دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۷۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸
شاخص کل بورس در هفته‌ای که گذشت کمتر از یک درصدی داشت. امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند، بورس در اولین روز کاری هفته، روند نزولی را تجربه می‌کند.

به گزارش آوای خزر، بورس در هفته گذشته، افت ۰٫۷ درصدی را تجربه کرد و در سطح یک میلیون و ۵۰۲ هزار واحدی قرار گرفت. امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند منفی را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز تا حدودی منفی می‌شود.خبر استعفای نخست وزیر انگلیس بوریس موجب سقوط شاخص بورس لندن‌ شد.(فارس)برخی از کارشناسان می‌گویند که این استعفا می‌تواند به صورت موقت روی بازار سهام ایران تاثیر منفی بگذارد.جواد سرکانیان، سرپرست مدیریت پذیرش شرکت بورس اوراق بهادار تهران، برنامه‌ریزی شده است تا پایان سال جاری ۱۶ عرضه اولیه در این شرکت انجام شود.(ایسنا)عرضه اولیه‌های جدید می‌تواند نقدینگی در گردش و اعتماد سهامداران نسبت به بازار سرمایه را افزایش دهد.افزایش اعتماد به بورسحسن فرج‌زاده، معاون اجرایی سازمان بورس گفت: انتشار صورت‌های مالی سازمان در سال گذشته گامی موثر برای ارتقا شفافیت در این سازمان به عنوان رکن بازار سرمایه بوده است.(سنا)این موضوع می‌تواند تاثیر مثبت در معاملات بازار سرمایه بگذارد.بنابر اعلام پیمان حدادی، دستیار رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، در حال حاضر هیچ خبری در زمینه آغاز فروش سهام عدالت نیست و تصمیمی از سوی مسئولان در این زمینه اتخاذ نشده است.(اقتصادآنلاین)اگر فروش سهام عدالت آزاد شود نقدینگی در گردش بازار سرمایه و اقتصاد کشور را افزایش دهد.پیش‌نویس مربوط به رفع ابهام‌های مالیاتی گواهی سپرده کالایی براساس قانون بودجه ۱۴۰۱ به تایید سازمان رسیده و قرار است به زودی بخشنامه آن هم ابلاغ شود. جواد فلاح، مدیر بازارهای مالی بورس کالای ایران گفت: این شرکت رایزنی‌هایی را به انجام رسانده که به محض ابلاغ بخشنامه، معاملات از نوع پیوسته گواهی سپرده‌های کالایی راه اندازی شود.(کالاخبر)این موضوع نقدینگی بازار سهام را افزایش دهد./تجارت نیوز

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها