دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
در اجرای دستور رییس جمهور انجام شد
کارکنان منابع طبیعی مازندران – ساری زیر ذره‌بین افکار عمومی
رئیس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران – ساری اعلام کرد: پیرو دستور رییس جمهور مبنی بر راه‌اندازی سامانه برخط پایش رضایت مردم از کارکنان دستگاه‌های اجرایی، این اداره‌کل با اختصاص کد QR این مهم را اجرایی کرده‌است.
به گزارش آوای خزر به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - ساری: مهدی ایمانی رئیس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اظهار داشت: با ثبت اسامی تمامی کارکنان که به نحوی با ارباب رجوع در ارتباط هستند، در سامانه مدیریت نظر سنجی سازمان امور اداری و استخدامی کشور و صدور کد دو بعدی (QRcode) اختصاصی برای هر یک از کارکنان و نصب آن در محل انجام خدمت کارکنان امکان نظر سنجی در خصوص عملکرد آن‌ها برای ارباب رجوع بصورت الکترونیکی فراهم شده است.

وی افزود: با عنایت به لزوم اجرای طرح سنجش میزان رضایت شهروندان از نحوه ارائه خدمات توسط کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور، این اداره کل اقدم به چاپ بارکد‌هایی مختص به هر فرد برای اجرای طرح نظرسنجی نموده است.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری منابع طبیعی مازندران – ساری خاطر نشان کرد: سامانه پایش رضایت مردم از کارکنان این اداره کل با استفاده از کد QR در راستای اجرای مفاد جلسه شورای عالی اداری و پیرو دستوررییس جمهور مبنی بر راه‌اندازی سامانه برخط پایش رضایت مردم از کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور و به منظور منظور اجرای اقدامات مندرج در سند تحول دولت مردمی، فعال شد.
 
کارکنان منابع طبیعی مازندران – ساری زیر ذره‌بین افکار عمومی
وی ادامه داد: این اداره کل نسبت به اخذ کد دوبعدی (QR Code) برای هریک از ارائه‌دهندگان خدمات اقدام نموده و برای تمامی کارکنان در سر در اتاق فرد نصب نموده است تا در معرض دید ارباب رجوع قرارگیرد.

ایمانی گفت: اجرای طرح نظرسنجی از ارباب رجوع و مراجعه کنندگان در دستگاه‌های اجرایی در ارزیابی عملکرد کارکنان و دستگاه تاثیر مستقیم دارد.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری اداره کل منابع طبیعی مازندران ساری در پایان اعلام کرد: این اداره کل در تمامی دفاتر ستادی و شهرستانی نسبت به اخذ کد دوبعدی (QR Code) برای هریک از ارائه‌دهندگان خدمات اقدام کرده و از این به بعد مراجعان به اداره کل و شهرستان‌های تابعه می‌توانند نظر خود را نسبت به نحوه عملکرد پرسنل بصورت الکترونیکی ثبت کنند.

انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار