دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
مدیرکل گردشگری مازندران خبرداد
شناسایی 29 فرصت شاخص گردشگری در مازندران با سرمایه‌گذاری 699 میلیون یورویی
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه تاکنون 123 فرصت سرمایه‌گذاری استان در این بخش‌ها شناسایی شده است، 29 مورد آن را شاخص معرفی کرد که حجم مورد نیاز سرمایه‌گذاری مربوطه، به 699 میلیون یورو می‌رسد.

شناسایی 29 فرصت شاخص گردشگری در مازندران با سرمایه‌گذاری 699 میلیون یورویی

سیف الله فرزانه امروز در گفتگو با خبرنگار   آوای خزر در شهرستان ساری، با اشاره به 3 رویداد مهم اقتصادی که به زودی در استان برگزار میشود، اظهار کرد: مازندران در کنار طبیعت خارق العاده، دارای جاذبه های تاریخی و فرهنگی متنوعی است و آن را به مکانی توریستی و پیشتاز در جاذبه های گردشگری کشور تبدیل کرده است.

وی افزود: برای معرفی توانمندیهای این استان نیاز به یک رویداد بزرگ بود که خوشبختانه با نگاه مثبت استاندار مازندران در حال وقوع است؛ یکی از آنها اجلاس شورای همکاری های تجاری اتاق های بازرگانی است که قطعا مباحثی را در حوزه گردشگری خواهیم داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: در همایش فرصتهای سرمایه گذاری، در یک پنل اختصاصی به بیان 3 فرصت سرمایه گذاری مهم خواهیم پرداخت؛ یکی از آنها سایت "کندلک" ساری مشهور به بام ساری، دیگری هتل 5 ستاره "ماهان" در لالیم و دیگری آژانس مسافرتی "رادسفر" است.

وی ادامه داد: البته دو فرصت دیگر را نیز بعنوان ذخیره در نظر گرفتیم که اگر فرصت شد، به آنها پرداخته خواهد شد؛ یکی از آنها معرفی کارگاه سفالگری در آمل و دیگری سایت ساحلی فریدونکنار است.

فرزانه با اعلام اینکه 123 فرصت سرمایه گذاری در بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران شناسایی و 29 مورد آن به همایش اعلام شده است، بیان کرد: سرمایه گذاری مورد نیاز برای این موارد، 699 میلیون یورو است که در مجال سخنرانی، 3 فرصت را به عنوان شاخص، به میهمانان داخلی و خارجی معرفی می کنیم.

وی یادآور شد که حجم سرمایه‌گذاری هایی که تاکنون در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان انجام شده، به 6 هزار و 500 میلیارد تومان می‌رسد.

فرزانه همچنین با اشاره به دیگر رویداد مهم اقتصادی در مازندران یعنی نمایشگاه توانمندیهای مازندران بیان کرد: هر چند گستره فعالیتهای این سازمان بسیار زیاد است اما در 200 مترمربع از فضایی که در اختیارمان قرار داده‌اند؛ در نظر داریم که یک پنل صنایع دستی با 22 رشته را توسط هنرمندان استان به نمایش بگذاریم.

وی درباره اهدافی که اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در نمایشگاه مذکور به دنبال آن است، اظهار کرد: هدف نخست این است که تفاهمنامه یا قرارداد همکاری با برخی از کشورها داشته باشیم که سرمایه گذار خارجی بیاید و ما هم بتوانیم از سرمایه گذاری آنها برای ایجاد اشتغال استفاده کنیم.

این مسئول ادامه داد: موضوع دیگر، بحث تورهای گروهی است که در این زمینه ضعف داریم و باید خود را توانمند کنیم، ما هنوز یک پرواز مستقیم خارجی نداریم و شاید علت آن را باید در همجواری با پایتخت و پروازهایی مثل مشهد وتهران بدانیم که در واقع مازندران در مسیر خط پروازی آنها و در مسیر گردشگری زیارتی و فرهنگی قرار دارد.

فرزانه تاکید کرد: باید به سمتی برویم که گردشگری خارجی وارد کشور شود، اکنون سفرهای انفرادی داریم و باید تلاش کنیم مانند شهرهایی چون تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز، تورهای گردشگری خارجی داشته باشیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران 3 رویداد مهم اقتصادی در مازندران، ابراز امیدواری کرد که در همایش، نمایشگاه و اجلاس بتوانیم به نتایج خوبی در بخش گردشگری بویژه تورهای گروهی دست بیابیم.

اخبار مازندران

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها