دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳
استاندار مازندران:
زیرساخت‌های مازندران باید به روزرسانی شود
حسینی پور اظهار داشت: برای اینکه مازندران در مدار توسعه قرار بگیرد باید زیرساخت‌ها به روز رسانی شود.
زهرا شریفیآوای خزر: سید محمود حسینی‌پور عصر چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه ملی فیبر نوری که با حضورامیر لاجوردی،معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، در صحن شورای اسلامی ساری برگزار شد، به هدف‌گذاری مازندران هوشمند اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های مازندران توجه ویژه به امر گردشگری است و گردشگران نیز نیازمند ابزار‌های جدید و تکنولوژی‌های نوین هستند بنابراین باید برای رسیدن به این هدف تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: سالانه حدود ۳۵ تا ۴۰ میلیون مسافر داخلی به مازندران داریم که نیازمند بهره‌مندی از تکنولوژی نوین هستند از اینرو باید پلتفرم‌های مورد نیاز گردشگران را فراهم کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه یکی از شاخص‌های رشد اقتصادی بهره‌وری با تکنولوژی‌های نوین است، گفت: برای اینکه مازندران در مدار توسعه قرار بگیرد باید زیرساخت‌ها به روز رسانی شود.
 
زیرساخت‌های مازندران باید به روزرسانی شود
وی اقدامات و دستاورد‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات مازندران را قابل تحسین عنوان کرد و گفت: البته ما برای رسیدن به شرایط مطلوب هنوز راه زیادی را در پیش داریم، ولی ریل‌گذاری خوبی انجام شد و به نظر می‌رسد سازمان فناوری و ارتباطات باید با روحیه جهادی سرعت اقدامات زیربنایی را در تکنولوژی ارتباطات بیشتر کند.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: باید بتوانیم با زیر ساخت‌های مدرن، از نو سیستم مدیریتی استان را تعریف و تکنولوژی‌های نوین را در استان حاکم کنیم تا استان نمونه هوشمند کشور شویم.

وی افزود: مازندران باید در هوش مصنوعی و مدیریت ارزش نقش اول را ایفا کند که تحقق این مهم نیز  ظرفیت نخبگان را می‌طلبد.
 
حسینی‌پور افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، اقدامات جهادی و شبانه روزی راه برون رفت از مشکلات است این فرمایش رهبر یعنی به قله رفیع نهایی نزدیک شدیم واین مهم امید را در مردم زنده کرد.

وی با بیان اینکه جامعه‌ای که امید نداشته باشد ماندگار نیست، افزود: عده‌ای این باور را القا می‌کنند که مردم ما ناامید هستند، اما مردم ایران اسلامی در ۴۴ سال از انقلاب با ایستادگی خود نشان دادند که به افق آینده خود امیدوار هستند.
 
زیرساخت‌های مازندران باید به روزرسانی شود
استاندار مازندران گفت: البته اینگونه نیست که ناکارآمدی و ضعف‌ها را در لوای امید نبینیم باید باسرعت این ضعف‌ها را برطرف کنیم.

پروژه ملی فیبر نوری ساری در راستای نهضت ملی فیبر منازل و کسب و کار‌ها به عنوان یکی از شهر‌های پیشرو کشور بارهمکاری شهرداری ساری و شرکت ارتباطات "مبین نت" آغاز شد.

انتهای پیام/۱۰۰۴/
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها