دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:
حسینیه
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: حسینیه سردار شهید نعیمی به منظور جذب جوانان و نوجوانان و انجام فعالیت‌های فرهنگی از قبیل دعای کمیل، ندبه، زیارت عاشورا و ... و ساماندهی گلزار شهدای فیروزکلا که درخواست پدر سردار شهید نعیمی بوده، با اولویت صورت می‌گیرد.
به گزارش آوای خزر به نقل از سایت ایثار مازندران دکتر سعید کهنسال عصر روز جمعه ۱۴ مهرماه در معیت سردار کمیل کهن سال فرمانده سابق لشکر ۲۵ کربلا و از فرماندهان دوران دفاع مقدس و جمعی از سرداران سپاه، معاون سلامت و توانمندسازی بنیاد استان و سرپرست بنیاد آمل در روستای فیروزکلا این شهرستان با الگوی استقامت و شجاعت پدر صبور و مقاوم سردار شهید حجت اله نعیمی دیدار کرد.

سردار شهید حجت اله نعیمی در شهریور ۱۳۴۴ در روستای "فیروزکلا" در شهرستان "آمل" به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۷ در مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیکر پاک این شهید والامقام پس از ۱۱ سال به وطن بازگشت و در گلزار شهدای فیروزکلا در جوار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

پدر بزرگوار سردار شهید حجت الله نعیمی با لسان زیبای خود خاطرات فرزند شهیدش ""خواب شهید، قبل و بعد شهادت شهید" را برای حاضرین بیان کرد.
 
حسینیه

دکتر کهن سال در حاشیه این دیدار بر ثبت و ضبط خاطرات والدین معزز سردار شهید حجت اله نعیمی " تاریخ شفاهی" به عنوان یک اثر ماندگار تاکید کرد و گفت: این خاطرات تداعی کننده روز‌های حماسه‌های بی نظیر شهدای عزیز در عرصه نبرد حق علیه باطل است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران یادآور شد: مستند فیلم سردار شهید حجت اله نعیمی "خاطرات، زندگی نامه و ... " به عنوان اقدامات تبیینی و انتقال برای نسل‌های آینده در دستور کار بنیاد قرار خواهد گرفت، همچنین تجهیز حسینیه سردار شهید نعیمی به منظور جذب جوانان و نوجوانان و انجام فعالیت‌های فرهنگی از قبیل دعای کمیل، ندبه، زیارت عاشورا و ... و ساماندهی گلزار شهدای فیروزکلا که درخواست پدر سردار شهید نعیمی بوده، با اولویت صورت می‌گیرد.
 
حسینیه
 
قسمتی از وصیت نامه سردار شهید حجت اله نعیمی:
 
"از امت حزب الله می‌خواهم که حضورشان را در صحنه حفظ کنند و در کارهایشان به خداوند توکل کنند. جبهه ها، شهدا و امام را فراموش نکنید.

خواهران حزب الله با حجاب خود سد آهنین در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی و ایادی داخلی آن‌ها باشند و ثابت کنند ننگ را نمی‌پذیرند. از همه می‌خواهم که همیشه به یاد خدا بوده و جبهه و جنگ را سر لوحه کار خودشان قرار داده و به فعالیت‌های خود ادامه داده و در مقابل چهر‌های فساد و نفاق شدیداً مبارزه کنید".

انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: