مایل به ادامه ی گفتگو با یک شخص نیست.

۶- استفاده از دستکش برای حفظ خود در هنگام دست دادن

ملکه الیزابت علاوه بر کلاه ها و لباس های معروفش، با دستکش های سفید کلاسیکش هم شناخته می شود. این دستکش ها علاوه بر کاربردی که به جهت زیبایی شناسی دارند، به حفظ دست های او در برابر آن همه ی دست دادنی که باید در مراسم های رسمی انجام دهد هم کمک می کنند.

در نقطه ی مقابل، پرنسس دایانا بود که سنت استفاده از دستکش را شکست چون او می خواست با آدم هایی که با او دست می دادند ارتباط مستقیم داشته باشد./روزیاتو

انتهای پیام/1005

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار