دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
اجرای قانون جوانی جمعیت عزم همگانی برای ایرانی جوان
واگذاری ۲۶۵ قطعه زمین رایگان در مازندران طی ۶ ماه/ خبر خوش برای کارمندان پُرجمعیت!
۲۶۵ قطعه زمین رایگان در اجرای مواد ۳ و ۴ قانون جوانی جمعیت به واجدان شرایط در مازندران واگذار شد و خبر خوشی هم برای کارمندان دارای سه فرزند و بالاتر مشمول این قانون از سوی استاندار اعلام شد.
آوای خزرآزاده بابانژاد: قانون جوانی جمعیت در شرایطی که برخی جوامع بی‌هیچ ملاحظه‌ای قانون همجنس‌گرایی را ترویج می‌کنند و چیزی به نام خانواده در کشورشان معنایی ندارد، یکی از قوانین مترقی و قابل ملاحظه در جمهوری اسلامی ایران است.

نکته حائز اهمیت این است که باید به طور جدی و محکم با تدابیری که نظام، مجلس و دولت برای قانون جوانی جمعیت در نظر گرفته‌اند، پای مواد و تبصره‌های آن ایستاد و حمایت کرد.

اهدای زمین رایگان به زوج‌های دارای سه فرزند و بالاتر براساس شرایط مندرج در قانون جوانی جمعیت که در سایت‌های مختلف در دسترس همگان است، مشوق اصلی برای خانواده‌های ایرانی است.

دومین همایش جوانی جمعیت در مازندران همگام با سراسر کشور که مؤید یک عزم و همت همگانی برای ایرانی جوان است، روز شنبه هشتم مهرماه به میمنت هفته وحدت در مکان قبلی یعنی سالن همایش اداره‌کل هواشناسی مازندران برگزار شد.

این همایش در اجرای مواد ۳ و ۴ قانون جوانی جمعیت یعنی اهدای زمین رایگان توسط وزارت راه و شهرسازی بوده است که در استان‌ها توسط اداره‌کل راه و شهرسازی انجام می‌گیرد.

در مازندران نیز این اقدام با پیگیری‌های استاندار مازندران و تأکید بر راستی‌آزمایی دقیق، به مدیریت علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی استان صورت گرفت.
 
واگذاری ۲۶۵ قطعه زمین رایگان در مازندران طی ۶ ماه/ خبر خوش حسینی‌پور برای کارمندان پُرجمعیت!
واگذاری ۳.۵ هکتار زمین به خانوار‌های مشمول جوانی جمعیت در مازندران طی ۶ ماه

نماینده عالی دولت در مازندران در دومین همایش جوانی جمعیت – مازندران به مسائلی، چون انقطاع نسلی و مهاجرت گسترده به استان و همچنین خطر تهدید جمعیتی اشاره و تاکید کرد که متولیان فرهنگی باید در این زمینه‌ها اقدامات بایسته‌ای را انجام بدهند.

 سید محمود حسینی‌پور البته به این سوال که شاید در ذهن خیلی از خانواده‌ها برای آینده شغلی فرزندانشان بود، نیز پاسخ داد.

او با تأکید بر ایجاد فرصت‌های شغلی و ذکر این نکته که شغل پایدار می‌تواند مشوق جمعیت باشد، تصریح کرد: فرصت‌های شغلی خوبی برای آینده جوان‌ها در حال تحقق است به طوری که دو روز قبل بحث منطقه آزاد اقتصادی پس از مراحل بسیار سخت توسط شورای نگهبان به تصویب رسید.

حسینی‌پور ادامه داد: برداشتن روادید گردشگران بین استان ما و روسیه نیز از دیگر زیرساخت‌هایی بود که برای آینده شغلی مازندران حائز است و از این رو نگرانی خانواده‌ها در آینده شغلی فرزندانشان کاهش می‌یابد.

استاندار مازندران استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: در نخستین همایش جوانی جمعیت که اوایل سالجاری برگزار شد، ۱۵ هزار مترمربع زمین به ۹۰ خانواده اهدا شد و در همایش دوم که در آن هستیم نیز ۲۰ هزار مترمربع زمین به ۱۷۵ خانواده در شهر‌های مختلف استان اهدا شده است.  
 
واگذاری ۲۶۵ قطعه زمین رایگان در مازندران طی ۶ ماه/ خبر خوش حسینی‌پور برای کارمندان پُرجمعیت!
خبر خوش استاندار برای کارمندان پُرجمعیت!

حسینی‌پور برای کارمندان نیز خبر خوشی داشت و با اشاره به برنامه‌های تشویقی در سطح کارکنان ادارات و سازمان‌ها تصریح کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم و برنامه ما جدی است تا این خانواده‌های دارای سه فرزند از اشتغال، ارتقای شغلی و دیگر امتیازات برخوردار شوند.

او در بخش دیگری از سخنان خود آیندهآبا بیان اینکه فرزندآوری محصول مباحث اقتصادی نیست، افزود: در جامعه می‌بینیم که هر چقدر خانواده‌ها به سمت برخورداری می‌روند به سمت تک فرزندی هم روی می‌آورند و این خوب نیست.

استاندار مازندران اظهار داشت که باید از طریق تریبون‌هایی که در دست داریم و تشکل‌های مردمی سعی شود تا محتوا‌های فرهنگی را تبیین کنیم و اینکه در حوزه جوانی جمعیت نیازمند کار دلی هستیم نه تشریفاتی؛ و کسانی که دلشان برای آینده استان و کشور می‌سوزد باید در این زمینه اقدام کنند.

حسینی‌پور گفت: ضروری است که در کنار ازدواج برنامه‌های پیشگیری از طلاق را هم داشته باشیم گرچه در دو سال گذشته ۱۷ درصد کاهش طلاق داشتیم.

استاندار مازندران از بانک‌ها خواست تا در اعطای تسهیلات تکلیفی و همچنین از دستگاه‌ها خواست تا در اهدای زمین رایگان به خانواده‌ها مشمول قانون جوانی جمعیت سرعت و همت بیشتری به خرج دهند.

او اعلام کرد: یک مقداری تحت تاثیر مسائل فرهنگی دچار مشکل شدیم و در آمار‌های کشوری وضعیت خوبی نداریم و تأکید این است که رشد جمعیت همسو با رشد اقتصادی در استان باید به پیش برود.
 
واگذاری ۲۶۵ قطعه زمین رایگان در مازندران طی ۶ ماه/ خبر خوش حسینی‌پور برای کارمندان پُرجمعیت!
واگذاری حداقل ۲۰۰ مترمربع زمین به خانواده‌های مشمول جوانی جمعیت

علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی نیز در گفتگو با خبرنگار ما درباره اراضی واگذارشده و ثبت‌نامی‌ها بیان کرد: تاکنون ۲ هزار و ۱۶ زوج دارای سه فرزند و بالاتر در سامانه جوانی جمعیت ثبت نام کردند و در دومین همایش نیز سند واگذاری زمین به ۱۷۵ خانواده در شهر‌های مختلف مازندران صورت گرفته است.

دیوسالار تاکید کرد: این اراضی که در محدوده شهری هستند غالبا ۲۰۰ متری و از اراضی مرغوب محسوب می‌شوند.

او درباره تسهیلات ساخت مسکن نیز به خبرنگار ما گفت: این تسهیلات از محل وام‌های نهضت ملی مسکن شامل حال خانواده‌ها می‌شود و اگر دو یا سه خانوار موافق باشند می‌توانند بر اساس ضوابطی که در شهرهاست تا پنج و بعضا تا هفت طبقه نیز اقدام به ساخت کنند.
 
واگذاری ۲۶۵ قطعه زمین رایگان در مازندران طی ۶ ماه/ خبر خوش حسینی‌پور برای کارمندان پُرجمعیت!
واگذاری زمین با همکاری بین‌دستگاهی در مازندران

اسماعیل مهرافزا مدیرکل بازرسی استانداری مازندران نیز با اشاره به افزایش آمار خانوار‌های ثبت نامی برای مسکن سه فرزند و بیشتر گفت که این واگذاری‌ها در حالی با همکاری خوب دستگاه‌ها انجام می‌شود که اراضی استان مازندران به لحاظ ارزشی نسبت به سایر استان‌ها فرق دارد. (گرانی زمین در مازندران)

او همچنین اشاره داشت: قانون جوانی جمعیت مشتمل بر ۷۳ ماده و ۸۱ تبصره است که برای اجرا به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

مهرافزا یادآور شد: ماده ۳ و ۴ مربوط به راه و شهرسازی و واگذاری زمین است و این واگذاری پس از راستی‌آزمایی انجام می‌شود. همه دستگاه‌های خدماتی و حمایتی در این بخش فعالیت دارند و مشوق‌هایی را نیز برای خدمات پرسنلی در نظر گرفتیم.
 
واگذاری ۲۶۵ قطعه زمین رایگان در مازندران طی ۶ ماه/ خبر خوش حسینی‌پور برای کارمندان پُرجمعیت!
به گزارش خبرنگار ما در دومین همایش جوانی جمعیت – مازندران اهدای زمین به خانوار‌های مشمول این طرح در شهر‌های بهشهر، نکا، ساری، آمل، بابل، رویان، سلمانشهر، فریدونکنار، چالوس و سرخرود همگام با برخی استان‌ها صورت گرفت. همایش ساری و شرق مازندران به میزبانی مرکز استان و سایر مناطق نیز به دلیل بعد مسافت، در همان شهرستان‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها