دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
استاندار مازندران:
دستگاه‌های برتر در صدور مجوز تشویق می‌شوند/ بیشترین درخواست‌های مردمی در حوزه اشتغال است
استاندار مازندران با بیان اینکه بیشترین درخواست‌های مردمی در حوزه اشتغال است از مسوولان خواست تا در صدور مجوزات کسب و کار تسهیلگری کنند و این وعده را داد که دستگاه‌های برتر در صدور مجوز تشویق شوند.

آوای خزر - زهرا شریفی: کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری مازندران عصر امروز شنبه به ریاست سید محمود حسینی‌پور نماینده عالی دولت در این استان در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.

وی بر کاهش زمان صدور مجوز تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی که در حوزه صدور مجوز مسئولیت دارند، باید در روند صدور مجوزها بازنگری کنند و روند صدور مجوز تسهیل و مدت زمان آن کاهش یابد.

استاندار مازندران با تاکید بر فراهم کردن زمینه‌های لازم جهت جذب سرمایه‌گذار در استان، افزود: ما وظیفه داریم ضمن رفع موانع در همه بخش‌ها، زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان را فراهم کنیم.

حسینی‌پور گفت: هرچه زمان صدور مجوز کاهش یابد به همان ترتیب استقبال سرمایه‌گذاران به این استان افزون‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه صدور مجوز در کشور به‌ویژه در مازندران به معضل بزرگ تبدیل شده است، افزود: دستگاه‌های برتر تشویق و دستگاه‌های خاطی تنبیه می‌شوند.

حسینی‌پور با بیان اینکه مصوبات جلسه باید پیگیری و فرمانداران نیز آمار بیکاری هر شهرستان را احصا کنند، ادامه داد: هر چند می‌دانیم بخش اعظمی از بیکاران استان از تحصیلات بالایی برخوردار هستند اما تا آمار دقیق از این افراد نداشته باشیم نمی‌توانیم برای اشتغال آنها برنامه‌ریزی کنیم.

دستگاه‌های برتر در صدور مجوز تشویق می‌شوند/ بیشترین درخواست‌های مردمی در حوزه اشتغال است

وی با یادآوری اینکه بیشترین آمار مراجعان به ارتباط مردمی استانداری موضوع اشتغال است، گفت: اگر آمار دقیق از افراد بیکار در استان وجود داشته باشد، ایجاد اشتغال سهل‌تر خواهد شد.

حسینی‌پور به برنامه توسعه هفتم اشاره کرد و افزود: هر دستگاهی پیش‌نویس احکام خود را آماده کند تا در بودجه سال ۱۴۰۲ گنجانده شود و این اقدام باید با سرعت بیشتری صورت بگیرد.

استاندار مازندران ضرورت توجه به موضوع اشتغال را بیش از گذشته عنوان کرد و اشتغال را بخشی از نارضایتی‌های جوانان امروز دانست.

حسینی‌پور به همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری به میزبانی شهرستان بهشهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و سهم سرمایه‌گذاران را در این همایش، مهم عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار