دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
معاون سیاسی استاندار گلستان:
مدیران از حواشی دور باشند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در دولت مردمی؛ مدیران به‌دور از حاشیه و با روحیه جهادی خدمت کنند.

آوای خزر - ابراهیم حاتمی: سیدعلی مهاجر در جلسه شورای اداری شهرستان رامیان با اشاره به شعار مردمی و انقلابی دولت و ضرورت عمل به این شعار از سوی مدیران از صدر تا ذیل، اظهار کرد: در دولت مردمی سیزدهم هیچ مدیری حاشیه امن ندارد.

وی با برشمردن شاخص‌های ارزیابی مدیران در دولت سیزدهم افزود: مدیران بر اساس سه بسته ارزیابی شامل شاخص‌های شانزده‌گانه نهاد ریاست جمهوری، شاخص‌های چهارده‌گانه و هفت‌گانه استانداری و امتیازهای پیش‌بينی شده ارزیابی می‌شوند.

سرپرست فرمانداری رامیان بیان کرد: بر اساس این شاخص‌ها و زیرمجموعه‌های آن‌که برای هر یک امتیاز تعریف شده است، مدیران و فرمانداران ارتقا یافته یا عزل می‌شوند.

مهاجر ادامه داد: عزل احمد محلمانی فرماندار رامیان هم بر اساس ارزیابی‌ها صورت گرفته و مطابق مجموع شاخص‌های تعیین شده و تایید وزارت کشور بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، حوزه آرد و نان را از مسائل مهم و مورد پیگیری فرمانداران در استان گلستان دانست و گفت: در این حوزه برخی‌ها به‌دنبال منافع شخصی و مضیقه کردن نان مردم بودند که با آن‌ها برخورد شد.

مهاجر تاکید کرد: در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم مدیران باید با کار و تلاش جهادی و باز کردن گره مشکلات، ذائقه مردم را شیرین کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به برخی ظرفیت‌های رامیان در بخش‌های گوناگون از جمله گردش‌گری بیان کرد: سایت پروازی این شهرستان که قابلیت استفاده چهار فصل را دارد و نقش مهمی در ایجاد درآمد و اشتغال خواهد داشت باید فعال شود. در این بخش پیگیری‌ها برای کسب مجوز از اداره هوا و فضای ارتش جمهوری اسلامی در حال انجام است.

به گفته وی، آیین معنوی و عزاداری زنجیرزنی و کمر به کمر مردم رامیان در محرم هم یک فرصت خوب گردش‌گری مذهبی است که اگر معرفی و شناخته شود می‌تواند در توسعه و پیش‌رفت شهرستان مفید باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بر لزوم تدوین نظام مسائل این شهرستان از سوی ادارات و نهادها تاکید کرد و گفت: نظام مسائل رامیان باید با کمک نخبگان و تشکیل هیات انديشه‌ورز تدوین و برای جذب اعتبارات استانی و ملی پیگیری شود.

مهاجر به وحدت و هم‌دلی اقوام و مذاهب در استان گلستان هم اشاره کرد و افزود: بحمدالله در این استان به سبب بصیرت و آگاهی نخبگان، علما و روحانيون و مسئولان و مردم، مشکل امنیتی نداریم و به هیج فرد یا گروهی هم اجازه برهم زدن امنیت را نمی‌دهیم.

انتهای پیام/

به گفته وی؛ در دولت مردمی و انقلابی آيت‌الله رئیسی مدیران باید به‌دور از حاشیه و تنها با روحیه جهادی به مردم خدمت کنند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار