دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴
سفر استاندار مازندران به دیار سرلشکر کشوری/۸
امام جمعه سیمرغ: حلاوت کار‌ها در انجام به‌موقع است
امام جمعه شهرستان سیمرغ می‌گوید: "اگر کار‌ها در زمان خودش صورت بگیرد دارای حلاوت و شیرینی خواهد بود و توصیه‌ام این است؛ حالا که داریم هزینه می‌کنیم و وقت می‌گذاریم؛ رسیدگی به کار‌ها به‌موقع باشد".
آوای خزرآزاده بابانژاد: استاندار مازندران که مدیران کل استان و معاونان و مشاوران استانداری او را در هشتمین سفر شهرستانی در روز یکشنبه نهم بهمن‌ماه همراهی کردند، سفر خود را به بازدید از مهمترین طرح‌های قابل دفاع این شهرستان، دیدار با خانواده شهید صمصام طور، شرکت در جمع اقشار، حضور در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور تولیدکنندگان و همچنین شرکت در نشست شورای اداری و گزارش بازدید‌ها و مصوبات و اعتبارات اولیه، اختصاص داد.

در نشست شورای اداری، امام جمعه شهرستان سیمرغ با خیرمقدم به استاندار مازندران و هیات همراه ایشان، عنوان کرد که دوران مسوولیت، یک امانت است و انشاالله نتایج سفر استاندار و هم و غمّ ایشان برای رفع مشکلات مردم مورد رضایت خداوند قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رضا محمدنسب با بیان اینکه سیمرغ ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری از سوی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دارد، اذعان داشت که اگر تحریم‌ها برداشته شود حضور فعالان اقتصادی خارجی را خواهیم داشت.

او با بیان اینکه اکنون بخش خصوصی داخلی در سیمرغ سرمایه‌گذاری را با تمام تلاش انجام می‌دهند، از سرمایه‌گذارانی گفت که از صفر تا صد فعالیت اقتصادی خود را با هزینه شخصی انجام دادند و ده‌ها نفر را نیز مشغول کار کردند.    

امام جمعه شهرستان سیمرغ عنوان کرد که یکی از مشکلات مردم این دیار به ویژه جوانان نداشتن شغل و مسکن است و اگر بخش تولید و سرمایه‌گذاری در سیمرغ رونق بگیرد و مشکلات سرمایه‌گذاران حل شود، جوانان نیز به سمت کار و تلاش و ازدواج می‌روند و زمینه ساخت مسکن نیز برای آن‌ها فراهم می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد نسب با اشاره به تاکید استاندار مازندران مبنی بر کار میدانی، اظهار داشت که "موفقیت هر مدیری در گرو دو عامل تقوای الهی و نظم و انضباط است".

او ادامه داد: "اگر کار‌ها در زمان خودش صورت بگیرد دارای حلاوت و شیرینی خواهد بود و توصیه‌ام این است؛ حالا که داریم هزینه می‌کنیم و وقت می‌گذاریم؛ رسیدگی به کار‌ها به‌موقع باشد".

امام جمعه سیمرغ از آسیب رسیدن به باغداران از بابت ورشکستگی در بخش مرکبات گفت که امسال محصول آن‌ها به موقع و با قیمت خوب به فروش نرسید و آن همه سم و کود و سایر هزینه‌ها که متقبل شدند، برایشان سنگین تمام شد.

حجت‌الاسلام محمد نسب همانند بسیاری دیگر از دغدغه‌مندان استان درخواست کرد که موانع صادراتی برداشته شود و زمانی که سه استان شمالی کشور می‌توانند در مرکبات و برنج حرفی برای گفتن داشته باشند، زمینه صادراتی برای آن‌ها فراهم باشد.

او در پایان اعلام کرد: اقدامات دولت باید به طوری باشد که در پایان سال ۱۴۰۱ گزارش میدانی درست و امیدوارانه‌ای را در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین به رهبری ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگار ما، سفر استاندار مازندران به شهرستان سیمرغ با ۳۰ مصوبه و تامین اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان، همراه بود.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار