دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳
با حضور مشاور مدیرعامل شرکت گاز مازندران
وضعیت گازرسانی در «یانه‌سر» بهشهر بررسی شد
مشاور عالی و دستیار ویژه مدیرعامل گاز استان مازندران و هیات همراه، به صورت میدانی از وضعیت گازرسانی در بخش محروم شهرستان بهشهر بازدید کردند.
به گزارش آوای خزر، در آستانه هفته دولت قرار داریم و دولت مردمی سیزدهم که با شعار محرومیت‌زدایی روی کار آمده است، این‌روز‌ها مدیران را به تلاش و شتاب بیشتری در تحقق این شعار ترغیب کرده است.

بازدید از طرح‌های خط تغذیه، توزیع و ایستگاه تقلیل فشار گاز در روستای «یخکش» از توابع بخش یانه‌سر بهشهر با حضور سید مهدی حسنی مشاور عالی و دستیار ویژه مدیرعامل گاز استان مازندران با همراهی علی نژاد رئیس اداره گاز شهرستان بهشهر و مهدیان سرپرست اداره گاز رستمکلا انجام و بر تسریع در عملیات اجرایی آن تأکید شد.

ایستگاه تقلیل فشار گاز در روستای یخکش با ظرفیت ۲۵۰۰ مترمکعب بر ساعت و خط تغذیه و توزیع حد فاصل روستا‌های نیالا به سمت روستا‌های «اوارد» و «رمدان» هزارجریب گلوگاه و روستا‌های «یخکش»، «پجیم» و «زلت» هزارجریب بهشهر نیز در حال اجراست.

همچنین این تیم بازرسی، از مراحل اجرایی و روند پیشرفت نصب انشعاب گاز در روستا‌های کوهستانی «یانه‌سر»، «عبداللهی» و «سرخ‌گریوه» - که تقریبا در نقطه صفر مرز بین مازندران و سمنان قرار دارند - از نزدیک بازدید کردند.

پیش از این نیز، یک جلسه توجیهی پیمان گازبانی با حضور رئیس اداره گاز شهرستان بهشهر، روئسای ادارات گاز رستمکلا و خلیل‌شهر، مسئولان حراست، بهره‌برداری و تعمیرات، ابزار دقیق، امداد، امور مشترکین و کارشناسان و گازبانان منطقه هزارجریب بخش یانه‌سر در اداره گاز بهشهر برگزار شد.

علی نژاد رییس اداره گاز شهرستان بهشهر با بیان اینکه واحد امداد و امور مشترکین پیشانی مراجعات ارباب رجوع هستند، افزود: در بسیاری از موارد انتظاراتی که مردم از امدادگران و کنتورخوانان دارند، شاید فراتر از وظایف آن‌ها باشد، اما می‌بایست با رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع که یک تکلیف است، پاسخگوی نیاز‌ها و یا ارجاع مراجعه‌کننده به واحد‌های مربوطه باشیم.

او همکاری و مشورت بین همکاران را برای بهبود اهداف سازمان مهم دانست و گفت: با توجه به برگزاری دوره‌های مفید آموزشی و تخصص برای گازبان‌ها، اما در روستا‌ها شاید نیاز بیشتری به مشورت و توصیه‌های امورات محوله باشد که گازبانان محترم باید در راستای انتقال تجربه و تبادل اطلاعات؛ پرتلاش و هماهنگ با کنتورخوانان و مشارکت با دیگر همکاران، همگام باشند.

رییس اداره گاز بهشهر پایبند بودن به خط مشی شرکت، رعایت قوانین و مقررات، نظم و انضباط در همه زمینه‌ها به‌ویژه دقت در کنتورخوانی را وظیفه شرعی عنوان کرد.

او در پایان گفت: ما باید قدردان اعتماد مردم به خودمان باشیم و امیدوارم این جلسه در افزایش خلاقیت و توانمندی گازبانان تاثیر مثبتی داشته باشد.
 


انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها