دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۱۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
رپورتاژ آگهی/
وکالت در زمینه کیفری یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین زمینه‌ها در وکالت می‌باشد که نیاز به تجربه و تخصص زیادی دارد.

یکی از مهم ترین و دشوارترین و در عین حال حساس ترین وکالت ها، وکالت کیفری است که به شدت نیازمند علم و تبحر و سرعت عمل وکیل بوده و در این نوع وکالت نحوه بیان جملات حتی گاهی می‌تواند مرز بین اعدام و برائت باشد و تجربه وکیل کیفری در این مدل بسیار راهگشا است ولی متاسفانه دیده شده بعضی از همکاران بی توجه به حساسیت این موضوع پرونده را می‌پذیرند و گاهی خسارات جبران ناپذیری به موکل وارد می‌نمایند. البته اصولا هر کاری را با داشتن ابزارهای کامل و مناسب آموزش ها و آگاهی های کافی می‌توان به خوبی انجام داد. در دست نداشتن ابزار مناسب انجام برخی کارها را چنان دشوار می‌کند که گاه به انصراف از انجام آن منجر می‌شود. نداشتن آگاهی و اطلاعات کافی هم می‌تواند باعث منتفی شدن اصل قضیه شود. به عبارت دیگر با داشتن اطلاعات و بدون ابزار کافی و مناسب شاید بتوان کاری را به زحمت و ناقص انجام داد اما بدون اطلاعات و دانش انجام کار میسر نیست حتی اگر ابزار کافی و کامل در اختیار باشد.

مشاوره در امور کیفری توسط وکیل کیفری، چه اهمیتی دارد؟

تنظیم شکایت کیفری توسط وکیل کیفری چگونه انجام می شود؟

شکواییه ای که توسط وکیل کیفری تنظیم می‌شود، باید خطاب به دادستان و مشتکی عنه یا متشاکی باشد و مشخصات کامل مشتکی عنه باید کامل نوشته شود. سپس محل وقوع جرم زمان وقوع جرم و همچنین تمامی ادله و دلیل شکایت خود را بطور کامل شرح دهد و این مدارک پیوست شکواییه به دادسرای محل وقوع جرم تحویل دهد. سپس پرونده برای تحقیقات بیشتر به ارسال می‌شود پس از پایان تحقیقات پرونده مورد نظر به یکی از شعب دادیاری یا بازپرسی ارجاع می‌شود. وکیل کیفری باید همچون دعاوی حقوقی قوانین جاری را رعایت کند و در نهایت صداقت به امور وکالتی خود بپردازد همچنین باید تمام تلاش خود را برای رسیدن حق موکل خود انجام دهد.

مطالعه بیشتر: با توجه به پیچیدگی های دعاوی کیفری اخذ راهنمایی از وکیل کیفری چه اهمیتی دارد؟

هزینه وکیل کیفری

عرف مهمترین معیاری است که حق الوکاله یا هزینه وکیل کیفری را تعیین می‌کند که به طور مثال حق الوکاله وکیل کیفری در اصفهان حدود 10 درصد از میزان خواسته شده است که متناسب به میزان آن، هر چقدر مبلغ خواسته بیشتر شود، درصد حق الوکاله پرونده کیفری کمتر می‌شود و ممکن است در برخی پرونده ها به 3 یا 4 درصد هم برسد. طبق آیین نامه تعرفه حق الوکاله وکیل کیفری در پرونده های مالی 6 درصد برای مطالبات مالی بالای 10 میلیون تومان، 4 درصد از 10 میلیون تا 100 میلیون تومان، 3 درصد بین 100 تا 500 میلیون تومان و 2 درصد بالای 500 میلیون تومان است.

انتخاب وکیل کیفری در جرایم کیفری چه اهمیتی دارد؟

وکالت در زمینه کیفری یکی از مهم ترین و حساس ترین زمینه ها در وکالت می‌باشد که نیاز به تجربه و تخصص زیادی دارد. اگر شما در انتخاب وکیل خوب دچار اشتباه شوید ممکن است که در پرونده خود شکست بخورید و دچار ضرر و زیان غیر قابل جبرانی شوید. پس حتما در انتخاب وکیل دقت کافی را به خرج دهید تا روند حل پرونده به خوبی برای شما طی شود. یکی از نکاتی که باعث می‌شود که یک وکیل در پرونده ای موفق باشد استفاده از ابزار کلام می‌باشد. یکی از نکات جالب و شاید مهم در مورد وکلایی که در زمینه جرایم کیفری فعالیت می‌کنند این است که گاهی اوقات برخی از وکلا که در این زمینه دارای تجربه و تخصص بالایی هستند به عنوان مشاور در پرونده های کیفری به کارآگاه های مربوطه کمک می‌کنند.

مشاوره در امور کیفری توسط وکیل کیفری، چه اهمیتی دارد؟

در دعاوی کیفری حداکثر چند نفر وکیل می‌توانیم معرفی کنیم؟

در جرایم کیفری به طور معمول می‌توان حداکثر دو وکیل کیفری به دادگاه معرفی کرد و در جرایمی که در صلاحیت دادگاه کیفری یک است از جمله قصاص نفس، اعدام، حبس ابد، قطع عضو، جرایم سیاسی و مطبوعاتی و… می‌توان حداکثر سه وکیل معرفی نمود و در مرحله تحقیقات مقدماتی حداکثر یک وکیل معرفی نماید. در جرایمی که مجازات آن سلب حیات یا حبس ابد است، چنانچه متهم اقدام به معرفی وکیل در مرحله اول یعنی در دادسرا ننماید، بازپرس در این مرحله برای وی وکیل تسخیری انتخاب می‌نماید. وکیل دعاوی کیفری بر خلاف وکیل حقوقی نمی‌تواند در کلیه دعوای کیفری قبول وکالت نماید، از جمله دعاوی کیفری ای که قابلیت طرح در دیوان عالی کشور را دارد، این نوع دعاوی را فقط وکلای پایه یک می‌تواند قبول وکالت نماید.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها