دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
کریستیانو رونالدو می‌خواهد باشگاه گلف مجلل نزدیک به خانه ۱۷ میلیون پوندی خود در پرتغال را بخرد و خرابش کند زیرا چشم‌انداز خانه او را خراب کرده است.

به گزارش آوای خزر، کریستیانو رونالدو، ستاره مولتی میلیاردر منچستریونایتد، پیشنهاد انتقال کل ساختمان و پارکینگ باشگاه گلف نزدیک خانه‌اش را داده است، چون چشم‌انداز خانه او را خراب کرده، و همچنین ستاره می‌خواهد حریم خصوصی‌اش به طور کامل حفظ شود و راه خصوصی خود را به سمت عمارت داشته باشد. او قصد دارد بعد از بازنشستگی به همراه جورجینا رودریگس و ۵ فرزندش به آنجا نقل مکان کند.

منابع نزدیک می‌گویند که او همچنین یک گاراژ مجهز به آسانسور را به نقشه خانه اضافه کرده تا ۳۰ ماشین سوپراسپرت به راحتی در آن جای بگیرند. این به کاپیتان پرتغال با دستمزد ۵۰۰ هزار پوندی هفتگی‌اش این امکان را می‌دهد تا با فشار یک دکمه هر ماشینی که می‌خواهد را انتخاب کند. حتی گفته می‌شود که او در فکر خرید یک معدن ایتالیایی است تا مطمئن شود که سنگ مرمر به کار رفته در خانه‌اش منحصر به فرد باقی می‌ماند.

نشریه «سان» اوایل سال جاری فاش کرده بود که قیمت این ملک واقع در «کوئینتا دامارینیا» در پرتغال از ۱۰ میلیون پوند به ۱۷ میلیون پوند افزایش پیدا کرده است. اما قرار است با طراحی دقیق معمار برتر «ویتور ویتورینو» ارزش ملک از این هم بالاتر برود.

برنامه عجیب و غریب رونالدو برای خانه‌اش/ تخریب یک زمین گلف به خاطر خانه CR7!/ تصویر این عمارت شگفت‌انگیز و زیبا را ببینید

قرار است کار روی این ملک اشرافی اوایل سال آینده تکمیل شود. همه اتاق‌خواب‌های سوئیت‌مانند این خانه مشرف به دریا هستند. استخرهای داخلی و روباز هم در خانه ساخته می‌شود. سینما، اسپا، اتاق‌های بازی و اتاق کار از دیگر امکانات عمارت هستند.

یک منبع نزدیک به پروژه گفت: «باشگاه گلف برای او مشکل بود که او مشکل را برطرف خواهد کرد. هزینه برای او مطرح نیست، او کمال‌گرا است و به راحتی می‌تواند هزینه کمالگرایی را بپردازد.»

روز گذشته گزارش شد که وکلای این ستاره در حال مذاکره با «میگل کامپالیمود» مالک باشگاه گلف «اویتاوس» هستند. آقای کامپالیمود هنوز در این مورد پاسخ نداد.

برنامه عجیب و غریب رونالدو برای خانه‌اش/ تخریب یک زمین گلف به خاطر خانه مجلل CR7!/ تصویر این عمارت شگفت‌انگیز و زیبا را ببینید

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار