دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
رپورتاژ آگهی/
مجموعه کتاب American English File یک دوره شش سطحی (Starter,۱ ,۲ ,۳ ,۴ ,۵) جامع و پرطرفدار آموزش زبان انگلیسی محصول انتشارات آکسفورد است که به سبب سبک آموزشی خاص و خلاقانه، انسجام ساختاری و محتوای متنوع و جذاب دارای طرفداران زیادی در سراسر جهان است.

دانلود کتاب امریکن فایل استارتر ۱، ۲، ۳، ۴، ۵

مجموعه کتاب American English File یک دوره شش سطحی (Starter,1 ,2 ,3 ,4 ,5) جامع و پرطرفدار آموزش زبان انگلیسی محصول انتشارات آکسفورد است که به سبب سبک آموزشی خاص و خلاقانه، انسجام ساختاری و محتوای متنوع و جذاب دارای طرفداران زیادی در سراسر جهان است. این مجموعه توسط دو تن از برترین و مجرب‌ترین‌ مدرسان زبان در سطح بین‌الملل، «کریستینا لاتام کُینگ» و «کلایو آکسِندن» گردآوری و تالیف شده و یکی از بهترین مجموعه‌های توصیه‌شده برای تسلط بر زبان انگلیسی به لهجه آمریکایی است.

دانلود کتاب امریکن فایل استارتر ۱، ۲، ۳، ۴، ۵

راهنمای دانلود کتاب American English File Starter

دانلود کتاب امریکن انگلیش فایل استارتر یکی از کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای زبان‌آموزان سطح مبتدی است که توسط انتشارات Oxford تهیه و منتشر شده است. این کتاب، به منظور بهبود چهار مهارت اصلی زبان‌آموزان (شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن) طراحی شده است.

محتوای گرامری کتاب American English File Starter به تفکیک هر درس

  • درس اول: یادگیری افعال To be / یادگیری اعداد 10-0 – نام ایام هفته و کشورها
  • درس دوم: افعال To be / یادگیری ملیت و اعداد11-100
  • درس سوم: یادگیری اسامی مفرد و جمع/ یادگیری اسامی تعدادی از اشیا
  • درس چهارم : قواعد مربوط به صفت ها/ یادگیری لغاتی مرتبط با خانواده، آدم‌ها، رنگ‌ها
  • درس پنجم: یادگیری ساختار افعال حال ساده/ یادگیری اسامی برخی از خوردنی ها و نوشیدنی ها
  • درس ششم: تکمیل آموزش های مربوط به فعل حال ساده/ یادگیری قیدها
  • درس هفتم: گرامر مربوط به Can –can’t / یادگیری تعدادی از افعال رایج

دانلود کتاب امریکن فایل استارتر ۱، ۲، ۳، ۴، ۵

راهنمای دانلود کتاب American English file 1

در دانلود کتاب امریکن انگلیش فایل 1 شاهد ارائه ۱۲درس با موضوعات متنوع هستیم؛ در هر کدام از این ۱۲ درس، زبان‌آموز با پایه‌ای ترین مفاهیم در زبان انگلیسی آشنا می‌شود؛ در ادامه به بررسی محتوای دروس ارائه شده در کتاب امریکن انگلیش فایل 1 اشاره می‌کنیم:

  • ضمایر فاعلی، افعال To be  در سه حالت مثبت، منفی و سوالی، مطالبی هستند که در درس اول آموزش داده می‌شوند.
  • درس دوم به آموزش جملات امری، اسامی مفرد و جمع و صفات می‌پردازد.
  • زمان حال ساده مثبت، منفی و سوالی، در درس سوم آموزش داده می‌شوند. علاوه بر آن چگونگی ساخت جملات خبری و سوالی نیز در این درس توضیح داده می‌شود.
  • در درس چهارم پرسش‌هایی پیرامون مالکیت، حروف اضافه‌ای که بر زمان فعل تاثیرگذار هستند و نقش قیدها در جملات مختلف، مطرح می‌شود.
  • نحوه‌ی استفاده از فعل Can در جملات متفاوت و زمان حال استمراری در درس پنجم آموزش داده می‌شوند. لازم به ذکر است تفاوت بین دو زمان حال ساده و استمراری در این درس مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • درس ششم مروری بر کاربرد افعال be  وdo  دارد. علاوه بر آن نحوه‌ و زمان استفاده از فعل like  و ضمایر مفعولی را می‌آموزد.

پس از آموزش کامل زمان گذشته ساده (دروس 1 تا 6)،

  • پس از آموزش کامل زمان گذشته ساده (دروس 1 تا 6) به درس هفتم می‌رسیم که اصول گرامری جدیدتری را آموزش می‌دهد.

دانلود کتاب امریکن فایل استارتر ۱، ۲، ۳، ۴، ۵

راهنمای دانلود کتاب American English file 2

در دانلود کتاب امریکن انگلیش فایل 2، شما با اصطلاحات مخصوص و مختلف، می‌توانید درباره موضوعات متنوعی صحبت کنید و مهارت‌های زبانی خود را بهبود بخشید.

این موضوعات شامل قرار ملاقات کامل، از دست دادن تعطیلات، تجربه‌های مسافرت، گذراندن آخر هفته، شمارش اسامی، توصیف نقاط مثبت، بیان احساسات، بحث درباره قوانین و مقررات، مطرح کردن ترس‌ها، شناخت حیات وحش، درخواست کمک و ارتقاء تقاضا، و همچنین تبادل افکار و اندیشه‌ها می‌باشند.

مباحث ارائه شده در کتاب American English file 2

  • دو زمان حال ساده و استمراری، گرامر جملات سوالی در درس اول آموزش داده می‌شوند.
  • در درس دوم گرامرهای مربوط به مباحث گذشته ساده (افعال با قاعده و بی قاعده) و گذشته استمراری مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرند.
  • کاربرد   Be going to و زمان آینده در درس سوم تدریس می‌شوند. همچنین برخی نکات مربوط به زمان حال استمراری در این درس مطرح می‌شوند.
  • گرامرهای مربوط به زمان حال کامل و تفاوت آن با گذشته ساده در درس چهارم آموزش داده می‌شوند. لازم به ذکر است نحوه‌ی استفاده از عبارات yet و already در همین درس توضیح داده شده است.
  • در درس پنجم، با انواع صفات عالی (+ever+present perfect)، قیدهای مقایسه ای نظیر(as…as) آشنا می‌شوید. علاوه براین‌ها بررسی کاربرد کلماتی مانند too و not enough هم در همین درس انجام شده است.  
  • آموزش گرامر مربوط به افعال will و won’t که بیشتر برای بیان تصمیمات، پیشنهادات و مواردی این‌گونه کاربرد دارند، در درس ششم می‌باشد. پس از آموزش مطالب ارائه شده در بخش اول این درس، مروری کوتاه بر زمان‌های گذشته، حال و آینده نیز انجام می‌شود.
  • در درس هفتم کاربرد افعال کمکی مانند have to ، don’t have to ، must ،must not ، can’t ، هم‌چنین نحوه‌ی استفاده از infinitive ها و gerund  ها  مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • گرامر مربوط به انواع ضمایر ملکی، ساخت جملات شرطی نوع اول و کاربرد should  در درس هشتم انجام می‌شود.

دانلود کتاب امریکن فایل استارتر ۱، ۲، ۳، ۴، ۵

راهنمای دانلود کتاب  American English file 3

 کتاب American English File 3  یکی از کتاب‌های محبوب آموزش زبان انگلیسی است که به دلیل ویژگی‌های خوب و کاربردی‌اش، توجه زبان‌آموزان و مدرسین زبان را به خود جلب کرده است

این کتاب به صورت متوازن به تقویت مهارت‌های چهارگانه‌ی زبان، یعنی مهارت‌های خواندن، نوشتن، گفتاری و شنیداری، می‌پردازد. این رویکرد یادگیری جامع به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا از نقاط ضعف خود جلوگیری کنند و مهارت‌های زبانی‌شان را بهبود بخشند.

محتوای گرامری کتاب American English File 3

امریکن انگلیش فایل 3 شامل ده درس است که از سطح متوسط رو به بالایی (نیمه دومِ سطحB1، و نیمه اولِ سطح B2) برخوردار است.

  • درس اول این کتاب مروری کلی بر برخی از زمان‌ها از جمله Present Continuous، Future Continuousو Future Simple(will/won’t)، دارد. سپس برخی از نکات مربوط به زمان حال ساده و استمراری آورده شده است.
  • درس دوم، ابتدا مروری بر زمان حال کامل(Present Perfect) و گذشته ساده (Past Simple) دارد. در ادامه این درس، آموزش حال کامل و حال کامل استمراری را تکمیل می‌کند.
  • نحوه‌ی استفاده از حروف تعریف و مروری بر انواع صفات عالی و تفضیلی در درس سوم آمده است.
  • قسمت آغازین درس چهارم به کارایی افعال کمکیcan / could / be able to اشاره دارد. آموزش گرامر مربوط به افعال modal همچون must /  have to / should و ضمایر انعکاسی در ادمه‌ی این درس تدریس می‌شوند.
  • مرور زمان‌هایی نظیر گذشته ساده، استمراری، ماضی بعید، در بخش آغازین درس پنجم آورده شده است. در ادامه‌ی آن نیز کاربرد usually  وused to مطرح می‌شود.
  • در درس ششم، تمامی زمان‌ها در حالت مجهول و گرامر مرتبط با آنها تدریس می‌شود. لازم به ذکر است قواعد مربوط به افعال  modal مانند might/can’t/must در این درس آورده شده است.

دانلود کتاب امریکن فایل استارتر ۱، ۲، ۳، ۴، ۵

راهنمای دانلود کتاب  American English File 4 3rd

دانلود کتاب امریکن انگلیش فایل 4 شامل منابعی است که به شما کمک می‌کند مهارت‌های شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن خود را در سطح پیشرفته تقویت کنید. این کتاب شما را به طور کامل با ساختارهای گرامری و واژگان پیچیده‌تر آشنا می‌کند و در بهبود قابلیت‌های بیان خود در موضوعات متنوع و متنهای پیچیده یاری می‌دهد.

منابع تمرین و تمرینات تکمیلی بسیاری در این مجموعه گنجانده شده است تا شما را در تمرین بیشتر و بهبود مهارت‌های زبانی‌تان یاری کند.

محتوای گرامری کتاب  American English File 4 3rd

جلد چهارم از مجموعه کتاب‌های انگلیش فایل 4 با ده درس، که هر کدام دارای دو بخش هستند؛ تقریبا می‌توان گفت از سطح پیشرفته‌ای نسبت به سطوح پایین‌تر خود برخوردار است.

  • قسمت ابتدایی درس اول به ساختار جملات سوالی و نحوه‌ی پاسخ دادن به آنها همراه با تلفظ صحیح، اشاره دارد. در ادامه گرامر مربوط به افعال کمکی و عبارات تفضیلی مطرح می‌شود. هم‌چنین ریتم و آهنگ جملات، ادای صحیح جملات دوستانه یا تاکیدی در درس اول بررسی می‌شوند.
  • زمان‌های حال کامل ساده و استمراری، چگونگی استفاده از صفت به جای اسم، آشنایی با حروف صدا دار، تلفظ صحیح استرس کلمات، همگی در درس دوم آموزش داده می‌شوند.
  • در درس سوم  آهنگ جمله‌های مختلف، نحوه‌ی قرار گیری استرس در عبارات متفاوت، زمان ماضی بعید استمراری و شناخت عبارات قیدی مطرح می‌شوند.
  • گرامر مربوط به شناخت زمان آینده کامل و استمراری، بررسی ساختار جملات شرطی نوع اول و سوم، در درس چهارم مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرند. البته ادامه‌ی این درس مبحث تلفظ صحیح، استرس و آهنگ جملات را کامل‌تر می‌کند.
  • آشنایی با گرامر جملات شرطی غیر واقعی، ساختار جمله بعد از کلمه wish ، چگونگی ادای استرس در صفات سه یا چهار سیلابی در درس پنجم انجام می‌شود.

دانلود کتاب امریکن فایل استارتر ۱، ۲، ۳، ۴، ۵

راهنمای دانلود کتاب American English File 5 3rd

کتاب دانلود کتاب American English File 5 شامل موضوعات و مباحث پیشرفته‌تر است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا قدرت تفکر و بیان خود را در زبان انگلیسی بهبود دهند. این محتوا شامل مطالب متنوعی مثل مقالات، مصاحبه‌ها، متن‌های ادبی و فعالیت‌های گوناگون است.

کتاب “American English File 5” با استفاده از روش‌های متنوع و فعالیت‌های تعاملی، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مهارت‌های زبانی خود را در سطح پیشرفته بهبود بخشند و به روان صحبت کردن در زبان انگلیسی برسند.

محتوای گرامری کتاب American English file 5 3rd

آخرین جلد از کتب امریکن انگلیش فایل که دارای سطح c1 می‌باشد که ده درس را شامل می‌شود. جلد پنجم و آخر این مجموعه که در سطح  c1 دسته بندی می‌شود نیز شامل 10 درس است.

  • دروس اول آن گرامرDiscourse marker ها  و Connector ها را آموزش می‌دهد. بخش‌های پایانی آن نیز نکاتی در رابطه با have مطرح می‌کند.
  • ساختار زمان گذشته و نحوه‌ی استفاده از   would , used toو شناخت ضمایر در درس دوم آموزش داده می‌شوند.
  • درس سوم گرامر مربوط به Discourse marker  ها که در درس اول به آنها اشاره شده بود کامل می‌شود. هم‌چنین چگونگی استفاده از فعل get در این درس آموزش داده می‌شود.
  • بخش اول درس چهارم پیرامون مباحث Speculation  و Deduction می‌باشد.در ادامه نیز عبارات تاکیدی و  inversionها آموزش داده می‌شوند.
  • چگونگی استفاده‌ی غیرواقعی از زمان گذشته و آشنایی با مفهوم distancing در درس پنجم مطرح می‌شوند.

منبع: خبرگزاری آنا

 

 

 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها