دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران:
ارتباط ۱۰۲ هزار واحد کارفرمایی با تامین اجتماعی مازندران
مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی مازندران اعلام کرد: ۱۰۲ هزار واحد کارفرمایی فعال با تامین اجتماعی این استان در ارتباط هستند و ماهانه نسبت به ارائه لیست و حق بیمه اقدام می‌کنند.

زهرا شریفیآوای خزر: حسن فلاح در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه ۶۱ درصد از جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، گفت: در سال گذشته نسبت به سال قبل منابع درآمدی این سازمان ۷۱ درصد افزایش پیدا کرد.

وی همچنین از افزایش وام قرض‌الحسنه از ۱۲ میلیون به ۲۰ میلیون طی دو سال گذشته خبر داد و افزود: تسویه ۱۰۶ میلیارد تومان بدهی بانک رفاه از مهم‌ترین اقدام این سازمان بوده است.

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران گفت: ۱۰۲ هزار واحد کارفرمایی فعال با تامین اجتماعی در ارتباط هستند که ماهیانه نسبت به ارائه لیست و حق بیمه خود اقدام می‌کنند.

فلاح به طرح ۳۰۷۰ در قالب خدمات غیر حضوری اشاره کرد و افزود: ۷۰ درصد از جمعیت استان از ۵۷ خدمت تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری برخوردار هستند.

ارتباط ۱۰۲ هزار واحد کارفرمایی با تامین اجتماعی مازندران

وی با بیان اینکه امسال بالغ بر ۳۳ هزار نفر بر بیمه شده اصلی تامین اجتماعی اضافه شده است، ادامه داد: این سازمان توانست در جذب زنان خانه‌دار به بیمه تامین اجتماعی رتبه چهارم را به خود اختصاص دهد.

فلاح از افزایش ۱۲۰ درصدی بیمه تکمیلی سهم سازمان برای رفاه حال مستمری بگیران در دولت سیزدهم خبر داد و افزود: دولت از سال‌های قبل بالغ بر ۵۰۰ هزار میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار بود که در دولت سیزدهم از طریق تهاتر در قالب سهام مناسب ۱۷۰هزار میلیارد تومان پرداخت شد.

وی افزود: قبل از سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۷۰ هزار نفر بیمه بیماری داشتند که ماهیانه از سازمان تامین اجتماعی حقوق دریافت می‌کردند با رشد اقتصادی تعداد مقرری بگیران به ۸ هزار نفر کاهش پیدا کرد.

انتهای پیام/۱۰۰۴/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها