دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۸۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: تسهیلات ویژه برای ازدواج دهه شصتی‌ها در نظر گرفته شده است. سال گذشته این طرح برای روستاییان اجرا شد چون در روستاها تجرد دو برابر بود و باید آسیب کمتر می‌شود امسال این طرح در شهرها نیز اجرا خواهد شد.

به گزارش آوای خزر، انسیه خزعلی ۱۳ مردادماه در نشست هم‌اندیشی اقشار مختلف استان همدان، اظهار کرد: ما در جنگ نرم ولی سخت قرار داریم. ظاهرش نرم است اما از درون می‌تواند جامعه را تهی سازد و هویت فردی، جمعی و خانوادگی را تهدید کند.

خزعلی تصریح کرد: در جنگ سرد، مردان پیشگام و بانوان پشتیبان بودند اما الان بانوان و خانواده در خط اول هستند.

وی با اشاره به تلاش مضاعف دولت در حوزه زنان، توضیح داد: در ارتباط با توجه به ورزش بانوان اقدامات خوبی صورت گرفته و از دستاوردهای این سفر، تامین ۴۰ میلیارد تومان برای مجموعه ورزشی بانوان است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بیان اینکه طرح‌هایی برای آموزش مهارت‌های اولیه ازدواج و در سال‌های آغازین ازدواج داریم، گفت: اگر طرح‌های دیگری وجود دارد، تکمیل و به ما ارائه شود تا آن را در سطح کشور اجرایی کنیم.

خزعلی ادامه داد: در این سفر اعتباری برای آموزش، اشتغال، تکمیل ساختمان آموزشی بانوان و خوابگاه، مرکز درمان اعتیاد بانوان و خانه امن در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز درمان ناباروری از دغدغه‌های استان است چون ناباوری در این استان بیش از میانگین کشوری است و باید به صورت ویژه پیگیری شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ادامه داد: تسهیلات ویژه برای ازدواج دهه شصتی‌ها در نظر گرفته شده است. سال گذشته این طرح برای روستاییان اجرا شد چون در روستاها تجرد دو برابر بود و باید آسیب کمتر می‌شود امسال این طرح در شهرها نیز اجرا خواهد شد.

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار