دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر اعلام کرد که روند کاهشی در بازار طلا و سکه ادامه دارد و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نسبت به دیروز با حدود ۱۳۰ هزار تومان کاهش قیمت مواجه شده است.

ابراهیم محمد ولی اظهار کرد: قیمت طلا و سکه امروز نیز روند کاهشی خود را ادامه داد به گونه‌ای که قیمت هر مثقال طلای ۱۷ عیار با کاهش حدوداً ۱۰۰ هزار تومانی به یک میلیون و ۷۷۰ هزار تومان رسید و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با حدود ۱۳۰ هزار تومان کاهش قیمت ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

وی با بیان اینکه هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز ۴۱۰ هزار تومان معامله شده است، افزود: هر سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، هر عدد نیم سکه دو میلیون و ۴۲۵ هزار تومان و هر عدد ربع سکه نیز یک میلیون و ۶۲۵ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

محمد ولی ادامه داد: هم‌اکنون سکه گرمی نیز قیمتی معادل ۹۹۰ هزار تومان در بازار دارد و اگرچه نمی‌توان به صورت دقیق آینده بازار طلا و سکه را پیش‌بینی کرد اما به نظر می‌رسد که اگر بازار به ثبات برسد نه تنها خریداران و فروشندگان می‌توانند راحت‌تر برای معامله تصمیم‌گیری کنند بلکه جلوی دلالی‌ها گرفته می‌شود و دیگر برای سودجویان خرید و فروش سکه نفعی ندارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر اعلام کرد: سیاستی که هم‌اکنون در بازار ارزی اعمال می‌شود ناشی از نگاه مثبتی است که مسؤولان اقتصادی دولت و بانک مرکزی دارند و همه تلاش‌هایشان این است که بتوانند در بازار آرامش ایجاد کنند و این آرامش در بازار نسبتاً مشاهده می‌شود و امیدواریم کاهش قیمتها ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/1000

منبع: ایسنا
برچسب ها: قیمت طلا و سکه
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار