دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۱
وب‌سایت گل می‌گوید اریک تن‌هاخ از مدیران یونایتد خواسته برای تقویت خط میانی تیم، هم دی‌یونگ و هم کریستین اریکسن را به‌خدمت بگیرند.

به گزارش آوای خزر، درحالی‌که در روزهای گذشته گفته می‌شد منچستریونایتد اگر در جذب هدف اصلی نقل و انتقالات تابستانی خود، فرانکی دی‌یونگ، موفق نشود و نتواند رضایت بارسا را جلب کند به جای او به دنبال خرید کریستین اریکسن دانمارکی خواهد رفت؛ اما وب‌سایت گل می‌گوید اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید یونایتد، به مدیران باشگاه گفته برای تقویت هر چه بیشتر خط میانی تیم به هر دو هافبک مورد اشاره نیاز دارد. یعنی تن‌هاخ امسال هم دی‌یونگ را می‌خواهد و هم اریکسن را.

تن‌هاخ می‌خواهد تیمش بازیکنان تکنیکی بیشتری داشته باشد چرا که سبک بازی مورد علاقه او که بر پایه تملک توپ بنا شده و با حضور چنین بازیکنانی در میانه میدان قابل اجرا است. دی‌یونگ و اریکسن هر دو ستاره‌هایی تکنیکی هستند.

فرمول جدید سرمربی سرخپوشان برای خرید بازیکن/عکس

یونایتد مدتی است با تمام قوا برای خرید فرانکی دی‌یونگ از بارسا تلاش می‌کند. یونایتد بر این گمان است که پیشنهاد نهایی‌ای در حد ۶۵ میلیون یورو برای راضی کردن بارسا کافی خواهد بود. اما گزارش‌های اخیر حاکی از این است که باشگاه کاتالان بیشتر به دنبال مبالغی در حدود ۱۰۰ میلیون یورو است. اما گل می‌گویداز منابع خود دریافته که این معامله با مبلغی در حدود ۸۰ تا ۹۰ میلیون یورو انجام شدنی است.

فرمول جدید سرمربی سرخپوشان برای خرید بازیکن/عکس

تن‌هاخ معتقد است حضور یک هافبک تکنیکی برای تیمش کافی نیست. او در میانه میدان به دو هافبک تکنیکی نیاز دارد. چرا که ماتیچ بیشتر برای گرفتن مالکیت توپ از حریف مناسب است و فرد هم به اندازه کافی قدرت حفظ توپ را ندارد. اما اریکسن، درست مثل دی‌یونگ، استاد جمع کردن توپ در فضاهای تنگ بوده و می‌تواند زیر فشار حریف کنترل توپ را حفظ کند.

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار