دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
سفر استاندار مازندران به پایتخت کشتی جهان/۵
وضعیت خدمات شهری در جویبار زیبنده مردم نیست/شهردار نمی‌تواند مدیریت کند، بگذارد برود!
استاندار مازندران با انتقاد از وضعیت خدمات شهری در جویبار با وجود تذکر به شهردار، اعلام کرد: اگر او نمی‌تواند شهر را مدیریت کند، بگذارد برود و اینکه اگر لازم باشد؛ خودش درباره شهردار جویبار تصمیم‌گیری می‌کند.
به گزارش آوای خزر، سید محمود حسینی‌پور در پنجمین سفر شهرستانی خود که روز سه‌شنبه ۲۸ تیرماه در جویبار رقم خورد، ابتدا در گلزار شهدای این شهرستان حاضر شد و به مقام شامخ این ستارگان پرفروغ ادای احترام کرد، دیداری با امام جمعه جویبار داشت و پس از آن، نمایشگاه عکس شهدا که در سالن فرمانداری بر پا شده بود را از نگاه و نظر گذراند و با هنرمند این آثار، گفتگو کرد.
 
خانم محمدی یکی از هنرمندان شهرستان جویبار، تصویری از استاندار مازندران را طراحی کرده بود و در این جلسه، اثر هنری خود را به ایشان تقدیم داشت.
 
استاندار مازندران همچنین با تحسین فعالیت قرآنی و فرهنگی یکی از دختران روشندل در جویبار، دستور داد که هزینه سفر او و مادرش به کربلا تامین شود. 

وضعیت خدمات شهری در جویبار زیبنده مردم نیست/شهردار نمی‌تواند مدیریت کند، بگذارد برود!
 
استاندار مازندران پس از آن همانند دیگر سفر‌های شهرستانی، نشستی را با اقشار مختلف داشت و در این دیدار هدف از سفر خود را با توجه به ماهیت دولت سیزدهم؛ نگاه به حل مسئله و نه ایجاد مسئله عنوان کرد و گفت: نباید زمان را از دست بدهیم و آمدیم تا اگر جایی مشکلاتی بر سر راه توسعه مانع ایجاد کرده است را از سر راه برداریم.

او با اشاره به مزین بودن نام شهرستان جویبار به ۳۰۶ شهید و مفتخر به لقب پایتخت کشتی جهان، آوازه آن را ملی و بین‌المللی دانست و اینکه همه مردم جویبار باید در حفظ و صیانت از این آوازه تلاش کنند.

استاندار مازندران بیان کرد: رفتار یک جویباری باید در هر کجای جهان در طراز حسن یزدانی باشد چرا که ایشان در فضای بین‌المللی "تختی دوم" است و باید به این جوان خوش‌نام و خوش‌اخلاق نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و از قابلیت او بهره‌مند شویم.

حسینی‌پور با انتقاد از وضعیت نامناسب شهر جویبار به لحاظ پاکیزگی، عنوان کرد: ۶ ماه پیش به شهردار تذکر دادم که شهر را تمیز کنند، اما امروز که آمدم، بدتر از قبل بود، گویی شهر مرده است و شهردار ندارد.

وضعیت خدمات شهری در جویبار زیبنده مردم نیست/شهردار نمی‌تواند مدیریت کند، بگذارد برود!
 
او ادامه داد: شهری که آوازه جهانی دارد، نباید دارای این وضعیت باشد، اگر شهردار نمی‌تواند شهر را مدیریت کند، بگذارد برود، مسوولان شهر باید تصمیم بگیرند و اگر نمی‌توانند؛ خودم تصمیم می‌گیرم.

استاندار مازندران درباره ورزشگاه ۵ هزار نفری چند منظوره جویبار، با اشاره به اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه در سفر رییس جمهور به مازندران، اعلام کرد: ۲۰ میلیارد تومان پیش از سال‌جاری تخصیص یافت، اما روند کار قابل قبول نیست.

حسینی‌پور بیان کرد: همزمان با تخصیص اعتبارات، با بخش خصوصی صحبت داشتیم، بانک پاسارگاد که مجموعه‌ای رفاهی و ورزشی را در تهران ساخته، اعلام کرده است که به عشق حسن یزدانی همان مجموعه را در جویبار بسازد.

او با اشاره به ساحل ۱۸ کیلومتری زیبا در شهرستان جویبار و همچنین وجود استعداد‌های بالای ورزشی به ویژه در کشتی و رزمی، عنوان کرد که جویبار می‌تواند مقصد گردشگری بین‌المللی و توریسم ورزشی باشد.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به برخی تنگ‌نظری‌های مدیریتی در جویبار، تاکید کرد: همه باید خود را با فرماندار شهرستان هماهنگ کنند، هر مدیری که منصوب شده و یا در حال ادامه فعالیت است باید این دولت را بپذیرد و شبانه‌روزی کار کند، مدیری که ساعت ۲ بعدازظهر به منزل می‌رود، مدیر این دولت نیست. تفاوت این دولت با دولت‌های قبل در همین نقطه است و این، تفکر پوپولیستی نیست.

استاندار مازندران گفت: یک تیم هماهنگ کارشناسی با روحیه انقلابی می‌تواند جویبار را متحول کند و ملاک دولت برای تغییر مدیران نیز در این است که اگر کسانی این روحیه را ندارند و نمی‌توانند کار جهادی انجام بدهند؛ جای آن‌ها افراد توانمند وارد عرصه می‌شوند.

به گزارش آوای خزر، نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، شورای اداری، بازدید از چند پروژه در حوزه کشاورزی و بررسی میدانی چند جاده روستایی، حضور در یادمان شهید گمنام روستای شورکاء و دیدار با خانواده شهید مدافع حرم عباسعلی علیزاده، از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه استاندار مازندران به جویبار بود. عدم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی و اقتصادی و ضرورت نگاه ویژه به این بخش‌ها به‌خصوص در بخش ورزشی که جویبار را با مهد کشتی ایران و جهان می‌شناسند، معرفی گام نخست تدوین سند توسعه ۲۵ ساله و چشم‌انداز و اهداف شهرستان جویبار و درخواست اعتبار در این بخش، پوشش بیمه تکمیلی و ارایه تسهیلات اشتغال و مسکن به خانواده شهدا، و توجه به زیرساخت‌های فرهنگی از سوی نمایندگان اقشار جویبار عنوان شد.

نبود اراده برای ساخت سالن ۵ هزار نفره کشتی که ۶ سال پیش کلنگ زدند، کمبود آب در بخش کشاورزی و شرب، زیرساخت‌های فرسوده برق و جاده، نبود صنایع تبدیلی لازم در جویبار با توجه به حجم بالای تولیدات کشاورزی و دامی در این شهرستان، توجه به نخبگان و افتخارآفرینان شهرستان و پیگیری مشکلات مالی و شغلی آنان، رسیدگی به مسائل سرمایه‌گذاران و تسریع در صدور مجوزات و مطالبات مالی و تسهلیگرانه‌ی آنها، فقر در زیرساخت‌های گردشگری و ورزشی، و توجه به جامعه معلولان و هنرمندان جویبار که مظلوم واقع شده‌اند؛ از دیگر مواردی بود که اقشار جویبار در نشست با استاندار مازندران عنوان کردند.


انتهای پیام/۱۰۰۱/آزاده بابانژاد
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار