دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۵
برخی کاربران به حفظ حریم خصوصی خود اهمیت زیادی می‌دهند و تمایلی ندارند موقعیت مکانی آن‌ها توسط گوگل ردیابی شود. با غیرفعال کردن ویژگی اطلاعات موقعیت مکانی، می‌توانید از ردیابی گوگل در امان بمانید.

به گزارش آوای خزر، گوگل ادعا می‌کند اطلاعات به دست آمده از موقعیت مکانی کاربران کمک می‌کند تا خدمات بهتری ارائه دهد. ویژگی «Location History» به طور پیش‌فرض غیرفعال است و کاربر می‌تواند آن را فعال کند. با این‌حال هنگام استفاده از گوگل‌مپ، امکان فعال شدن این ویژگی به طور تصادفی وجود دارد.

چگونه ردیابی گوشی توسط گوگل را غیر فعال کنیم؟

اگر به‌ وب‌سایت myactivity.google.com مراجعه کرده و تمام سوابق موقعیت مکانی خود را پاک کنید، تنها داده‌های اخیر پاک می‌شوند و اطلاعاتی که گوگل قبلا از موقعیت مکانی شما ذخیره کرده، حذف نخواهند شد. براساس گزارش The Hill، این اطلاعات را می‌توان از بخش «تاریخچه موقعیت مکانی» حذف کرد.

برای انجام این کار به سایت myactivity.google.com بروید و در قسمت Location History ، اطلاعات ذخیره شده را حذف کنید. در این بخش گزینه‌ای با عنوان مدیریت فعالیت وجود دارد که با ضربه زدن روی آن و دنبال کردن دستورالعمل‌ها، فعالیت‌های گذشته را می‌توان پاک کرد.

اطلاعات موقعیت مکانی حتی در عکس‌های کاربر نیز ذخیره می‌شود و هنگام بازدید از سایت‌ها، استفاده از گوگل‌مپ و برخی برنامه‌ها، این داده‌ها جمع‌آوری می‌شوند. برای جلوگیری از این اتفاق، باید رهیابی فعالیت مرورگر و برنامه‌های خود را متوقف کنید.

به سایت myactivity.google.com بروید و در بخش «Web & App Activity» روی فلش مربوطه ضربه بزنید. سپس به بخش Activity controls رفته و دکمه «Web & App Activity» را خاموش کنید.

چگونه ردیابی گوشی توسط گوگل را غیر فعال کنیم؟

با این‌کار ذخیره تجربه‌های وبگردی شخصی‌ و خصوصی در سرویس‌های گوگل محدود می‌شود. برای مثال نتایج جست‌وجو با توصیه‌های مکانی نمایش داده نمی‌شود. همچنین این تنظیم برای تمام برنامه‌هایی که با حساب کاربری گوگل وارد آن‌ها شده‌اید، در نظر گرفته می‌شود. در سمت راست پایین صفحه دو دکمه وجود دارد که یکی کنسل و دیگری توقف است. برای توقف رهیابی به پایین صفحه، اسکرول کنید تا دکمه توقف آبی شود و سپس آن را فشار دهید.

انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار