دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
خبر خوش فرمانده سپاه کربلا:
رفع نیازمندی‌های زیرساختی بیش از هزار روستای مازندران در ۳ سال
فرمانده سپاه کربلا اعلام کرد: ۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام به رفع نیازمندی‌های راه، آب، مسکن و مدرسه در بیش از هزار روستای مازندران طی ۳ سال محقق می‌شود.
آوای خزرآزاده بابانژاد: نهاد انقلابی و ارزشی سپاه از بدو انقلاب اسلامی تا کنون در فراز و نشیب‌های مختلف ایران همراه دولت و مردم بوده و همواره تلاش داشته است که خدمتگزار راستین و شریک آبادانی و اقتدار وطن باشد.

سپاه کربلا نیز در این مسیر همچون سایر هم‌قطاران خود در مسیر پیشرفت کشور با به‌کارگیری تجهیزات و امکانات، اکنون با شتا‌ب‌بخشی به برنامه‌های محرومیت‌زدایی گام مهمی در عمران و آبادی مناطق محروم وکمتربرخوردار استان مازندران برداشته است.

سردار سیاوش مسلمی در سفر اخیر خود به روستا‌های محروم شهرستان بهشهر، خبر‌های خوشی برای مناطق محروم مازندران داشت.

او اعلام کرد که از دی ماه سال گذشته سپاه کربلا تأمین آب آشامیدنی ۲۰۰ روستای استان را در قالب تفاهمنامه همکاری با شرکت آبفا استان متقبل شده است که تاکنون ۱۵۰ روستا از نعمت آب آشامیدنی مطمئن بهره‌مند شدند و ۵۰ روستای باقیمانده نیز تا پیش از سال جدید از این امکانات بهره‌مند خواهند شد.
 
رفع نیازمندی‌های زیرساختی بیش از هزار روستای مازندران در ۳ سال
فرمانده سپاه کربلا همچنین اعلام کرد که ۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار جهت رفع مشکلات مناطق دوردست و محروم استان مازندران توسط قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام اختصاص داده خواهد شد.

سردار مسلمی بیان کرد: در همین راستا رفع مشکلات آب شرب ۱۳۵۰ روستا، ساخت ۱۵ هزار مسکن مددجویی، ۱۲۰۰ کیلومتر راه روستایی، و ساخت ۵۰ مدرسه در مناطق دوردست و محروم روستا‌های مازندران هدف‌گذاری شده است.

او در سفر به بهشهر، با همراهی مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا، همچنین فرماندار، فرمانده سپاه بهشهر و مسوولان محلی بخش هزارجریب این شهرستان، کلید ۱۴ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد را که با همت سپاه کربلا ساخته شد تحویل مددجویان داد. در آیین اختتامیه سومین جشنواره کتابخوانی و یار مهربان در روستای محروم شیرداری شرکت و از برگزیدگان این جشنواره که دانش‌آموز بودند، تقدیر کرد.
 
رفع نیازمندی‌های زیرساختی بیش از هزار روستای مازندران در ۳ سال
دفتر منطقه‌ای قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در هزارجریب بهشهر نیز در روستای شیرداری با حضور سردار مسلمی و هیات همراه افتتاح شد.

با افتتاح مراکزی از این دست، رسیدگی به نیازمندی‌ها و نظام مسائل مناطق محروم به شکل سازماندهی‌شده و اساس‌مند احصا و سریع‌تر رفع می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها