دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
رئیس اتاق بازرگانی مازندران:
قوانین دست و پاگیر سرمایه‌گذاری رفع شود
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران خواستار رفع روند دست و پاگیر ارائه مجوز‌های ایجاد سرمایه‌گذاری در استان به ویژه ساری و میاندورورد شد و گفت: تنها با تحقق همدلی و همبستگی می‌توانیم شاهد رشد اقتصادی در استان باشیم.
به گزارش آوای خزر، عبدالله مهاجر دارابی، امروز پنج‌شنبه در نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های ساری و میاندورود که در سالن همایش اتاق بازرگانی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه ۱۲۳ فرصت توسعه اقتصادی در ساری و میاندورود شناسایی شده است، گفت: اگر این ظرفیت‌ها محقق شود امید است پویایی این خطه از شمال کشور را ببینیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات را می‌توان در استان مرتفع کرد، افزود: اگر مشکلات اداری و مالی در استان به درستی رفع شود مطمئنا سرمایه‌گذاری‌هایی در حوزه‌های صنعت، گردشگری و کشاورزی ایجاد خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران خواستار رفع روند دست و پاگیر ارائه مجوز‌های ایجاد سرمایه‌گذاری در استان به ویژه ساری و میاندورورد شد و گفت: تنها با تحقق همدلی و همبستگی می‌توانیم شاهد رشد اقتصادی در استان باشیم.

مهاجر با بیان اینکه متاسفانه برخی از مدیران در سطوح میانی در بدنه اداری خود تن به قانون نمی‌دهند و خودشان تصمیم‌ساز می‌شوند و سرمایه‌گذار را فراری می‌دهند، افزود: در ادارات استان در بحث جذب سرمایه‌گذار شاهد فرصت‌سوزی هستیم.

وی با بیان اینکه مدیران باید در اسرع وقت زمینه جذب سرمایه‌گذار را فراهم کنند، اظهار داشت: نوسازی شرکت‌ها نیز باید در راستای جذب سرمایه‌گذاری مورد توجه باشد.


رئیس اتاق بازرگانی مازندران به اهمیت تبادل اقتصادی با کشور‌های مختلف با حفظ عزت مردم استان مازندران تاکید کرد و افزود: باید برای بخش خصوصی با کمک بانک‌ها فرصت‌های سرمایه‌گذاری رقم بزنیم.

انتهای پیام/۱۰۰۸/زهرا شریفی
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار