دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
رپرتاژ آگهی/
معرفی همزن کاسه دار هیملر
اگر قصد خرید همزن کاسه دار را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

همزن کاسه دار هیملر یکی از ابزارهای مفید و ضروری در آشپزخانه است که به راحتی می‌توانید از آن برای تهیه خمیر، کرم، سس و مواد دیگری که نیاز به مخلوط کردن دارند، استفاده کنید.

هیملر یکی از برندهای معتبر و پرطرفدار در زمینه تولید ابزار آشپزخانه است و همزن کاسه دار آن یکی از محصولات محبوب این برند است. این همزن کاسه ای با توجه به طراحی خاصی که دارد، می‌تواند به شما کمک کند تا مواد خام را به صورت یکنواخت مخلوط کنید و غذاهایی با کیفیت بالا تولید کنید.

همزن کاسه دار هیملر ، شاید بهترین دستگاه همزن در بازار باشد که با توجه به قدرت بالای موتور، ظرفیت بزرگ کاسه، ویژگی‌های حرفه‌ای و ساختار زیبایی که دارد، توانسته است بین کاربران حرفه‌ای و آشپزخانه ‌های خانگی محبوبیت بسیاری کسب کند.

با استفاده از همزن کاسه دار هیملر، می‌توانید به راحتی تمامی مواد غذایی را به صورت سریع و کامل مخلوط کرده و با تهیه انواع نوشیدنی ‌ها و دسرهای خوشمزه، سلامتی خود و خانواده‌تان را تامین کنید.

معرفی همزن کاسه دار هیملر

مشخصات همزن هیملر

این دستگاه، با ظرفیت بزرگ کاسه و قدرت بالای موتور، از سایر همزن‌ها تفاوت زیادی دارد. قابلیت های خارق العاده ای همچون تنظیم سرعت دلخواه، سیستم ترموستاتیک، و بدنه‌ای محکم و پایدار، از جمله ویژگی هایی هستند که همزن کاسه دار هیملر را از سایر همزن ها متمایز می کنند.

دستگاه همچنین با وجود طراحی زیبا و ساده، به راحتی قابلیت شستشو می باشد. به علاوه، همزن کاسه دار هیملر با دارا بودن امکاناتی همچون برش دهنده، خردکن، آسیاب، همزن مخصوص قرار دادن انواع مواد مختلف، از قابلیت‌های چند منظوره برخوردار است و می‌تواند در تهیه غذاها و نوشیدنی‌های مختلف مفید واقع شود.

همزن کاسه دار هیملر دارای دو کاسه با ظرفیت ۲.۵ و ۵ لیتر می‌باشد. کاسه‌های این همزن از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند و دارای بسته شدن هوا هستند که مانع از خروج مواد از داخل کاسه می‌شود.

قدرت موتور همزن کاسه دار هیملر بین ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ وات است که به شما اجازه می‌دهد که با توجه به نیاز خود، سرعت مناسب را برای مواد خام انتخاب کنید. همچنین این همزن دارای ۹ سرعت مختلف می‌باشد که می‌توانید با توجه به نیاز خود، سرعت مناسب را برای مواد خام انتخاب کنید.

معرفی همزن کاسه دار هیملر

 

این همزن کاسه ای دارای یک تیغه مخصوص می‌باشد که با حرکت گردشی آن، مواد خام را به داخل کاسه ها می‌کشاند و با مخلوط کردن آنها، به یک ماده یکنواخت تبدیل می‌شوند. همچنین تیغه همزن قابل تنظیم است و شما می‌توانید برای مخلوط کردن مواد خام، ارتفاع تیغه را تغییر دهید.

همزن کاسه دار هیملر دارای ویژگی هایی همچون قابلیت تعویض کاسه ‌ها، سیستم خنک‌کننده موتور و مجهز به قفل کودک است. همچنین این دستگاه بسیار سبک و قابل حمل می‌باشد که به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی از آن در هر مکانی استفاده کنید.

قابلیت های منحصر به فرد

همزن کاسه دار هیملر دارای چندین ویژگی منحصر به ‌فرد است که می‌تواند در تهیه غذا و نوشیدنی‌های مختلف، مفید واقع شود. به عنوان مثال:

  • دارای کاسه‌های قابل تعویض: همزن کاسه دار هیملر دارای دو کاسه با ظرفیت ۲.۵ و ۵ لیتر است که می‌توانید به راحتی از آن‌ها برای تهیه مواد مختلف، مانند سس، شیرینی، نان و غیره استفاده کنید.
  • قابلیت تنظیم سرعت: این دستگاه دارای ۹ سرعت مختلف است که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، سرعت مناسب را برای مواد خام انتخاب کنید.
  • سیستم خنک‌کننده موتور: با این ویژگی، موتور دستگاه همیشه در حالت خنک باقی می‌ماند و در نتیجه عمر مفید دستگاه را افزایش می‌دهد.
  • تیغه‌ی قابل تنظیم: تیغه‌ی همزن کاسه دار هیملر قابل تنظیم است و شما می‌توانید برای مخلوط کردن مواد خام، ارتفاع تیغه را تغییر دهید.
  • بسته شدن هوای عالی: این ویژگی مانع از خروج مواد از داخل کاسه می‌شود و در نتیجه به حفظ تمیزی آشپزخانه کمک می‌کند.
  • قابلیت قفل کودک: این ویژگی باعث می‌شود که دستگاه در هنگام استفاده توسط کودکان، ایمن باشد.
  • سبک و قابل حمل: همزن کاسه دار هیملر بسیار سبک و قابل حمل می‌باشد که به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی از آن در هر مکانی استفاده کنید.

استفاده از همزن کاسه دار هیملر بسیار آسان است و حتی برای کسانی که تازه با این دستگاه آشنا شده‌اند، نیز قابل فهم است. برای استفاده از این دستگاه، کافیست که کاسه‌ی مورد نظر را به بدنه‌ی دستگاه متصل کنید، مواد مورد نظر را در کاسه بریزید و دکمه روشن و خاموش را بفشارید. سپس با تنظیم سرعت مناسب، مواد را مخلوط کنید. برای تمیز کردن دستگاه نیز، کافیست که کاسه و تیغه را با آب و مایع ظرفشویی بشویید و آن‌ها را خشک کنید.

همچنین، همزن کاسه دار هیملر دارای دکمه‌های کنترلی ساده و قابل فهم است که با نگاه کردن به آن‌ها، به راحتی می‌توانید از تمام ویژگی‌های دستگاه استفاده کنید. به همین دلیل، استفاده از این دستگاه برای تهیه غذا و و در شیرینی پزی بسیار ساده و راحت است.

رتبه  فروش این دستگاه

با توجه به ویژگی‌های برتری که همزن کاسه دار هیملر دارد، این دستگاه می‌تواند در رتبه بندی فروش همزن‌های حرفه‌ای، به یکی از برترین‌ها تبدیل شود. در واقع، همزن کاسه دار هیملر در بسیاری از بازارهای جهانی از جمله اروپا و آمریکا به یکی از محبوب‌ترین همزن‌ها تبدیل شده است و مورد استقبال قرار گرفته است. این نشان می‌دهد که همزن هیملر، در بازار جهانی به دلیل ویژگی‌های برتر و قابلیت‌های حرفه‌ای، از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

ابعاد این دستگاه

همزن کاسه دار هیملر در اندازه استانداردی که در بازار موجود است، معمولاً ابعادی بین 35 تا 40 سانتی ‌متر در ارتفاع و 20 تا 25 سانتی ‌متر در قطر دارد. وزن این دستگاه نیز بین 4 تا 6 کیلوگرم است. با توجه به اندازه و وزن مناسب، این دستگاه برای استفاده در آشپزخانه ‌های خانگی و حتی رستوران‌ ها مناسب است و می‌تواند برای تهیه غذا و نوشیدنی ‌های مختلف به کار گرفته شود.

معرفی همزن کاسه دار هیملر

خرید همزن کاسه دار هیملر

برای استعلام قیمت و نحوه ی خرید این همزن کاسه ای و صحبت با مشاوران تخصصی ما، کافیست با شماره تلفن های 09123448647 و 09143448682 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما می توانند به خوبی شما را در خرید این محصول راهنمایی کنند.

همچنین می توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرامی  himmler_mixer با ما در ارتباط باشید.

 

همزن کاسه دار هیملر، یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین دستگاه‌های همزن در بازار است. با توجه به سرعت بالا، قدرت موتور، ظرفیت بزرگ کاسه و ویژگی‌های دیگری که این دستگاه دارد، می‌توان از آن برای تهیه غذاها و نوشیدنی‌های مختلف استفاده کرد. همچنین، برای شستشوی آسان و دارا بودن قطعات شستشوپذیر، این دستگاه بسیار عالی است. با قابلیت‌های منحصربفردی که دارد، همزن کاسه دار هیملر انتخابی بسیار مناسب برای خانواده‌ها و کاربران حرفه‌ای است که به دنبال دستگاهی با کیفیت و عملکرد بالا هستند.

 

درضمن محصول ٢٤ ماه گارانتي شركتي و به مدت 5 سال خدمات پس از فروش كامل قطعات رو داريم.

 

 

 

 

 

 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها