دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
رئیس مرکز نوآوری شرکت ملی پست ایران:
رسالت پست توسعه تجارت الکترونیک است
رئیس مرکز نوآوری شرکت ملی پست ایران گفت: رسالت پست توسعه تجارت الکترونیک و رونق کسب و کارهای نوین است.

زهرا شریفی - آوای خزر: محمدرضا قادری عصر امروز یک‌شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به فعالیت مرکز نوآوری پست و تجارت الکترونیکی شرکت ملی پست اظهار داشت: این فرآیند از سال ۱۴۰۰ با ایجاد مرکز نوآوری پست تاسیس شد.

وی با بیان اینکه تمرکز اصلی ما توسعه زیرساخت‌ها برای استفاده هر چه بیشتر از نوآوری‌ها و شرکت‌های استارتاپی است، افزود: اقتصاد امروز جامعه به کسب و کارهای مجازی و‌ خرید و فروش‌های اینترنتی وابسته است.

رئیس مرکز نوآوری شرکت ملی پست ایران محرومیت‌زدایی را یکی از مزیت‌های خدمات اینترنتی برشمرد و گفت: رسالت پست کمک به تجارت الکترونیک است تا هر تولید کننده بتواند در هر جای کشور محصول خود را به سراسر ایران ارسال کند.

وی افزود: همچنین تولید کننده می‌تواند با کمک پست برای توسعه کسب وکار ، فروش اینترنتی راه اندازی کنند.

قادری، کمک به تجارت الکترونیک را از رسالت‌‌های اصلی شرکت پست ایران برشمرد و افزود: برنامه پست از نامه رسانی به سکویی برای توسعه تجارت الکترونیک تبدیل شده است و این توسعه یابی زمینه را برای خدمات رسانی کالایی فراهم کرد تا شرکت‌های دانش بنیان ونوآور درزمینه خدمات پستی امکان فعالیت داشته باشند.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست افزود: توجه به زیر ساخت‌ها، هوشمندسازی شبکه پستی و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ، از جمله اقدامات برای تقویت شرکت پست است.

جابجایی ۱۳ میلیون مرسوله در مازندران طی یک‌سال گذشته

در این نشست محسن بخشی مدیر کل پست مازندران نیز اعلام کرد: امروز دوازدهمین شعبه استقرار شرکت‌های دانش بنیان و نوآور در زمینه توسعه خدمات و هوشمندسازی خدمات پستی افتتاح شد.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته بیش از ۱۳ میلیون مورد مرسوله پستی در استان مازندران جابه‌جا شده است، افزود: همچنین تعداد مرسوله ارسالی در این مدت از مازندران به دیگر نقاط کشور پنج میلیون و ۵۰۰ هزار مورد و مرسوله‌های که وارد استان شدند هفت میلیون و ۸۰۰ هزار مورد بوده است.

مدیر کل پست مازندران گفت: بهنگام سازی و نصب کد پستی مکان محور در استان کم فروغ است که باید توجه به بانک اطلاعاتی و جلوگیری از جزیره‌ای عمل کردن می‌تواند خروجی خوبی در این زمینه داشته باشد.

بخشی افزود: با فعال شدن مراکز نوآور مددجویان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام (ره) می‌توانند تولیدات خودرا به راحتی دربازار به فروش برسانند.

وی با بیان اینکه پست مازندران سال گذشته از لحاظ کیفیت خدمات، رتبه سوم را درکشور کسب کرده است، ادامه داد: همچنین خطوط مبادله در برخی شهر‌ها جداشد که با این اقدام میزان زمان بندی به حداقل رسید.

بخشی افزود: خدمات پست اگر خوب شناخته و تبیین شود می‌تواند نقش بیشتری را در خدمات رسانی ایفا کند.

وی با بیان اینکه پست مازندران از ۳۲ اداره و ۷۰۰ نقطه تماس برخوردار است، گفت: یک میلیون و‌۸۰۰ هزار مکان ثبت شده شهری در استان وجود دارد.

مدیر کل پست مازندران شمار بانک اطلاعاتی روستایی را یک میلیون ۸۰۰ هزار بانک اعلام کرد و افزود: طی ۲۴ ساعت حدود ۳۰ هزار مرسوله در استان وارد و خارج می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۰۴/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها