دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
در بخش مردان/
تیم‌های نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی هندبال مازندران مشخص شدند
دیدار‌های نیمه‌نهایی، فینال و رده‌بندی مسابقات قهرمانی هندبال بزرگسالان مازندران در بخش مردان، پایان هفته جاری به میزبانی بهشهر برگزار خواهد شد.
آوای خزرعلی‌اصغر فتوحی: مسابقات قهرمانی هندبال بزرگسالان مازندران عصر روز جمعه دوم دی‌ماه با حضور ۸ تیم در سالن ورزشی مرحوم حبیب الله پوریانی روستای مهدی‌رجه شهرستان گلوگاه برگزار شد.

رییس هیات هندبال استان مازندران به خبرنگار ما گفت:  این دوره از مسابقات، با حضور تیم‌هایی از ساری، بهشهر، بهنمیر، نوشهر، آمل، نور (۲ تیم) و قائمشهر به میزبانی شهرستان بهشهر آغاز به کار کرد.

مهدی معصومی شوب ادامه داد: ۱۶۰ ورزشکار، مربی و سرپرست تیم و همچنین ۱۰ داور و سرپرست فنی در این رقابت‌ها حضور داشتند.

او بیان کرد: شهرستان بهشهر میزبان خوبی برای برگزاری این دوره از مسابقات بوده و توانسته است با در اختیار گذاشتن سالن ورزشی استاندارد، رضایت تیم‌های شرکت‌کننده را فراهم کند.
 
رییس هیات هندبال بهشهر نیز گفت: بازیکنان شرکت‌کننده در مسابقات به‌لحاظ توان جسمی و روحی از آمادگی خوبی برخوردار بوده‌اند و ما نیز تمام سعی خود را برای جلب رضایت تیم‌های شرکت کننده انجام دادیم.

حمیدرضا باقرپور اظهار داشت: دهیاری و شورای ورزشی روستای مهدیرجه با همراهی رییس ورزش روستایی شهرستان گلوگاه برای برگزاری این دوره از مسابقات همکاری مضاعفی را داشتند.

او با اشاره به اینکه تیم هندبال بهشهر مبین آبیار عضو تیم ملی، و حمید تاجیک در گیتی پسند اصفهان و جواد ساروزه در تیم کاشان را در اختیار دارد، افزود: این تیم از پتانسیل خوبی برای حضور در مسابقات کشوری و بین‌المللی برخوردار است.

رییس هیات هندبال بهشهر گفت: این تیم به حمایت مسوولان و تامین اسپانسر نیاز دارد تا در برگزاری تمرین و بازی به تقویت روحیه بازیکنان کمک کند.

به گزارش آوای خزر، مسابقات نیمه‌نهایی هندبال استان مازندران بین تیم‌های پرتودانه سویا بهشهر، هیات هندبال آمل، هیات هندبال قائمشهر و هندبال کاسپین نور، پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری ۸ و ۹ دی‌ماه در سالن ورزشی شهید پوریانی مهدی‌رجه به میزبانی بهشهر برگزار خواهد شد.

ابتدا تیم بهشهر با نور، و قائمشهر با آمل به رقابت خواهند پرداخت و برندگان این دو بازی در فینال و دو تیم دیگر نیز در دیدار رده‌بندی رو در روی هم قرار خواهند گرفت.
 
تیم‌های نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی هندبال مازندران مشخص شدندتیم‌های نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی هندبال مازندران مشخص شدند
تیم‌های نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی هندبال مازندران مشخص شدند
انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها