دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
استاندار مازندران:
۸۵ طرح در سفر به چهاردانگه مصوب شد/ ساخت پل اروست از فردا آغاز می‌شود
استاندار و رییس شورای اداری مازندران اعلام کرد که در سفر به بخش چهاردانگه شهرستان ساری، ۸۵ طرح مصوب شده‌است.
آزاده بابانژاد: به گزارش آوای خزر، سید محمود حسینی‌پور امروز ۲۴ مهرماه در مراسم گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد حضور رهبر معظم انقلاب به دهستان پشتکوه که در روستای "اُروست" بخش چهاردانگه ساری با حضور آیت‌الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد، از حضور در جمع مردم روستا و از نگاه‌های گرم و صادقانه آن‌ها که مدیران را به وجد آورد، اظهار خرسندی کرد.

او با اشاره به حضور رهبری در روستای اروست که سال ۱۳۷۴ اتفاق افتاد؛ پیشنهاد داد که هر سال در همین روز یادواره شهدای منطقه برگزار و تبدیل به روزشمار تاریخی برای روستا شود.

نماینده عالی دولت در مازندران یکی از علل سفر‌های شهرستانی خود را دیدار چهره به چهره با مردم عنوان و آن را یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم عنوان کرد.

حسینی‌پور از ظرفیت‌های منطقه چهاردانگه به‌ویژه در بخش گیاهان دارویی گفت و با توجه به استعداد‌های موجود، ایجاد شهرک‌های کشاورزی و دامپروری را، نسخه‌ای جهت فعال‌کردن اقتصاد روستا در چهاردانگه عنوان کرد.
 
۸۵ طرح در سفر به چهاردانگه مصوب شد/ ساخت پل اروست از فردا آغاز می‌شود

او از جوانان این بخش خواست تا شرکت‌های تعاونی در حوزه کشاورزی و دامپروری تشکیل بدهند چرا که دولت تسهیلات مورد نیاز را در اختیارشان قرار می‌دهد.
 
استاندار مازندران با اشاره به بازدید خود از پل روستای اورست که ۲۷ سال از آغاز عملیات ساخت آن گذشته و پیشرفت فیزیکی ناچیزی داشته‌است، گفت: از همین فردا کار ساخت این طرح پیگیری می‌شود، اعتبار آن را نیز تعیین کردیم. پیمانکار تا پایان سال فرصت دارد طرح را تکمیل کند و اگر احیانا با مشکل مواجه شد، تا ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ زمان برای تکمیل کار دارد.

حسینی‌پور با اشاره به بازدید‌های امروز خود و معاونانش، و همچنین مدیران کل دستگاه‌ها، اعلام کرد: در سفر امروز ۸۵ مصوبه را به چهاردانگه اختصاص دادیم.
 
او در پایان با بیان اینکه در کشور و استان خاکریزهای مختلفی را فتح کرده‌ایم، افزود: آخرین خاکریزی که برای فتح مانده؛ خاکریز اقتصادی است.
 
۸۵ طرح در سفر به چهاردانگه مصوب شد/ ساخت پل اروست از فردا آغاز می‌شود
 
استاندار مازندران در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان را همراهی کرد، ورود آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی به حسینیه روستا با استقبال مردمی مواجه شد .

بخش چهاردانگه ۹۶ روستا و یک شهر (کیاسر) دارد، جمعیت این بخش ۱۷ هزار و ۳۷۶ نفر است.
 
به گزارش آوای خزر جلسه شورای اداری استان هم اکنون در روستای اروست بخش چهاردانگه شهرستان ساری به ریاست استاندار، معاونان استاندار، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، فرماندار ساری، همچنین بخشدار و امام جمعه چهاردانگه آغاز شده است.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار