دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
مدیرکل کمیته امداد مازندران خبرداد
افتتاح ۲۰۰ مسکن مددجویان کمیته امداد به‌مناسبت هفته دولت
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران اعلام کرد: ۲۰۰ واحد مسکونی به مناسبت هفته دولت افتتاح و ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان نیز در همین هفته کلنگ‌زنی می‌شود.

زهرا شریفیآوای خزر: میثم معافی در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت هفته دولت با بیان اینکه مردم مازندران در عید قربان امسال ۱۰ هزار راس قربانی سبک و سنگین به ارزش ۴۲ میلیارد تومان به کمیته امداد استان اهدا کردند، گفت: در پویش عشق به امام حسین علیه السلام در قالب اطعام و اکرام حسینی ۱.۵ میلیون تن غذا بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال ۱۰۰ میلیارد تومان تعهد تسهیلات داده شد و ۸ میلیارد تومان نیز توسط خیران استان قرض‌الحسنه پرداخت شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از اهدای ۶ هزار متر زمین به کمیته امداد در سال جاری خبر داد و گفت: امسال ۹ هزار و ۵۶۱  بیمار تحت پوشش کمیته امداد از کمک هزینه درمان برخوردار شدند.

وی افزود: طی دو سال گذشته ۲ هزار و ۱۶ عملکرد حجمی این نهاد حمایتی در خرید و احداث مسکن است و ۱ هزار و ۵۳۷ مورد دیگر در دستور کار امسال قرار دارد.

معافی از افتتاح ۲۰۰ منزل مسکونی در هفته دولت خبر داد و گفت: ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان نیز در همین هفته کلنگ زنی می‌شود.

وی با اعلام اینکه طی دو سال گذشته ۵ هزار و ۴۰۰ مورد خرید، فضای جانبی و احداث صورت گرفت، ادامه داد: ۳ هزار و ۸۲۰ حجم فعالیت در حوزه خرید جهیزیه و کمک هزینه است.

معافی از ایجاد  ۲۴ هزار و ۵۶۷ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد طی دو سال گذشته خبر داد و گفت: ۴۳ هزار و ۸۶۷ حجم فعالیت این نهاد در آموزش کسب و کار و اشتغال است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: کمیته امداد مازندران با اعتبار ۵۶ میلیارد تومان به نوعروسان مددجو جهیزیه و کمک‌ هزینه پرداخت کرده است.

 وی با بیان اینکه طی یک ماه گذشته ۱۲ کولر به بیماران صعب‌العلاج تحت پوشش کمیته امداد اهدا شد از پرداخت ۱۶۹ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۶ هزار و ۹۱۲ مددجو خبر داد.

معافی با بیان اینکه ۹ هزار و ۸۷۶ مددجو از تسهیلات قرض الحسنه امداد و ولایت برخوردار شدند، گفت: ۱۶ هزار و ۲۵۰ دانش‌اموز، ۱۷۰۰ دانشجو، ۳۰۰ نخبه تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

انتهای پیام/۱۰۰۴/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها