دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۳
تیم والیبال مس رفسنجان با وجود برگزاری دو مسابقه‌اش همچنان در لیگ برتر حضور خواهد داشت.

به گزارش آوای خزر، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 4 آبان قرار بود با هفت دیدار در شهرهای تهران، گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان و یزد پیگیری ‌شود که سازمان لیگ اجازه برگزاری دیدار دو تیم مس رفسنجان و نیان الکترونیک را به دلیل بدهکاری تیم مس نداد. سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای نتیجه این دیدار را 3 بر صفر با امتیاز مشابه 25 بر صفر به سود نماینده مشهد اعلام کرد. 

محسن ترابی، رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال درباره آخرین وضعیت تیم مس گفت: نتیجه دیدار تیم مس رفسنجان و نیان الکترونیک خراسان 3 بر صفر به سود نماینده مشهد اعلام شد. با توجه به اینکه سازمان لیگ مانع برگزاری این مسابقه شد، باخت فنی حساب نشد و نتیجه 3 بر صفر اعلام شد.

وی درباره حضور تیم مس در ادامه مسابقات لیگ برتر مردان گفت: باشگاه مس بدهی به بازیکنان و کادر فنی سال گذشته خود را تعیین تکلیف و اسناد آن را به فدراسیون ارائه کرده است، بنابر این برای حضور در ادامه مسابقات مشکلی ندارد. در هفته هفتم لیگ برتر مردان تیم هورسان رامسر میزبان مس رفسنجان خواهد بود و این مسابقه ساعت 16 روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

 

طبق آیین‌نامه سازمان لیگ تیمی که دو شکست فنی در طول فصل برایش ثبت شود باید از جریان رقابت‌های لیگ برتر کنار گذاشته شود، اما این اتفاق برای مس رفسنجان رخ نداد. برخی‌ها این موضوع را به مصلت‌اندیشی فدراسیون والیبال ربط دادند و برخی دیگر این اتفاق را برداشت اشتباه عنوان کردند. 

گفته می‌شود درمورد تیم مس رفسنجان برخی‌ها برداشت‌های اشتباهی داشتند و این تیم می‌تواند بدون مشکل به حضورش در لیگ برتر ادامه دهد. خانواده والیبال متصور بودند که رفسنجانی‌ها به دلیل حاضر نشدن در دو مسابقه از رقابت‌های لیگ برتر باید از جدول مسابقات کنار گذاشته شوند، اما موضوع از این قرار است که تیم مس برای دیدار با نیان الکترونیک مشکلی نداشت و با دستور سازمان لیگ و کمیته انضباطی دیدار این دو تیم برگزار نشده است.

به همین دلیل باخت فنی برای این تیم ثبت نشد و تنها یک شکست 3 بر صفر به کارنامه تیم مس اضافه شد. بنابراین نماینده والیبال رفسنجان می‌تواند به کار خود در رقابت‌های لیگ برتر ادامه دهد. طبق برنامه تیم مس در هفته هفتم باید مقابل هورسان رامسر قرار بگیرد./فارس

انتهای پیام/1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار