دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۰۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷
رییس سرویس امنیتی اوکراین مدعی است که ولادیمیر پوتین دستکم از سه بدل که جراحی پلاستیک انجام داده اند تا کاملاً شبیه او باشند استفاده کرده و به عنوان پوششی برای مخفی کردن کنترل از دست رفته او بر کرملین مورد استفاده قرار می گیرند.

به گزارش آوای خزر، رییس سرویس امنیتی اوکراین مدعی است که ولادیمیر پوتین دستکم از سه بدل که جراحی پلاستیک انجام داده اند تا کاملاً شبیه او باشند استفاده کرده و به عنوان پوششی برای مخفی کردن کنترل از دست رفته او بر کرملین مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

افشاگری درباره سه بدلِ جناب آقای رئیس‌جمهور!
 

ژنرال کیریلو بودانوف، رییس اطلاعات ارتش اوکراین، می گوید که دولت اوکراین از استراتژی تهاجمی فاجعه بار روسیه در حیرت است و به همین دلیل او نسبت به اینکه آیا هنوز تصمیمات کلیدی را خودِ پوتین می گیرد تردید دارد.

او می گوید که مهم نیست ولادیمیر پوتین در گذشته چقدر بد بوده است، «او احمق نبود» اما در ادامه می گوید که جنگ روسیه علیه اوکراین «هیچ منطقی را دنبال نمی کند».

بودانف تصریح می کند: «سوال بزرگ این است که آیا پوتین واقعی هنوز وجود دارد؟». این اظهارنظر عجیب از جانب سرویس امنیتی ارتش اوکراین در مصاحبه ای اختصاصی با مردی مطرح شده که بعد از یک سری حملات ویرانگر به منافع روسیه به دشمن شماره یک روسیه تبدیل شده است. بودانوف می گوید که آن ها در گذشته نیز بدل های پوتین که در موارد خاصی به جای او حاضر شده اند را شناسایی کرده اند اما «این موضوع اکنون طبیعی است». وی در این باره می گوید: «به طور ویژه در مورد سه نفری خبر داریم که همواره در انظار عمومی ظاهر می شوند اما اینکه تعدادشان چند نفر است، نمی دانیم. همه آن ها جراحی پلاستیک انجام داده اند تا شبیهش باشند. چیزی که هویت آن ها را فاش می کند قدشان است. در ویدیوها و تصاویر واضح است. همچنین ژست، زبان بدن و لاله های گوششان زیرا این ها برای هر فردی منحصربفرد هستند».

افشاگری درباره سه بدلِ جناب آقای رئیس‌جمهور!

بودانف از پاسخ به این سوال که آیا ولادیمیر پوتین به خاطر بیماری و یا در درگیری بر سر قدرت کنار رفته است خودداری می کند. او مدعی است که موشک های هدایت شونده روسیه در حال به پایان رسیدن هستند و بر این باور است که اگر روسیه شهر جنوبی خرسون را بازپس بگیرد، عواقب شدیدی برای دولت روسیه خواهد داشت. او می گوید که «تغییر در مسکو اجتناب ناپذیر است» و از راه رسیدن یک نظم سیاسی جدید در مسکو به سود «کل جهان متمدن» است و از بریتانیا خواسته برای «تسریع اتفاقاتی که در هر صورت رخ خواهند داد» تمام تلاشش را انجام دهد.

بودانف یک مامور سابق نیروهای ویژه اوکراین است که در سن تنها ۳۴ سالگی، دو سال پیش به ریاست اطلاعات ارتش منصوب شد و مدت کوتاهی قبل از شروع جنگ ریاست تمام سرویس های امنیتی اوکراین را در دست گرفته و تاکنون چندین بار زخمی شده است. رسانه های روسی او را مسئول عملیات های مخفیانه در کریمه دانسته و رسانه های اوکراینی مدعی شده اند که بودانف در سال ۲۰۱۹ مورد سوء قصد قرار گرفته و یکی از همکارانش در عملیات مشابهی کشته شده است. هفته گذشته بود که یک تحلیل گر شناخته شده روسی از تاثیر بودانف در جنگ اوکراین و روسیه گفته و خواستار حذف او شد. به همین دلیل است که بودانف نیز گفته است که روسیه رسماً او را دشمن شماره یک ملت اعلام کرده است.

افشاگری درباره سه بدلِ جناب آقای رئیس‌جمهور!

نام بودانف زمانی برای اولین بار به گوش رسید که پیش از حمله روسیه به اوکراین، تنها نظامی ارشد اوکراینی بود که علناً از هشدارهای سرویس های امنیتی ایالات متحده و بریتانیا مبنی بر اینکه پوتین در حال برنامه ریزی برای حمله است پشتیبانی می کرد. اکنون بودانف از بازپس گیری کریمه به عنوان ماموریت «شخصی» خود یاد می کند زیرا در دوران کودکی، تابستان ها را در منطقه سواستوپول می گذراند، بندری که بعد از استقلال اوکراین، به روسیه اجازه داده شد به معنای مرکزی برای ناوگان دریای سیاهش همچنان در اختیار داشته باشد. او بر این باور است که شبه جزیره کریمه که در سال ۲۰۱۴ به دستور پوتین به روسیه ملحق شد، باز پس گرفته شده و مخالف باور کسانی است که می گویند اوکراین نباید روسیه را برای تشدید جنگ تحریک کند.

وی بر این باور است که صحبت کردن از خطرات جنگ هسته ای در صورتی که اوکراین بخواهد کریمه را بازپس بگیرد، ترویج وحشت است: «سلاح های هسته ای سلاح نیستند. آن ها ابزارهایی بازدارنده هستند. و روسیه کاملاً آگاه است که نمی تواند از آن ها استفاده کند. اگر زمانی که آن ها شروع به تهدید با این سلاح ها کردند را بیشتر بررسی کنید، به وضوح متوجه این ارتباط خواهید شد: وقتی همه چیز برای آن ها بد پیش می رود، شروع به فریاد زدن می کنند که می توانیم از سلاح های هسته ای استفاده کنیم». بودانف همچنین متهم اصلی از جانب روسیه در ماجرای انفجار ماه گذشته در پل کریمه است که مسیر ارتباطی کلیدی برای نیروهای روسی در جنوب اوکراین بود.

افشاگری درباره سه بدلِ جناب آقای رئیس‌جمهور!

بودانف می گوید که هرچه زودتر اوکراین به مرزهای سال ۱۹۹۱ برسد، «روسیه سریع تر بازسازی می شود. با رهبری جدید کشور متفاوت تری با مرزهای متفاوتی خواهد بود». وی بر این باور است که نه تنها اوکراین برنده این جنگ است بلکه پوتین نیز از مقام خود خلع خواهد شد و این جنگ آینده روسیه را تغییر خواهد داد./روزیاتو

انتهای پیام/1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها