دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷
در راستای توزیع عادلانه و مستقیم محصولات نفت سپاهان
شعبه توزیع مستقیم روغن موتور‌های اسپیدی در مازندران افتتاح شد
با حضور مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم نفت سپاهان، شعبه توزیع مستقیم روغن موتور‌های اسپیدی در مازندران با حضور رسانه‌ها و نمایندگان اتو سرویس‌ها در این استان، افتتاح شد.
به گزارش آوای خزر، بیستمین شعبه شرکت "کیمیا اسپیدی" زیر مجموعه شرکت نفت سپاهان امروز در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری با هدف توزیع عادلانه و مستقیم محصولات این شرکت به اتو سرویس‎ها، و به‌منظور جلوگیری از توزیع روغن موتور‌های تقلبی افتتاح شد.
 
به گفته مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم نفت سپاهان، این مجموعه که بزرگترین شرکت پخش و توزیع عادلانه محصولات اسپیدی است؛ اکنون ۱۷ هزار مشتری در سراسر کشور دارد که از این تعداد، نزدیک به ۱۱ هزار مشتری، خرید ثابت دارند.

احمد هاشمی با اعلام اینکه در سالجاری ۲۵ درصد افزایش قیمت دستوری از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به شرکت‌ها ابلاغ شده است، افزود: این افزایش قیمت در کنار کیفیت بالای محصول و با قیمت مقرون به صرفه حائز اهمیت است.

او با بیان اینکه اگر هر کدام از زنجیره تامین، تولید و توزیع محصول در کشور بد عمل کنند، تاثیر آن در تمام زنجیره خواهد بود، افزود: نظارت بر نمایندگی‌ها و شعبات، و انتخاب آن‌ها با دقت انجام شده است تا به اهداف شرکت خللی وارد نشود.

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم نفت سپاهان با بیان اینکه نیرو‌های مازندران در شبکه توزیع جوان و پای کار هستند، گفت: یکی از دلایل انتخاب مازندران برای افتتاح شعبه توزیع این بوده است که استان گرشگرپذیر و منطقه خوبی برای فروش محصولات نفت سپاهان است.   

این مسوول ادامه داد: تاکنون نمایندگی‌های شرکت توزیع کیمیا اسپیدی در تهران، البرز، گلستان، همدان، اردبیل، خراسان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، زنجان، مرکزی، سمنان، اصفهان، فارس، کرمان، هرمزگان، خوزستان، بوشهر، یزد، کهکیلویه و بویراحمد و مازندران راه‌اندازی شده است و به زودی شعب سیستان و بلوچستان، آذربایجان‌شرقی و لرستان  نیز به جمع این نمایندگی‌ها می‌پیوندند.

هاشمی با امیدواری به اینکه در سال آینده شعبه کیمیا اسپیدی را در سراسر کشور خواهیم داشت، اظهار داشت: اکنون ۳۶۰ نیروی انسانی متعهد و جوان در شبکه توزیع فعالیت دارند و قطعا با افزایش شعب می‌توانیم به ایجاد اشتغال جدید کمک کنیم.

او با اعلام اینکه در ۶ ماهه ابتدای سالجاری ۱۵ هزار میلیارد ریال فروش محصول داشتیم، رکورد شهریورماه را فروش بیش از ۹ هزار تن انواع محصولات روان‌کار نفت سپاهان عنوان کرد که به جهت اعتماد مشتریان به این محصول بوده است.   

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم نفت سپاهان در بخش دیگری از سخنان خود از طرح اصالت کالا برای پیشگیری از محصول تقلبی که رقبا به نام اسپیدی به فروش می‌رسانند گفت و اینکه یک برند جدید غیر از اسپیدی به نام "مگلوب" را نیز وارد بازار کردیم.

هاشمی با بیان اینکه صادرات محصولات یکی از اهداف مهم هر مجموعه تولیدی و صنعتی است، افزود: مطالعات بازار را در حال انجام داریم که از جمله آن بازار ارمنستان است.

به گزارش آوای خزر، براساس اطلاعات شرکت کیمیا اسپیدی، در شهریور ماه ۱۳۹۴ هیات مدیره شرکت نفت سپاهان طرح استقرار سیستم توزیع مویرگی محصولات نهایی را تصویب کرد و پیرو آن مقرر شد این فعالیت در یکی از شرکت‌های تابعه راه‌اندازی شود.

در انتهای سال ۱۳۹۴، شرکت کیمیا اسپیدی قشم مامور شد تا محصولات نفت سپاهان را در استان‌های منتخب به فروش برساند و توزیع مویرگی را آغاز کند.

این شرکت بر آن است تا به پشتوانه سرمایه‌های توانمند سازمانی، به‌کار گیری دانش روز و سیستم‌های کارامد و حرکت در مسیر استراتژی کلان شرکت مادر، در حوزه تجارت و توزیع انواع محصولات سبد روان‌کار با کیفیت، در کشور و منطقه علاوه بر حفظ سودآوری، کسب سهم بازار مطلوب برای مصرف‌کنندگان در جهت دستیابی به اهداف ذی‌نفعان اقدام کند.

انتهای پیام/۱۰۰۱/آزاده بابانژاد
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار