دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵
حسینی‌پور خبرداد
شناسایی ۶۰۰ پلاک مازاد دولتی به ارزش ۱۶ هزار میلیارد تومان در مازندران/ تعیین مهلت ۱۵ روزه جهت شناسایی املاک مازاد دولتی
نماینده عالی دولت در مازندران از شناسایی ۶۰۰ پلاک مازاد دولتی به ارزش ۱۶ هزار میلیارد تومان در استان خبرداد و اینکه به مدیران سراسر استان ۱۵ روز مهلت داده شد تا املاک مازاد دولتی را فهرست و منعکس کنند.
آوای خزرآزاده بابانژاد: نشست وبیناری سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی با استانداران، امروز چهارشنبه ۲۳ فروردین ماه با موضوع مولدسازی و فروش دارایی‌های مازاد دولت برگزار شد.

سید محمود حسینی‌پور با بیان اینکه مازندران یکی از استان‌های برخوردار در حوزه املاک مازاد و در واقع از استان‌های غنی در این زمینه است، بر ایجاد تحولات زیرساختی در استان از محل مولدسازی املاک مازاد، تاکید کرد.

استاندار مازندران این را هم یادآور شد که پروژه‌های نیمه تمام زیاد دولتی در استان داریم که با اجرای طرح مولدسازی، این پروژه‌ها به اتمام میرسد و پروژه‌های زیرساختی جدید که منشأ تحولات بزرگی در استان خواهند بود را آغاز خواهیم کرد.

او اعلام کرد: در حال حاضر، ۶۰۰ پلاک مازاد دولتی به ارزش ۱۶ هزار میلیارد تومان در استان شناسایی و جهت بررسی‌های لازم به حوزه ستادی منعکس شد.

حسینی‌پور اظهار کرد: اصل بر این است که املاک دولتی در استان مازاد هستند مگر اینکه خلافش ثابت شود.
 
استاندار مازندران همچنین عنوان کرد که اگر طرح شناسایی و مولدسازی املاک مازاد در مازندران به درستی صورت بگیرد، از محل درآمدهای آن می‌توان زیر ساخت‌های ۱۰ استان کشور را تقویت و احیا کرد.

نماینده عالی دولت در مازندران ادامه داد: به منظور شناسایی حداکثری املاک مازاد، فراخوانی را به همه فرمانداران، بخشداران و دهیاران برای شناسایی املاک مازاد دولتی آغاز کردیم.

او تصریح کرد: این اقدامات از سه کانال شروع شده است؛ یکی از طریق مدیران استانی که متناظران وزارتخانه‌ها هستند، دوم از طریق فرمانداران، بخشداران و دهیاران و سوم نیز از طریق اداره کل ثبت اسناد که پلاک‌های دولتی را در اختیارمان قرار بدهد.

حسینی‌پور از فرصت ۱۵ روزه جهت شناسایی کامل املاک مازاد در استان توسط عوامل یادشده خبرداد و گفت: در مرحله دوم باید نسبت به طراحی نوع مولدسازی در استان بررسی‌های اولیه را داشته باشیم.

استاندار مازندران ادامه داد: ممکن است برخی املاک را نفروشیم و بخواهیم از روش‌هایی مانند اجاره طولانی مدت – که عایدات آن شامل حال استان شود - یا تهاتر استفاده کنیم.

او در پایان گفت: درباره این موارد، هر هفته جلسه‌ای با مسوولیت استاندار برگزار خواهد شد و امیدواریم طعم شیرین اجرای دقیق این طرح، برای مردم مازندران خوش باشد.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها