دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۱۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
کریستیانو رونالدو به اظهارات اخیر سردبیر نشریه فرانس فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش آوای خزر،  پاسکال فره، سردبیر نشریه معتبر فرانس فوتبال  در گفت و گو با نشریه آمریکایی مدعی شده بود که  کریستیانو رونالدو  بطور خصوصی به او گفته است آروزیش این است که توپ طلاهای بیشتری از لیونل مسی کسب کند  و پس از آن از فوتبال خداحافظی کند

رونالدو با انتشار پست بلند بالایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "افتضاح امروز دلیل اظهارات پاسکال فره در هفته گذشته را توضیح می دهد که گفت من به او اطمینان دادم که تنها جاه طلبی ام پایان دادن به فوتبالم با توپ طلای بیشتر از لیونل مسی است. پاسکال فره دروغ گفت، از نام من برای تبلیغ خود و تبلیغ نشریه ای که برای آن کار می کند استفاده کرد.  غیرقابل قبول است که مسئول اعطای چنین جایزه معتبری به این شکل دروغ بگوید، بی احترامی کامل به کسی که همیشه به فرانس فوتبال و توپ طلا احترام گذاشته است.

و امروز دوباره دروغ گفت و غیبت من در گالا را به یک قرنطینه ربط داد که درست نیست.  من همیشه به هر کسی که برنده می شود تبریک می گویم، با اخلاق ورزشی و بازی جوانمردانه که از ابتدا به حرفه من شکل داد، و این کار را انجام می دهم زیرا هرگز با کسی مخالف نیستم.  من همیشه برای خودم و باشگاه هایی که نماینده‌شان هستم برنده می شوم، برای خودم و کسانی که برای من آرزوی خوبی دارند برنده می شوم.

من در مقابل کسی پیروز نمی شوم  بزرگترین آرزوی دوران حرفه ای من کسب عناوین ملی و بین المللی برای تیم های که نماینده آنها هستم و برای تیم ملی کشورم است.  بزرگترین آرزوی دوران حرفه ای من این است که الگوی خوبی برای همه کسانی باشم که می خواهند فوتبالیست حرفه ای باشند.  بزرگترین آرزوی حرفه ای من این است که نامم با حروف طلایی در تاریخ فوتبال جهان نوشته شود.  من با این جمله تمام می کنم که تمرکز من روی بازی بعدی منچستریونایتد و همه چیزهایی است که با هم تیمی هایم و هوادارانمان هنوز می توانیم این فصل را فتح کنیم.  بقیه اش؟  بقیه فقط بقیه هستند.  

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها