دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
تیم فولاد خوزستان گفت: اینکه توانستیم بدون شکست صعود کنیم کار بزرگی بود.

به گزارش آوای خزر، جواد نکونام در نشست خبری پس از تساوی مقابل شباب الاهلی امارات اظهار داشت: به فوتبال ایران، مردم استان خوزستان و هوادارانمان تبریک می گویم. با صدرنشینی در گروهمان نشان دادیم چه تیم با کیفیتی هستیم. در این گروه با دو تا از بهترین تیم های قطر و امارات مقابله کردیم. باعث خوشحالی است که ما تورنمنت را بدون باخت پشت سر گذاشتیم. توانستیم 12 امتیازبگیریم که کاربزرگی بود. واقعا به بازیکنان خسته نباشید می گویم.

وی افزود: در بازی هایی هم که مثل امروز از دست دادیم، علیرغم تذکری که به بازیکنان داده بودم اشتباه کردند و باعث شد مساوی کنیم. آمده بودیم بازی را ببریم. خوب و با برنامه بازی کردیم ولی روی یک اشتباه فردی برد را با مساوی عوض کردیم. میخواستیم سرگروه شویم که لیاقتمان را نشان بدهیم. فکر می کنم این کار را انجام دادیم. ولی امروز مشخص شد که در تورنمنت‌های بین المللی نیاز به هزینه و سرمایه گذاری است.

نکونام گفت: خوشحالم از اینکه ما در آینده در این جام هستیم. تیم های بزرگی از این تورنمنت کنار رفتند. ما الان جزو 8تیم برتر غرب آسیا هستیم. خوشحالم و باعث افتخارم است که فولاد خوزستان از ایران توانسته این افتخار را به دست بیاورد. باید از بازیکنان کمال قدردانی و تشکر را داشته باشم.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص برنامه ریزی برای سال آینده این تیم گفت: نکته‌ای در ایران هست که شما از فردا خبر ندارید. سال گذشته تیم من قهرمان جام حذفی شد ولی فردای آن روز باشگاه ترجیح داد یک مربی دیگر بیاورد. من از فردای خودم خبر ندارم. در ایران اتفاقاتی می افتد و ما این شرایط را داریم. نمی دانیم فردا هستیم یا نیستیم. ولی اگر باشم برای کار سال آینده‌مان برنامه ریزی دارم. تیم ما باید خیلی تقویت شود. برای بازی در آسیا نیاز به نفراتی داریم که بتوانند کیفیت فنی و تجربی تیم را بالا ببرند. آنجا جای اشتباه نیست که بخواهیم رفتارمان مثل بازی های گروهی باشد.

وی افزود: آنجا باید حرفه ای عمل کنیم. اگرباشم قطعا برای کاربرنامه ریزی دارم. اگر نباشم برای تیم بزرگ فولاد آرزوی موفقیت می کنم. فکر می کنم در در این سه سال که من در خدمت باشگاه بودم، افتخارات خوبی به دست آوردیم. امسال هم دو قول به مردم خوزستان و هوادارانمان دادم. یکی قهرمانی سوپر کاپ بود که خداراشکر توانستیم آن را ببریم. دیگری صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بود. این دو کار را انجام دادیم و شرمنده مردم نشدیم. واقعا در خوزستان مردم عاشق فوتبال هستند. تمام دلخوشی آن ها فوتبال است و این کوچکترین کاری است که می شود برایشان انجام داد. از راه دور دست تک تکشان را می‌فشارم. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که سال آینده هم باشگاه فولاد انشاالله آبروداری کند./وانانیوز 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها