دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
آرک وکتور یک موتورسیکلت الکتریکی جدید از کشور انگلیس است که با قیمتی بیش از ۱۱۰ هزار دلار به فروش خواهد رسید.

آرک وکتور (Arc Vector) در حال برنامه‌ریزی برای آغاز تولید اولین موتورسیکلت الکتریکی خود است. تولید این موتورسیکلت از سال آینده در کارخانه‌ی این شرکت در ولز جنوبی انجام خواهد شد. آرک وکتور فروش این مدل را از حالا شروع کرده است و می‌توان آن را به قیمت ۱۱۴ هزار دلار پیش خرید کرد.

Arc Vector

مقاله‌های مرتبط:

  • موتورسیکلت برقی Novus معرفی شد
  • موتورسیکلت برقی Energica Ego Corsa معرفی شد

تنها به تعداد ۳۹۹ دستگاه از این موتوسیکلت الکتریکی تولید خواهد شد و در طی ۱۸ ماه تحویل مشتریان می‌شوند. درکنار تیراژ تولید این مدل که آن را تبدیل به موتورسیکلتی خاص و کمیاب می‌کند، سازنده، این محصول را پیشرفته‌ترین موتورسیکلت الکتریکی جهان می‌داند و همین موارد می‌توانند دلایل خوبی برای خرید این محصول باشند. در طراحی و ساخت این موتورسیکلت از شاسی مونوکوک فیبرکربنی، سیستم فرمان درون بدنه و چرخ‌های مسابقه‌ای استفاده شده است.

Arc Vector

هدف از ساخت این موتورسیکلت تولید یک محصول سریع و قدرتمند بود که در عین حال راندن آن آسان باشد و هم بتوان در پیست و هم در خیابان آن را مورد استفاده قرار داد. به‌گفته‌ی مدیر اجرایی شرکت سازنده مارک ترومن، سیستم کنترل این موتورسیکلت به‌گونه‌ای طراحی شده است که بتواند کنترل مناسبی را در سرعت‌های پایین فراهم کند. برای همین منظور از سیستم فرمان جدیدی که درون بدنه قرار دارد استفاده شده است. در این سیستم از یک فناوری برای جلوگیری از پایین رفتن دماغه‌ی موتورسیکلت استفاده شده است تا در هنگام ترمزگیری جلوی موتورسیکلت را کنترل کند. با استفاده از این سیستم در عین اینکه مزایای سیستم فرمان درون بدنه را در وکتور داریم اما عملکرد آن نیز عادی و مانند فرمان‌های دوشاخته‌ای است. مزیت چنین سیستمی در این است که می‌توان با سرعت نسبت به تغییر مسیر موتورسیکلت اقدام کرد و در سرعت‌های بالا نیز موتورسیکلت پایداری بالاتری خواهد داشت. چنین سیستم مزایای هر دو نوع سیستم فرمان را در خود دارد بدون اینکه هیچ نکته‌ی منفی داشته باشد.

Arc Vector

در بخش فنی وکتور از یک موتور الکتریکی ۳۹۹ ولتی استفاده شده است که می‌تواند ۱۳۳ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۸ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند. وزن وکتور ۲۲۰ کیلوگرم است که فقط کمی از موتورسیلکت‌های معمولی سنگین‌تر است.

Arc Vector

در خط مستقیم وکتور می‌تواند در عرض ۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و حداکثر سرعت آن نیز به ۲۰۱ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. در رانندگی شهری وکتور می‌تواند با هر بار شارژ ۶۲۳ کیلومتر را طی کند درحالی‌که در اتوبان شعاع حرکتی آن به ۳۷۰ کیلومتر کاهش میابد. متوسط شعاع حرکتی وکتور نیز ۴۳۵ کیلومتر است.

 

 
برچسب ها: Bike ، ebike
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار