دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳
نوباوه، نماینده تهران در سفر به ساری:
علم و فناوری موضوع اصلی در تعاملات ایران با سایر کشورها
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، امروز در سفر به مرکز مازندران در جمع مردم دودانگه، گفت: بحث در اختیار گذاشتن علم موضوع اصلی تعاملات با دیگر کشورهاست که در سفرهای خارجی مقامات ایران به وضوح مشاهده می‌شود.

آوای خزرابراهیم فلاح: بیست و هشتمین سالگشت یاد و خاطره ۱۴۸ شهید دفاع مقدس منطقه دودانگه، همچنین گرامیداشت مقام شامخ و آسمانی سه شهید خوشنام آرمیده در فریم‌شهر و شهدای سلامت و امنیت دودانگه ساری، در یادمان شهدای فریم‌شهر ساری برگزار شد.

یژن نوباوه وطن" نماینده مردم  تهران در مجلس شورای اسلامی که سخنران مراسم بود؛ حضور گسترده مردم دودانگه در یادواره شهدا را تکریم ملت از خانواده های شهدا دانست و افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا تذکری برای همه مردم در یاد و راه خدا است.

این نماینده مجلس با اشاره به 21 تیرماه که به نام عفاف و حجاب نامگذاری شده است، برداشتن چادر از سر زنان را نماد ایدئولوژی و تفکر دشمن دانست و گفت: بدانید هرجا دشمن به ارزش های ما، چادر بانوان ما و عمامه روحانیون ما حمله ور شد، یعنی قدرت ما در این مصادیق است که دشمن از آن به شدت بیزار است.

وی اهداف انقلاب اسلامی را اعتلای انسانیت در جهان برشمرد و گفت: ایران با اتحاد، اعتقاد و عمل به ارزشهای الهی در دوران دفاع مقدس معادله جنگ جهانی علیه خود را برهم زده است.

این عضو خانه ملت با اشاره به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "بزرگترین شگرد دشمن، کوچک جلوه دادن تمامی توانمندی های ایران است، خاطرنشان کرد: اکنون کشور ما در زمره چهار کشور برتر جهان در صنعت نانو، هوافضا و تکنولوژی‌های جدید با الهام از تفکر انقلابی، تعهد، ایمان و علم است، لذا امروز در سفرهای خارجی مقامات ایران می بینیم که بحث در اختیار گذاشتن علم و فناوری موضوع اصلی تعاملات با دیگر کشورهاست.

نوباوه بیان کرد: امروز جنگ غرب، بزرگ جلوه دادن ضعف ایران و کوچک دانستن توانمندی های کشور ما با ایجاد استراتژی فرهنگی و تبلیغاتی یا پروپاگاندای تبلیغاتی‌ست.

وی با اشاره به رابطه اخیر عربستان، عمان و اردن با ایران، این مهم را نتیجه اقتدار، قدرت علمی، نظامی، ایمانی و انقلابی دانست و گفت: همه این موفقیت ها در ایران اسلامی به سبب تجربه بزرگ ما در موضوع پدافند حاصل شد که امروز پدافند به حالت آفندی تبدیل شده است.

نوباوه با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت کشورمان در برابر محاصره اقتصادی و تحریم های همه جانبه، سبب وحشت دشمنان شده است، افزود: دنیای استکبار در تلاش است تا جمهوری اسلامی ایران در حوزه علم و فناوری متوقف شود.

به گزارش خبرنگار ما، در این مراسم آقایان قربانیان و نبوی دو مداح اهل بیت علیه السلام اجرای مشترکی داشتند و آغاز برنامه ها نیز با حضور حاملان قرآن، تلاوت کلام الله مجید و سرود دختران نوجوان، فضای بانشاط و همراه با معنویت را خلق کرد.

انتهای پیام/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها